Перейти до змісту

AlonsoLevels Pro

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

AlonsoLevels Pro


Втомилися шукати системи рівня для своєї мережі?
Ви купили їх багато, але жодна не працює?
Розробник зник і більше не оновлював плагін?
Чи читаєте це голосом телевізійного диктора?
Ну а я... Я створив цей плагін саме через це.
Ні, не через голос, а через все інше.

Команди та права плагіна AlonsoLevels Pro:

Права налаштовуються у конфігураційних файлах.
Висновок команд, що змінюють інформацію про гравця та повідомлення, може бути вимкнено.
Приклад: /alonsolevels addexp AlonsoAliaga 1000 true

Спойлер

Ця команда додасть 1000 очок досвіду гравцеві AlonsoAliaga, але нічого не буде відправлено
гравцю/консолі, яка виконала команду. Корисно для міні-ігор, у яких виконуються
команди для винагороди гравців.

Є лише одна команда: /alonsolevels

Доступні псевдоніми: /alevels /alevel /alvl /alvls

Деякі команди підтримують аргумент <no-output>, щоб вимкнути висновок під час коректного використання команди. Це корисно, якщо ви хочете додати команду як нагороду за міні-гру, це запобігатиме переповненню вашої консолі повідомленнями типу: "Ви додали 1000 очок досвіду гравцю AlonsoAliaga." Деякі команди підтримують аргумент <hide-notification>, щоб приховати повідомлення відправлене цілі. Це корисно, якщо ви хочете додати команду як нагороду за міні-гру і не хочете, щоб гравець отримував повідомлення про те, що він отримує досвід, наприклад: "+1000 Досвід мережі"

Приклад: /alonsolevels addexp AlonsoAliaga 1000 true true

Підкоманди: /alonsolevels rewards <гравець> — Відкрити графічний інтерфейс нагород для гравця Роздільна здатність: alonsolevels.admin

/alonsolevels rewards — Відкрити графічний інтерфейс нагород
Дозвіл: Немає дозволу.

/alonsolevels stats <гравець> — Перевірити статистику інших Роздільна здатність
: alonsolevels.stats.others

/alonsolevels stats — Перевірити свою статистику Роздільна здатність
: Немає дозволу.

/alonsolevels reset — Скинути дані гравця (тільки консоль)
Дозвіл: alonsolevels.admin

/alonsolevels addexp <гравець> <кількість> <no-output> <hide-notification> — Додати досвід гравцю
Дозвіл: alonsolevels.admin

/alonsolevels addrandomexp <гравець> <хв> <макс> <no-output> <hide-notification> — Додати випадковий досвід гравцю
Дозвіл: alonsolevels.admin

/alonsolevels removeexp <гравець> <кількість> <no-output> <hide-notification> — Видалити досвід у гравця
Роздільна здатність: alonsolevels.admin

/alonsolevels setexp <гравець> <досвід> <no-output> <hide-notification> — Встановити досвід гравця
Дозвіл: alonsolevels.admin

/alonsolevels addlevel <гравець> <кількість> <no-output> <hide- notification> — Додати рівні гравцю
Роздільна здатність: alonsolevels.admin

/alonsolevels removelevel <гравець> <кількість> <no-output> <hide-notification> — Видалити рівні у гравця
Роздільна здатність: alonsolevels.admin

/alonsolevels setlevel <гравець> <рівень> <no-output> <hide-notification> — Встановити рівень гравця
Дозвіл: alonsolevels.admin

/alonsolevels addmoney <гравець> <гроші> <no-output> <hide-notification> <валюта= VAULT> - Додає гроші безпосередньо на баланс гравця відповідно до множників для цього гравця.
Опція currency=може бути VAULT/PLAYER_POINTS/TOKEN_MANAGER. Застосовується лише якщо встановлено необхідний плагін. Якщо не вибрано, використовуватиметься значення за замовчуванням. (За промовчанням це VAULT). (Опція з версії 2.1-BETA-PRO ✔️)
Дозвіл: alonsolevels.admin

/alonsolevels addrandommoney <гравець> <хв> <макс> <no-output> <hide-notification> <валюта=VAULT> — Додає випадкові гроші безпосередньо на баланс гравця відповідно до множників для цього гравця. ? Опція currency=може бути VAULT/PLAYER_POINTS/TOKEN_MANAGER. Застосовується лише якщо встановлено необхідний плагін. Якщо не вибрано, використовуватиметься значення за замовчуванням. (За промовчанням це VAULT). (Опція з версії 2.1-BETA-PRO ✔️)
Роздільна здатність: alonsolevels.admin

/alonsolevels reload — Перезавантажити повідомлення та деякі перевірки. (Рекомендується перезапуск) Роздільна здатність: alonsolevels.admin

Плейсхолдери плагіна AlonsoLevels Pro:

Доступні плейсхолдери для PlaceholdersAPI:

Спойлер

%alonsolevels_developer%- Повертає розробника плагіна.
Приклад: AlonsoAliaga

%alonsolevels_version%- Повертає версію плагіна.
Приклад: 0.1-BETA

%alonsolevels_is_max_level%— Повертає інформацію, чи гравець є максимальним рівнем чи ні.

%alonsolevels_loaded%— Повертає інформацію, чи гравець завантажений у кеш чи ні.

%alonsolevels_level%- Повертає рівень гравця.
приклад: 200

%alonsolevels_color%— Повертає колір гравця на основі його рівня. Потрібно налаштувати файл colors.yml.
Приклад: §a

%alonsolevels_last_color%— Повертає колір гравця на основі його рівня. Вимагає налаштування colors.yml з кількома кольорами для кожного рівня.
В іншому випадку повертає той самий колір, що й плейсхолдер %alonsolevels_color%. Пример: §b [ICODE]%alonsolevels_colored_level%— Повертає рівень гравця із заданим кольором із файлу colors.yml.
приклад: 200

%alonsolevels_level_format%— Повертає рівень гравця із зірочкою.
Приклад: 200✫

%alonsolevels_colored_level_format%— Повертає рівень гравця із зірочкою та кольором із файлу colors.yml.
Приклад: 200✫

%alonsolevels_next_level%— Повертає наступний рівень гравця або "&c&lMAX", якщо вже досягнуто максимального рівня (взято з конфігурації).
Приклад: 201

%alonsolevels_next_level_color%— Повертає колір наступного рівня гравця на основі поточного рівня. Потрібно налаштувати файл colors.yml.
Приклад: §c

%alonsolevels_colored_next_level%— Повертає наступний рівень гравця із заданим кольором або "&c&lMAX", якщо вже досягнуто максимального рівня (взято з конфігурації).
Приклад: 201

%alonsolevels_next_level_format%— Повертає наступний рівень гравця із зірочкою або "&c&lMAX", якщо вже досягнуто максимального рівня (взято з конфігурації).
Приклад: 201✫

%alonsolevels_next_colored_level_format%— Повертає наступний рівень гравця із зірочкою та заданим кольором або "&c&lMAX", якщо вже досягнутий максимальний рівень (взято з конфігурації).
Приклад: 201✫

%alonsolevels_colorize_YOURCUSTOMTEXT%— Повертає YOURCUSTOMTEXT із застосуванням кольорів із рівня гравця. Підтримує PlaceholderAPI з {} замість %%.
Якщо ви хочете використовувати PlaceholderAPI, ви повинні використовувати {player_name} замість %player_name%.
Ви можете додати пробіли, використовуючи плейсхолдер {S} або {SPACE}, щоб додати пробіл " ".
Приклад: §aYOURCUSTOMTEXT

%alonsolevels_colorize_ignorespaces_YOURCUSTOMTEXT%— Повертає YOURCUSTOMTEXT із застосуванням кольорів із рівня гравця. Підтримує PlaceholderAPI з {} замість %%.
Якщо ви хочете використовувати PlaceholderAPI, ви повинні використовувати {player_name} замість %player_name%.
Ви можете додати пробіли, використовуючи плейсхолдер {S} або {SPACE}, щоб додати пробіл " ".
? Як це відрізняється від %alonsolevels_colorize_YOURCUSTOMTEXT%? Если выбранный цвет имеет несколько цветов, он добавит цвет для каждой буквы, ИГНОРИРУЯ пробелы. Это означает, что сообщения НЕ будут пропускать цвет, если символ пуст. Пример: §aYOURCUSTOMTEXT [ICODE]%alonsolevels_experience%- Повертає досвід гравця.
приклад: 120000

%alonsolevels_experience_format%— Повертає досвід гравця з форматуванням.
Приклад: 120k

%alonsolevels_progress_bar%— Повертає поточний рівень прогресу.
Приклад: ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ◼️ ▢ ▢ ▢ ▢

%alonsolevels_progress_bar_format%— Повертає поточний прогрес рівня, якщо гравець перебуває у максимальному рівні, повертає повідомлення з конфігурації.
Приклад: MAX LEVEL!

%alonsolevels_empty_progress_bar%— Повертає пустий прогрес рівня.
Приклад: ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢

%alonsolevels_progress%— Повертає поточний прогрес рівня з кольором.
Приклад: 12000/150000

%alonsolevels_progress_format%— Повертає поточний прогрес рівня кольору та форматування.
Приклад: 12k/150k

%alonsolevels_progress_stripped%— Повертає поточний прогрес без кольору.
Приклад: 12000/150000

%alonsolevels_progress_stripped_format%— Повертає поточний прогрес без кольору, але з форматуванням.
Приклад: 12k/150k

%alonsolevels_progress_percent%— Повертає відсоток поточного рівня прогресу.
Приклад: 78

%alonsolevels_progress_percent_format%— Повертає відсоток поточного рівня прогресу з символом %.
Приклад: 78%

%alonsolevels_experience_to_level_up%- Повертає кількість досвіду, що залишилася до наступного рівня.
Приклад: 60000

%alonsolevels_experience_to_level_up_format%— Повертає кількість досвіду, що залишилася до наступного рівня форматування.
Приклад: 60k

%alonsolevels_required_experience_in_current_level%— Повертає кількість досвіду на поточному рівні.
Приклад: 120000

%alonsolevels_required_experience_in_current_level_format%— Повертає кількість досвіду на поточному рівні з форматуванням.
Приклад: 120k

%alonsolevels_total_required_experience_in_current_level%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на поточному рівні. (Не тільки досвід, потрібний для наступного рівня)
Приклад: 160000

%alonsolevels_total_required_experience_in_current_level_format%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на поточному рівні з форматуванням. (Не тільки досвід, потрібний для наступного рівня)
Приклад: 160k

%alonsolevels_required_experience_in_next_level%— Повертає кількість досвіду на наступному рівні.
Приклад: 120000

%alonsolevels_required_experience_in_next_level_format%— Повертає кількість досвіду на наступному рівні з форматуванням.
Приклад: 120k

%alonsolevels_total_required_experience_in_next_level%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на наступному рівні. Повертає 0, якщо досягнуто максимального рівня.
Приклад: 160000

%alonsolevels_total_required_experience_in_next_level_format%— Повертає загальну кількість необхідного досвіду на наступному рівні з форматуванням. Повертає 0, якщо досягнуто максимального рівня.
Приклад: 160k

%alonsolevels_coin_multiplier%- Повертає загальний множник монет для гравця або 1.0, якщо гравець не завантажений.
Приклад: 2.5 або 1.0

%alonsolevels_coin_multiplier_format%- Повертає загальний множник монет для гравця або 1.0, якщо гравець не завантажений, у форматі файлу config.yml.
Приклад: §62.5 або §71.0

%alonsolevels_additional_coin_multiplier%- Повертає додатковий множник монет для гравця або 0.0, якщо гравець не завантажений.
Приклад: 1.5 або 0.0

%alonsolevels_additional_coin_multiplier_format%— Повертає додатковий множник монет для гравця або 0.0, якщо гравець не завантажений, у форматі файлу config.yml.
Приклад: §6+1.5 або §7+0.0

%alonsolevels_available_normal_rewards%— Повертає кількість доступних нормальних нагород для гравця. Це ігнорує обмеження сервера.

%alonsolevels_available_veteran_rewards%- Повертає кількість доступних ветеранських нагород для гравця для отримання. Це ігнорує обмеження сервера.

%alonsolevels_available_all_rewards%— Повертає кількість доступних нагород для гравця. Це ігнорує обмеження сервера.

%alonsolevels_available_normal_rewards_format%— Повертає рядок, визначений у файлі конфігурації, коли гравець має доступні нормальні нагороди для отримання. Це ігнорує обмеження сервера.

%alonsolevels_available_veteran_rewards_format%— Повертає рядок, визначений у файлі конфігурації, коли гравець має доступні ветеранські нагороди для отримання. Це ігнорує обмеження сервера.

%alonsolevels_available_all_rewards_format%— Повертає рядок, визначений у файлі конфігурації, коли гравець має доступні нагороди для отримання. Це ігнорує обмеження сервера.

 


 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...