Опубліковано 15 вересня, 202415 верес Перегляд файла StrikePractice Тому що будь-хто може створити дуельний сервер. StrikePractice пропонує вам все необхідне для створення дуельного/практичного сервера та багато іншого за доступною ціною. Плагін дуже добре налаштовується, має безліч функцій та хорошу підтримку. Команди плагіна StrikePractice: Спойлер /Команда - (псевдоніми) - опис ➡ /spawnitem - команда адміністратора для управління елементами спавна. ➡ /stats - (/statistics, /elo) - перегляд своєї статистики та елосів. ➡ /strikepractice - (/sprac, /practice...) - Перевірте цю команду, перш ніж запитувати "Яка команда для того, щоб зробити щось" Багато корисних команд адміністратора. Наприклад, скасування бою (/sprac cancel <гравець> [причина]), перейменування предметів (/sprac rename &aExample_name), /sprac setediting, /sprac setlobby, скидання статів і т.д. ➡ /playersettings - (/psettings, /settings) - зміна налаштувань: включення табло, приховування гравця при спавні, запит дуелі та багато іншого. ➡ /replay - (/playback, /previousfights) - перегляд попередніх боїв, якщо вони були записані. ➡ /customkit - керування набір користувача. Використовуйте команду адміністратора /customkit items для керування предметами, які гравці можуть додати до свого набору. ➡ /arena - (/battlearena) - управління аренами. Для отримання додаткових відомостей див. Створення арен ➡ /battlekit - керування наборами. Для отримання додаткових відомостей див. розділ "Створення комплектів". ➡ /previewkit - (/preview) - команда попереднього набору. Зазвичай для попереднього перегляду набору можна клацнути мишею зі зсувом. ➡ /lms , /juggernaut, /brackets, /koth. Команди для ручного управління подіями (наприклад, ручна зупинка або ручне приєднання) ➡ /spectate - (/spec, /spectator) - команда спостереження за поточними боями. ➡ /party - (/team) - команда для створення та управління своєю командою. ➡ /duel - (/1v1) - Дуель з будь-ким, прийняття дуелі або керування налаштуваннями дуелі. /togglescoreboard - (/sbtoggle, /scoreboardtoggle) - Увімкнути або вимкнути табло. ➡ /queue - (/unranked, /ranked, /premiumqueue) - команда для приєднання до черги. Відкриється графічний інтерфейс. Можна також використовувати "/queue [kit]". Добре підходить, наприклад, для командних NPC. ➡ /kiteditor – команда для редагування ваших наборів. Для встановлення місця використовуйте /sprac setediting. ➡ /matchlimit - "/matchlimit set/add unranked/ranked <гравець> <число>" для зміни лімітів на матчі. "/matchlimit update <гравець"" для ручного оновлення лімітів на матчі (наприклад,після надання прав на ліміти). ➡ /premiummatches - дати або встановити кількість преміум-матчів гравця ➡ /botduel - (/pvpbot) - битва проти PvP-бота. ➡ /hostevent – автоматично провести подію (з трансляцією). ➡ /events - Відкрити графічний інтерфейс щодо подій (аналогічно /hostevent, але з графічним інтерфейсом) ➡ /ranks - перегляд поточного рангу та всіх рангів. ➡ /language - (/lang) - зміна мови ➡ /languageitem - (/li) - команда адміністратора управління мовними елементами інвентарю. Права доступу до команд StrikePractice: Спойлер strikepractice.stats ➡ /Stats strikepractice.language ➡ /language strikepractice.playersettings ➡ /playersettings strikepractice.playback ➡ /playback strikepractice.fightinfo ➡ /fightinfo (клікабельні strikepractice.togglescoreboard ➡ / togglescoreboard strikepractice.party ➡ /party strikepractice.spectate ➡ /spec или /spectate strikepractice.kiteditor ➡ /kiteditor (доступ к редактору комплектов) strikepractice.duel ➡ /duel strikepractice.botduel ➡ /botduel (доступ к pvp-боту) strikepractice.customkit ➡ /customkit strikepractice. premiumqueue ➡ /premiumqueue strikepractice.queue ➡ / queue (/ranked та /unranked) strikepractice.lms.command ➡ /lms (тільки вступ і вихід) strikepractice.juggernaut.command ➡ /juggernaut ➡ /brackets (тільки приєднатися та піти) strikepractice.koth.command ➡ /koth (тільки приєднатися та залишити) strikepractice.hostevent ➡ Дозвіл на використання /hostevent, всі події мають свої власні дозволи (strikepractice.hostevent.<ім'я). .hostevent.*). ПРИМІТКА: "strikepractice.hostevent" потрібно завжди! strikepractice.hostevent.anykit ➡ Дозвіл на використання "/hostevent <event> [ім'я набору]" (тільки lms, brackets та koth) strikepractice.hostevent.brackets ➡ Дозвіл на розміщення дужок за допомогою "/hostevent brackets". strikepractice.hostevent.juggernaut ➡ Дозвіл на розміщення джаггернауту за допомогою команди "/hostevent juggernaut <рандом або ім'я гравця>". strikepractice.hostevent.lms ➡ Дозвіл на розміщення lms за допомогою "/hostevent lms". strikepractice.hostevent.koth ➡ Дозвіл на проведення koth за допомогою "/hostevent koth". Інші права StrikePractice: Спойлер strikepractice.staff ➡ Базові права співробітника (наприклад, <staff_online> placeholder) strikepractice.admin ➡ Основні права адміністратора (набір, створення арени, команди адміністратора, /sprac) strikepractice.mapselector ➡ Дозвіл вибору карти strikepractice.cool включено) strikepractice.brackets.host ➡ Дозвіл на проведення заходу по дужках strikepractice.juggernaut.host ➡ Дозвіл на проведення події "Джаггернаут strikepractice.lms.host ➡ Дозвіл на проведення заходу LMS strikepractice.koth . publicparty ➡ Дозвіл на проведення публічної вечірки strikepractice.partylimit ➡ Дозвіл на зміну ліміту гравців на вечірці strikepractice.openparty ➡ Дозвіл зробити свою вечірку відкритою для всіх бажаючих strikepractice.customkit.armor ➡ моді strikepractice.customkit. combo ➡ Дозвіл на перемикання комбо-режиму набір гравця strikepractice.customkit.horse ➡ Дозвіл на включення режиму коня для користувальницького комплекту гравця strikepractice.customkit.build ➡ Дозвіл на ввімкнення режиму збирання . Дозвіл на включення тільки режиму цибулі в наборі гравця strikepractice.update ➡ Повідомляти про оновлення strikepractice.partyplayback ➡ Дозвіл на проведення партійних відтворень strikepractice.partybots ➡ Дозвіл на розміщення ботів у партії strikepractice. ds. <number> ➡ Додавати рангові або нерейтингові матчі Список заповнювачів можна переглянути тут (PlaceholderAPI не обов'язковий) YAML: Общие плейсхолдеры: <players> ➡ Игроки онлайн <next_event_name> ➡ Название следующего автоматического события <next_event_time> ➡ Время начала следующего автоматического события <in_fight> ➡ Игроки сражаются <in_queue> ➡ Игроки в очереди <in_ranked_queue> ➡ Игроки в ранжированной очереди <in_unranked_queue> ➡ Игроки в нерейтинговой очереди <online_staff> ➡ Сотрудники онлайн <tps> ➡ Текущее количество тиков в секунду <time> ➡ Текущее время сервера Заполнители для каждого игрока (или события): <ping> ➡ Текущий пинг игрока <kills> ➡ Количество убийств игрока <deaths> ➡ Смерти игрока <premiummatches> ➡ Осталось премиум-матчей <brackets_wins> ➡ Количество побед игрока в брекет-турнирах <lms_wins> ➡ Победа игрока в событии "Последний человек стоит <party_vs_party_wins> ➡ Победа игрока в турнире "Party vs Party <player> ➡ Имя игрока <custom_name> ➡ Пользовательское имя игрока <display_name> ➡ Имя игрока на экране <world> ➡ Текущий мир игрока <global_elo> ➡ Текущий глобальный эло игрока <elo_rank> ➡ Ранг игрока в эло <elo_kit> ➡ Эло игрока в наборе (например, <elo_rankedbuilduhc>) <party_members> ➡ Количество членов в партии игрока <party_owner> ➡ Владелец партии игрока или "None", если не найден <enderpearl_cooldown> ➡ Текущее время действия enderpearl игрока или "--", если игрок больше не находится в состоянии действия. <is_enderpearl_cooldown> ➡ true, если игрок находится в режиме ожидания, иначе false <arena> ➡ текущая арена игрока или "None", если игрок не сражается <kit> ➡ Текущий комплект игрока или "None", если игрок не сражается <raw_arena> ➡ Сырое название арены игрока (не отображаемое имя) <raw_kit> ➡ Сырое название комплекта игрока (не название иконки) <ranked> ➡ "true", если текущая очередь/бои игрока ранжированы, иначе "false" <is_cooldown_(tag)> ➡ "true", если игрок находится в режиме ожидания. Тег может быть, например, "sumo" или "brackets". <cooldown _(tag)> ➡ Длительность, оставшаяся от cooldown. Тег может быть, например, "sumo" или "brackets". <duration> ➡ Продолжительность текущего боя игрока или скобок 1v1. <total_duration> ➡ Общая продолжительность текущего события игрока или "--:--", если событие еще не началось <opponent> ➡ Соперник игрока в бою 1v1. <opponent_ping> ➡ Пинг соперника <opponent_elo>➡ Elo оппонента <cps> ➡ Количество кликов в секунду <opponent_cps> ➡ Клики оппонента в секунду <total_rounds> ➡ Общее количество раундов боя <раунд> - текущий раунд ➡ Текущий раунд <own_wins> ➡ Выигранные раунды <opponent_wins> ➡ Выигранные раунды соперника <is_bestof> ➡ true/false, является ли матч лучшим из x раундов <build> ➡ "true", если набор является сборным <is_ffa> ➡ true, если игрок находится на арене ffa, иначе false <is_party> ➡ true, если игрок находится в партии, иначе false <ended> ➡ true, если текущий бой закончился, иначе false <ffa_players> ➡ Количество игроков на арене ffa <ffa_fight_total> ➡ Количество игроков в боях FFA (на всех аренах) <ffa_rollback> ➡ Время до следующего отката ffa-арены <sumo/juggernaut/koth/lms/brackets_started> ➡ Событие началось, true или false <enemy_team_members> ➡ Количество членов вражеской команды игрока в режиме Party Vs Bots, Party Vs Party или Party Split <own_team_members> ➡ Количество членов собственной команды игрока в игре Party Vs Bots или Party Split <enemy_team_left> ➡ Количество живых членов вражеской команды игрока в Party Vs Bots, Party FFA, Party Split или Party vs Party <own_team_left> ➡ Количество живых членов в собственной команде игрока в играх Party Vs Bots, Party FFA, Party Split или Party Vs Party <search_range1> ➡ Текущий диапазон начала поиска в очереди игрока или "➡", если это неранжированный набор <search_range1> ➡ Диапазон конца поиска текущей очереди игрока или "-", если это неранжированный набор <queuetype> ➡ "Ранжированный" или "Неранжированный", если он находится в очереди. <Время_ожидания> ➡ Время, в течение которого игрок ожидал в очереди. <current_fight_player1> ➡ Игрок в текущем брекзите или сумо, или "--", если событие еще не началось <current_fight_player2> ➡ Другой игрок в текущих скобках или сумо, или "--"... <player1_ping> и <player2_ping> ➡ Пинги игроков в скобках или сумо. <player1_cps> и <player2_cps> ➡ Количество кликов в секунду у игроков скобок или сумо. <players_left> ➡ Игроки, оставшиеся в турнире <total_players> ➡ Общее количество игроков в турнире <estimated_time_left> ➡ Предполагаемая продолжительность турнира <alive> ➡ Игроки, оставшиеся в живых в скобках или в турнире "Last Man Standing <timer> ➡ Текущее время наступления KOTH <capper> ➡ Каппер в событии KOTH <capper_team> ➡ Капперская команда в событии KOTH <juggernaut> ➡ Джаггернаут в событии Juggernaut <limits_update> ➡ Когда лимиты матча будут обновлены (ЧЧ:мм) <rankeds_left> ➡ Количество оставшихся рейтинговых матчей <elo_rank> ➡ Эло-ранг игрока (если включен) <unrankeds_left> ➡ Количество оставшихся нерейтинговых матчей <is_boxing> ➡ Используйте [display=<is_boxing>] для отображения только в боксе <hits> ➡ Сколько раз вы ударили кого-либо <hits_opponent> ➡ Сколько раз ударил соперник Следующие заполнители требуют наличия базы данных SQL, legacy-fight-format: false и save-all-fights: true <wins>, <wins_kitname> ➡ Количество побед <losses>, <losses_kitname> ➡ Количество поражений Додав Ciko Додано 15.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.