Опубліковано 15 вересня, 202415 верес Перегляд файла AlonsoLevels Pro Втомилися шукати системи рівня для своєї мережі? Ви купили їх багато, але жодна не працює? Розробник зник і більше не оновлював плагін? Чи читаєте це голосом телевізійного диктора? Ну а я... Я створив цей плагін саме через це. Ні, не через голос, а через все інше. Команди та права плагіна AlonsoLevels Pro: Права налаштовуються у конфігураційних файлах. Висновок команд, що змінюють інформацію про гравця та повідомлення, може бути вимкнено. Приклад: /alonsolevels addexp AlonsoAliaga 1000 true Спойлер Ця команда додасть 1000 очок досвіду гравцеві AlonsoAliaga, але нічого не буде відправлено гравцю/консолі, яка виконала команду. Корисно для міні-ігор, у яких виконуються команди для винагороди гравців. Є лише одна команда: /alonsolevels Доступні псевдоніми: /alevels /alevel /alvl /alvls Деякі команди підтримують аргумент <no-output>, щоб вимкнути висновок під час коректного використання команди. Це корисно, якщо ви хочете додати команду як нагороду за міні-гру, це запобігатиме переповненню вашої консолі повідомленнями типу: "Ви додали 1000 очок досвіду гравцю AlonsoAliaga." Деякі команди підтримують аргумент <hide-notification>, щоб приховати повідомлення відправлене цілі. Це корисно, якщо ви хочете додати команду як нагороду за міні-гру і не хочете, щоб гравець отримував повідомлення про те, що він отримує досвід, наприклад: "+1000 Досвід мережі" Приклад: /alonsolevels addexp AlonsoAliaga 1000 true true Підкоманди: /alonsolevels rewards <гравець> — Відкрити графічний інтерфейс нагород для гравця Роздільна здатність: alonsolevels.admin /alonsolevels rewards — Відкрити графічний інтерфейс нагород Дозвіл: Немає дозволу. /alonsolevels stats <гравець> — Перевірити статистику інших Роздільна здатність : alonsolevels.stats.others /alonsolevels stats — Перевірити свою статистику Роздільна здатність : Немає дозволу. /alonsolevels reset — Скинути дані гравця (тільки консоль) Дозвіл: alonsolevels.admin /alonsolevels addexp <гравець> <кількість> <no-output> <hide-notification> — Додати досвід гравцю Дозвіл: alonsolevels.admin /alonsolevels addrandomexp <гравець> <хв> <макс> <no-output> <hide-notification> — Додати випадковий досвід гравцю Дозвіл: alonsolevels.admin /alonsolevels removeexp <гравець> <кількість> <no-output> <hide-notification> — Видалити досвід у гравця Роздільна здатність: alonsolevels.admin /alonsolevels setexp <гравець> <досвід> <no-output> <hide-notification> — Встановити досвід гравця Дозвіл: alonsolevels.admin /alonsolevels addlevel <гравець> <кількість> <no-output> <hide- notification> — Додати рівні гравцю Роздільна здатність: alonsolevels.admin /alonsolevels removelevel <гравець> <кількість> <no-output> <hide-notification> — Видалити рівні у гравця Роздільна здатність: alonsolevels.admin /alonsolevels setlevel <гравець> <рівень> <no-output> <hide-notification> — Встановити рівень гравця Дозвіл: alonsolevels.admin /alonsolevels addmoney <гравець> <гроші> <no-output> <hide-notification> <валюта= VAULT> - Додає гроші безпосередньо на баланс гравця відповідно до множників для цього гравця. Опція currency=може бути VAULT/PLAYER_POINTS/TOKEN_MANAGER. Застосовується лише якщо встановлено необхідний плагін. Якщо не вибрано, використовуватиметься значення за замовчуванням. (За промовчанням це VAULT). (Опція з версії 2.1-BETA-PRO ✔️) Дозвіл: alonsolevels.admin /alonsolevels addrandommoney <гравець> <хв> <макс> <no-output> <hide-notification> <валюта=VAULT> — Додає випадкові гроші безпосередньо на баланс гравця відповідно до множників для цього гравця. ? Опція currency=може бути VAULT/PLAYER_POINTS/TOKEN_MANAGER. Застосовується лише якщо встановлено необхідний плагін. Якщо не вибрано, використовуватиметься значення за замовчуванням. (За промовчанням це VAULT). (Опція з версії 2.1-BETA-PRO ✔️) Роздільна здатність: alonsolevels.admin /alonsolevels reload — Перезавантажити повідомлення та деякі перевірки. (Рекомендується перезапуск) Роздільна здатність: alonsolevels.admin Плейсхолдери плагіна AlonsoLevels Pro: Доступні плейсхолдери для PlaceholdersAPI: Спойлер %alonsolevels_developer%- Повертає розробника плагіна. Приклад: AlonsoAliaga %alonsolevels_version%- Повертає версію плагіна. Приклад: 0.1-BETA %alonsolevels_is_max_level%— Повертає інформацію, чи гравець є максимальним рівнем чи ні. %alonsolevels_loaded%— Повертає інформацію, чи гравець завантажений у кеш чи ні. %alonsolevels_level%- Повертає рівень гравця. приклад: 200 %alonsolevels_color%— Повертає колір гравця на основі його рівня. Потрібно налаштувати файл colors.yml. Приклад: §a %alonsolevels_last_color%— Повертає колір гравця на основі його рівня. Вимагає налаштування colors.yml з кількома кольорами для кожного рівня. В іншому випадку повертає той самий колір, що й плейсхолдер %alonsolevels_color%. Пример: §b [ICODE]%alonsolevels_colored_level%— Повертає рівень гравця із заданим кольором із файлу colors.yml. приклад: 200 %alonsolevels_level_format%— Повертає рівень гравця із зірочкою. Приклад: 200✫ %alonsolevels_colored_level_format%— Повертає рівень гравця із зірочкою та кольором із файлу colors.yml. Приклад: 200✫ %alonsolevels_next_level%— Повертає наступний рівень гравця або "&c&lMAX", якщо вже досягнуто максимального рівня (взято з конфігурації). Приклад: 201 %alonsolevels_next_level_color%— Повертає колір наступного рівня гравця на основі поточного рівня. Потрібно налаштувати файл colors.yml. Приклад: §c %alonsolevels_colored_next_level%— Повертає наступний рівень гравця із заданим кольором або "&c&lMAX", якщо вже досягнуто максимального рівня (взято з конфігурації). Приклад: 201 %alonsolevels_next_level_format%— Повертає наступний рівень гравця із зірочкою або "&c&lMAX", якщо вже досягнуто максимального рівня (взято з конфігурації). Приклад: 201✫ %alonsolevels_next_colored_level_format%— Повертає наступний рівень гравця із зірочкою та заданим кольором або "&c&lMAX", якщо вже досягнутий максимальний рівень (взято з конфігурації). Приклад: 201✫ %alonsolevels_colorize_YOURCUSTOMTEXT%— Повертає YOURCUSTOMTEXT із застосуванням кольорів із рівня гравця. Підтримує PlaceholderAPI з {} замість %%. Якщо ви хочете використовувати PlaceholderAPI, ви повинні використовувати {player_name} замість %player_name%. Ви можете додати пробіли, використовуючи плейсхолдер {S} або {SPACE}, щоб додати пробіл " ". Приклад: §aYOURCUSTOMTEXT %alonsolevels_colorize_ignorespaces_YOURCUSTOMTEXT%— Повертає YOURCUSTOMTEXT із застосуванням кольорів із рівня гравця. Підтримує PlaceholderAPI з {} замість %%. Якщо ви хочете використовувати PlaceholderAPI, ви повинні використовувати {player_name} замість %player_name%. Ви можете додати пробіли, використовуючи плейсхолдер {S} або {SPACE}, щоб додати пробіл " ". ? Як це відрізняється від %alonsolevels_colorize_YOURCUSTOMTEXT%? Если выбранный цвет имеет несколько цветов, он добавит цвет для каждой буквы, ИГНОРИРУЯ пробелы. Это означает, что сообщения НЕ будут пропускать цвет, если символ пуст. Пример: §aYOURCUSTOMTEXT [ICODE]%alonsolevels_experience%- Повертає досвід гравця. приклад: 120000 %alonsolevels_experience_format%— Повертає досвід гравця з форматуванням. Приклад: 120k %alonsolevels_progress_bar%— Повертає поточний рівень прогресу. Приклад: ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ▢ ▢ ▢ ▢ %alonsolevels_progress_bar_format%— Повертає поточний прогрес рівня, якщо гравець перебуває у максимальному рівні, повертає повідомлення з конфігурації. Приклад: MAX LEVEL! %alonsolevels_empty_progress_bar%— Повертає пустий прогрес рівня. Приклад: ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ %alonsolevels_progress%— Повертає поточний прогрес рівня з кольором. Приклад: 12000/150000 %alonsolevels_progress_format%— Повертає поточний прогрес рівня кольору та форматування. Приклад: 12k/150k %alonsolevels_progress_stripped%— Повертає поточний прогрес без кольору. Приклад: 12000/150000 %alonsolevels_progress_stripped_format%— Повертає поточний прогрес без кольору, але з форматуванням. Приклад: 12k/150k %alonsolevels_progress_percent%— Повертає відсоток поточного рівня прогресу. Приклад: 78 %alonsolevels_progress_percent_format%— Повертає відсоток поточного рівня прогресу з символом %. Приклад: 78% %alonsolevels_experience_to_level_up%- Повертає кількість досвіду, що залишилася до наступного рівня. Приклад: 60000 %alonsolevels_experience_to_level_up_format%— Повертає кількість досвіду, що залишилася до наступного рівня форматування. Приклад: 60k %alonsolevels_required_experience_in_current_level%— Повертає кількість досвіду на поточному рівні. Приклад: 120000 %alonsolevels_required_experience_in_current_level_format%— Повертає кількість досвіду на поточному рівні з форматуванням. Приклад: 120k %alonsolevels_total_required_experience_in_current_level%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на поточному рівні. (Не тільки досвід, потрібний для наступного рівня) Приклад: 160000 %alonsolevels_total_required_experience_in_current_level_format%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на поточному рівні з форматуванням. (Не тільки досвід, потрібний для наступного рівня) Приклад: 160k %alonsolevels_required_experience_in_next_level%— Повертає кількість досвіду на наступному рівні. Приклад: 120000 %alonsolevels_required_experience_in_next_level_format%— Повертає кількість досвіду на наступному рівні з форматуванням. Приклад: 120k %alonsolevels_total_required_experience_in_next_level%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на наступному рівні. Повертає 0, якщо досягнуто максимального рівня. Приклад: 160000 %alonsolevels_total_required_experience_in_next_level_format%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на наступному рівні з форматуванням. Повертає 0, якщо досягнуто максимального рівня. Приклад: 160k %alonsolevels_coin_multiplier%- Повертає загальний множник монет для гравця або 1.0, якщо гравець не завантажений. Приклад: 2.5 або 1.0 %alonsolevels_coin_multiplier_format%- Повертає загальний множник монет для гравця або 1.0, якщо гравець не завантажений, у форматі файлу config.yml. Приклад: §62.5 або §71.0 %alonsolevels_additional_coin_multiplier%- Повертає додатковий множник монет для гравця або 0.0, якщо гравець не завантажений. Приклад: 1.5 або 0.0 %alonsolevels_additional_coin_multiplier_format%— Повертає додатковий множник монет для гравця або 0.0, якщо гравець не завантажений, у форматі файлу config.yml. Приклад: §6+1.5 або §7+0.0 %alonsolevels_available_normal_rewards%— Повертає кількість доступних нормальних нагород для гравця. Це ігнорує обмеження сервера. %alonsolevels_available_veteran_rewards%- Повертає кількість доступних ветеранських нагород для гравця для отримання. Це ігнорує обмеження сервера. %alonsolevels_available_all_rewards%— Повертає кількість доступних нагород для гравця. Це ігнорує обмеження сервера. %alonsolevels_available_normal_rewards_format%— Повертає рядок, визначений у файлі конфігурації, коли гравець має доступні нормальні нагороди для отримання. Це ігнорує обмеження сервера. %alonsolevels_available_veteran_rewards_format%— Повертає рядок, визначений у файлі конфігурації, коли гравець має доступні ветеранські нагороди для отримання. Це ігнорує обмеження сервера. %alonsolevels_available_all_rewards_format%— Повертає рядок, визначений у файлі конфігурації, коли гравець має доступні нагороди для отримання. Це ігнорує обмеження сервера. Додав Ciko Додано 15.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.