Опубліковано 7 вересня7 верес Адміністратор CounterStrikeSharp CounterStrikeSharp — серверний фреймворк для моддингу Counter-Strike 2. Цей проект реалізує шар скриптів .NET 8 поверх плагіна Metamod Source, що дозволяє розробникам створювати плагіни, які взаємодіють із ігровим сервером сучасною мовою програмування (C#), щоб полегшити створення коду, який можна підтримувати та тестувати.Базовий приклад з ігровими подіями та консольними командамиusing CounterStrikeSharp.API.Core; namespace HelloWorldPlugin; public class HelloWorldPlugin : BasePlugin { public override string ModuleName => "Hello World Plugin"; public override string ModuleVersion => "0.0.1"; public override string ModuleAuthor => "roflmuffin"; public override string ModuleDescription => "Simple hello world plugin"; public override void Load(bool hotReload) { Logger.LogInformation("Plugin loaded successfully!"); } [GameEventHandler] public HookResult OnPlayerConnect(EventPlayerConnect @event, GameEventInfo info) { // Userid will give you a reference to a CCSPlayerController class Logger.LogInformation("Player {Name} has connected!", @event.Userid.PlayerName); return HookResult.Continue; } [ConsoleCommand("css_issue_warning", "Issue warning to player")] public void OnCommand(CCSPlayerController? player, CommandInfo command) { Logger.LogWarning("Player shouldn't be doing that"); } }Як побудуватиДля збірки потрібен CMake.Клонувати репозиторійgit clone https://github.com/roflmuffin/counterstrikesharpІніціалізація та оновлення підмодулівgit submodule update --init --recursiveСтворити папку збіркиmkdir build cd buildГенерація файлів збірки CMakecmake ..Збіркаcmake --build . --config Debug Інформація Додав Ciko Додано 07.09.25 Категорія Плагіна Перегляд файла
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.