Опубліковано Четвер в 05:432 дн Адміністратор [Ranks] Core Ранг гравцяКожному гравцеві надається ранг на основі накопичених ним очок досвіду.Окуляри досвідуГравці заробляють очки досвіду за різні досягнення у грі, такі як вбивства, допомога та нагороди MVP. Досвід впливає як на їхній ранг, так і на загальний рахунок.Прогрес рівняГравці просуваються через рівні, залежно від набраних очок досвіду. Досягнення рівня оголошуються в чаті, що приносить визнання їхньої відданості та майстерності.Події та нагородиПлагін відстежує події, такі як перемоги в раунді, поразки та нагороди MVP, призначаючи або віднімаючи очки досвіду відповідно.Інтеграція з базою данихСтатистика гравців зберігається у базі даних MySQL, що дозволяє відстежувати прогрес гравця навіть після відключення.Список кращих гравцівГравці можуть перевірити список найкращих гравців на сервері, включаючи їх ранг, окуляри досвіду та коефіцієнт вбивств/смертів.Команда для перезавантаження конфігураціїАдміністратори сервера можуть перезавантажити конфігурацію плагіна на льоту за допомогою консольної команди css_lr_reload.Конфігурація, що настроюєтьсяАдміністратори сервера можуть налаштовувати поведінку плагіна, включаючи нагороду досвіду за конкретні події, мінімальну кількість гравців для отримання досвіду та багато іншого.Config{ // Префікс для повідомлень плагіна "Prefix": "[ {BLUE}Ranks {DEFAULT}]", // Чи можна писати top та rank без префікса? true - так | false - ні "UseCommandWithoutPrefix": true, // Чи показувати гравцеві в чаті, скільки досвіду він отримав? true - так | false - ні "ShowExperienceMessages": true, // Мінімальна кількість гравців для нарахування досвіду "MinPlayers": 4, // Скільки досвіду буде у гравця при першому заході на сервер "InitialExperiencePoints": 1000, // Події та відповідні їм значення досвіду "Events": { // Нагорода за звання MVP у раунді "EventRoundMvp": 12, // Смерть гравця та відповідні значення досвіду "EventPlayerDeath": { "Kills": 13, "Deaths": 20, "Assists": 5, "KillingAnAlly": 6 }, // Використання бомби гравцем та відповідні значення досвіду "EventPlayerBomb": { "DroppedBomb": 5, "PlantedBomb": 3, "DefusedBomb": 3, "PickUpBomb": 3 }, // Завершення раунду та відповідні значення досвіду "EventRoundEnd": { "Winner": 5, "Loser": 8 } }, // Бонуси досвіду використання конкретної зброї "Weapon": { "кніф": 5, "awp": 2 }, // Ранги гравців та необхідні для них значення досвіду "Ranks": { "None": 0, "Silver I": 50, "Silver II": 100, "Silver III": 200, "Silver VI": 300, "Silver Elite": 400, "Silver Elite Master": 500, "Gold Nova I": 600, "Gold Nova II": 700, "Gold Nova III": 800, "Gold Nova Master": 900, "Master Guardian I": 1000, "Master Guardian II": 1400, "Master Guardian Elite": 1600, "BigStar": 2100, "Legendary Eagle": 2600, "Legendary Eagle Master": 2900, "Supreme": 3400, "The Global Elite": 4500 }, // Параметри підключення до бази даних "Connection": { "Host": "", "Database": "", "User": "", "Password": "" } }Командиcss_lr_reload - перезавантажує конфігурацію (тільки для серверної консолі)css_lvl, !lvl - відкривається меню, в якому можна переглянути всі рангиcss_top, !top, top - виводить ТОП-10 гравцівcss_rank, !rank, rank- ran #userid> [exp(def. 0)] - видає клієнту досвід (@css/root)css_lr_takeexp <username or #userid> [exp(def. 0)] - забирає у клієнта досвід (@css/root)css_lr_enabled 1/0 - Дозволяє вирубати плагін. Корисний для MiniGame серверів Інформація Додав Ciko Додано 04.09.25 Категорія Плагіна Перегляд файла
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.