Перейти до змісту

StrikePractice

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

StrikePractice


Тому що будь-хто може створити дуельний сервер.
StrikePractice пропонує вам все необхідне для створення дуельного/практичного сервера та багато іншого за доступною ціною. Плагін дуже добре налаштовується, має безліч функцій та хорошу підтримку.

Команди плагіна StrikePractice:

Спойлер

/Команда - (псевдоніми) - опис

➡ /spawnitem - команда адміністратора для управління елементами спавна.
➡ /stats - (/statistics, /elo) - перегляд своєї статистики та елосів.
➡ /strikepractice - (/sprac, /practice...) - Перевірте цю команду, перш ніж запитувати "Яка команда для того, щоб зробити щось" Багато корисних команд адміністратора. Наприклад, скасування бою (/sprac cancel <гравець> [причина]), перейменування предметів (/sprac rename &aExample_name), /sprac setediting, /sprac setlobby, скидання статів і т.д.
➡ /playersettings - (/psettings, /settings) - зміна налаштувань: включення табло, приховування гравця при спавні, запит дуелі та багато іншого.
➡ /replay - (/playback, /previousfights) - перегляд попередніх боїв, якщо вони були записані.
➡ /customkit - керування набір користувача. Використовуйте команду адміністратора /customkit items для керування предметами, які гравці можуть додати до свого набору.
➡ /arena - (/battlearena) - управління аренами. Для отримання додаткових відомостей див.
Створення арен
➡ /battlekit - керування наборами. Для отримання додаткових відомостей див. розділ "Створення комплектів".
➡ /previewkit - (/preview) - команда попереднього набору. Зазвичай для попереднього перегляду набору можна клацнути мишею зі зсувом.
➡ /lms , /juggernaut, /brackets, /koth. Команди для ручного управління подіями (наприклад, ручна зупинка або ручне приєднання)
➡ /spectate - (/spec, /spectator) - команда спостереження за поточними боями.
➡ /party - (/team) - команда для створення та управління своєю командою.
➡ /duel - (/1v1) - Дуель з будь-ким, прийняття дуелі або керування налаштуваннями дуелі.
/togglescoreboard - (/sbtoggle, /scoreboardtoggle) - Увімкнути або вимкнути табло.
➡ /queue - (/unranked, /ranked, /premiumqueue) - команда для приєднання до черги. Відкриється графічний інтерфейс. Можна також використовувати "/queue [kit]". Добре підходить, наприклад, для командних NPC.
➡ /kiteditor – команда для редагування ваших наборів. Для встановлення місця використовуйте /sprac setediting.
➡ /matchlimit - "/matchlimit set/add unranked/ranked <гравець> <число>" для зміни лімітів на матчі. "/matchlimit update <гравець"" для ручного оновлення лімітів на матчі (наприклад,після надання прав на ліміти).
➡ /premiummatches - дати або встановити кількість преміум-матчів гравця
➡ /botduel - (/pvpbot) - битва проти PvP-бота.
➡ /hostevent – автоматично провести подію (з трансляцією).
➡ /events - Відкрити графічний інтерфейс щодо подій (аналогічно /hostevent, але з графічним інтерфейсом)
➡ /ranks - перегляд поточного рангу та всіх рангів.
➡ /language - (/lang) - зміна мови
➡ /languageitem - (/li) - команда адміністратора управління мовними елементами інвентарю.

Права доступу до команд StrikePractice:

Спойлер

strikepractice.stats ➡ /Stats
strikepractice.language ➡ /language
strikepractice.playersettings ➡ /playersettings
strikepractice.playback ➡ /playback
strikepractice.fightinfo ➡ /fightinfo (клікабельні strikepractice.togglescoreboard

/ togglescoreboard
strikepractice.party ➡ /party
strikepractice.spectate ➡ /spec или /spectate
strikepractice.kiteditor ➡ /kiteditor (доступ к редактору комплектов)
strikepractice.duel ➡ /duel
strikepractice.botduel ➡ /botduel (доступ к pvp-боту)
strikepractice.customkit ➡ /customkit
strikepractice. premiumqueue ➡ /premiumqueue
strikepractice.queue ➡ / queue (/ranked та /unranked)
strikepractice.lms.command ➡ /lms (тільки вступ і вихід)
strikepractice.juggernaut.command ➡ /juggernaut ➡ /brackets (тільки приєднатися та піти) strikepractice.koth.command ➡ /koth (тільки приєднатися та залишити) strikepractice.hostevent ➡ Дозвіл на використання /hostevent, всі події мають свої власні дозволи (strikepractice.hostevent.<ім'я). .hostevent.*). ПРИМІТКА: "strikepractice.hostevent" потрібно завжди! strikepractice.hostevent.anykit ➡ Дозвіл на використання "/hostevent <event> [ім'я набору]" (тільки lms, brackets та koth) strikepractice.hostevent.brackets ➡ Дозвіл на розміщення дужок за допомогою "/hostevent brackets". strikepractice.hostevent.juggernaut ➡ Дозвіл на розміщення джаггернауту за допомогою команди "/hostevent juggernaut <рандом або ім'я гравця>". strikepractice.hostevent.lms ➡ Дозвіл на розміщення lms за допомогою "/hostevent lms". strikepractice.hostevent.koth ➡ Дозвіл на проведення koth за допомогою "/hostevent koth".

Інші права StrikePractice:

Спойлер

strikepractice.staff ➡ Базові права співробітника (наприклад, <staff_online> placeholder)
strikepractice.admin ➡ Основні права адміністратора (набір, створення арени, команди адміністратора, /sprac)
strikepractice.mapselector ➡ Дозвіл вибору карти
strikepractice.cool включено)
strikepractice.brackets.host ➡ Дозвіл на проведення заходу по дужках
strikepractice.juggernaut.host ➡ Дозвіл на проведення події "Джаггернаут
strikepractice.lms.host ➡ Дозвіл на проведення заходу LMS
strikepractice.koth
. publicparty ➡ Дозвіл на проведення публічної вечірки
strikepractice.partylimit ➡ Дозвіл на зміну ліміту гравців на вечірці
strikepractice.openparty ➡ Дозвіл зробити свою вечірку відкритою для всіх бажаючих
strikepractice.customkit.armor ➡ моді
strikepractice.customkit. combo ➡ Дозвіл на перемикання комбо-режиму набір гравця
strikepractice.customkit.horse ➡ Дозвіл на включення режиму коня для користувальницького комплекту гравця
strikepractice.customkit.build ➡ Дозвіл на ввімкнення режиму збирання .
Дозвіл на включення тільки режиму цибулі в наборі гравця
strikepractice.update ➡ Повідомляти про оновлення
strikepractice.partyplayback ➡ Дозвіл на проведення партійних відтворень
strikepractice.partybots ➡ Дозвіл на розміщення ботів у партії
strikepractice. ds. <number> ➡ Додавати рангові або нерейтингові матчі

Список заповнювачів можна переглянути тут (PlaceholderAPI не обов'язковий)

YAML:

Общие плейсхолдеры:

<players> ➡ Игроки онлайн
<next_event_name> ➡ Название следующего автоматического события
<next_event_time> ➡ Время начала следующего автоматического события
<in_fight> ➡ Игроки сражаются
<in_queue> ➡ Игроки в очереди
<in_ranked_queue> ➡ Игроки в ранжированной очереди
<in_unranked_queue> ➡ Игроки в нерейтинговой очереди
<online_staff> ➡ Сотрудники онлайн
<tps> ➡ Текущее количество тиков в секунду
<time> ➡ Текущее время сервера

Заполнители для каждого игрока (или события):

<ping> ➡ Текущий пинг игрока
<kills> ➡ Количество убийств игрока
<deaths> ➡ Смерти игрока
<premiummatches> ➡ Осталось премиум-матчей
<brackets_wins> ➡ Количество побед игрока в брекет-турнирах
<lms_wins> ➡ Победа игрока в событии "Последний человек стоит
<party_vs_party_wins> ➡ Победа игрока в турнире "Party vs Party
<player> ➡ Имя игрока
<custom_name> ➡ Пользовательское имя игрока
<display_name> ➡ Имя игрока на экране
<world> ➡ Текущий мир игрока
<global_elo> ➡ Текущий глобальный эло игрока
<elo_rank> ➡ Ранг игрока в эло
<elo_kit> ➡ Эло игрока в наборе (например, <elo_rankedbuilduhc>)
<party_members> ➡ Количество членов в партии игрока
<party_owner> ➡ Владелец партии игрока или "None", если не найден
<enderpearl_cooldown> ➡ Текущее время действия enderpearl игрока или "--", если игрок больше не находится в состоянии действия.
<is_enderpearl_cooldown> ➡ true, если игрок находится в режиме ожидания, иначе false
<arena> ➡ текущая арена игрока или "None", если игрок не сражается
<kit> ➡ Текущий комплект игрока или "None", если игрок не сражается
<raw_arena> ➡ Сырое название арены игрока (не отображаемое имя)
<raw_kit> ➡ Сырое название комплекта игрока (не название иконки)
<ranked> ➡ "true", если текущая очередь/бои игрока ранжированы, иначе "false"
<is_cooldown_(tag)> ➡ "true", если игрок находится в режиме ожидания. Тег может быть, например, "sumo" или "brackets".
<cooldown _(tag)> ➡ Длительность, оставшаяся от cooldown. Тег может быть, например, "sumo" или "brackets".
<duration> ➡ Продолжительность текущего боя игрока или скобок 1v1.
<total_duration> ➡ Общая продолжительность текущего события игрока или "--:--", если событие еще не началось
<opponent> ➡ Соперник игрока в бою 1v1.
<opponent_ping> ➡ Пинг соперника
<opponent_elo>➡ Elo оппонента
<cps> ➡ Количество кликов в секунду
<opponent_cps> ➡ Клики оппонента в секунду
<total_rounds> ➡ Общее количество раундов боя
<раунд> - текущий раунд ➡ Текущий раунд
<own_wins> ➡ Выигранные раунды
<opponent_wins> ➡ Выигранные раунды соперника
<is_bestof> ➡ true/false, является ли матч лучшим из x раундов
<build> ➡ "true", если набор является сборным
<is_ffa> ➡ true, если игрок находится на арене ffa, иначе false
<is_party> ➡ true, если игрок находится в партии, иначе false
<ended> ➡ true, если текущий бой закончился, иначе false
<ffa_players> ➡ Количество игроков на арене ffa
<ffa_fight_total> ➡ Количество игроков в боях FFA (на всех аренах)
<ffa_rollback> ➡ Время до следующего отката ffa-арены
<sumo/juggernaut/koth/lms/brackets_started> ➡ Событие началось, true или false
<enemy_team_members> ➡ Количество членов вражеской команды игрока в режиме Party Vs Bots, Party Vs Party или Party Split
<own_team_members> ➡ Количество членов собственной команды игрока в игре Party Vs Bots или Party Split
<enemy_team_left> ➡ Количество живых членов вражеской команды игрока в Party Vs Bots, Party FFA, Party Split или Party vs Party
<own_team_left> ➡ Количество живых членов в собственной команде игрока в играх Party Vs Bots, Party FFA, Party Split или Party Vs Party
<search_range1> ➡ Текущий диапазон начала поиска в очереди игрока или "➡", если это неранжированный набор
<search_range1> ➡ Диапазон конца поиска текущей очереди игрока или "-", если это неранжированный набор
<queuetype> ➡ "Ранжированный" или "Неранжированный", если он находится в очереди.
<Время_ожидания> ➡ Время, в течение которого игрок ожидал в очереди.
<current_fight_player1> ➡ Игрок в текущем брекзите или сумо, или "--", если событие еще не началось
<current_fight_player2> ➡ Другой игрок в текущих скобках или сумо, или "--"...
<player1_ping> и <player2_ping> ➡ Пинги игроков в скобках или сумо.
<player1_cps> и <player2_cps> ➡ Количество кликов в секунду у игроков скобок или сумо.
<players_left> ➡ Игроки, оставшиеся в турнире
<total_players> ➡ Общее количество игроков в турнире
<estimated_time_left> ➡ Предполагаемая продолжительность турнира
<alive> ➡ Игроки, оставшиеся в живых в скобках или в турнире "Last Man Standing
<timer> ➡ Текущее время наступления KOTH
<capper> ➡ Каппер в событии KOTH
<capper_team> ➡ Капперская команда в событии KOTH
<juggernaut> ➡ Джаггернаут в событии Juggernaut
<limits_update> ➡ Когда лимиты матча будут обновлены (ЧЧ:мм)
<rankeds_left> ➡ Количество оставшихся рейтинговых матчей
<elo_rank> ➡ Эло-ранг игрока (если включен)
<unrankeds_left> ➡ Количество оставшихся нерейтинговых матчей
<is_boxing> ➡ Используйте [display=<is_boxing>] для отображения только в боксе
<hits> ➡ Сколько раз вы ударили кого-либо
<hits_opponent> ➡ Сколько раз ударил соперник
Следующие заполнители требуют наличия базы данных SQL, legacy-fight-format: false и save-all-fights: true
<wins>, <wins_kitname> ➡ Количество побед
<losses>, <losses_kitname> ➡ Количество поражений

 


 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...