Опубліковано 6 вересня6 верес Адміністратор PlayerModelChanger Плагін CounterStrikeSharp, який дозволяє гравцям налаштовувати свої моделі, додаючи такі функції, як меню вибору моделі, обмеження дозволів, встановлення моделей за замовчуванням та інші розширені параметри.384619798-5b4c34e7-69ea-4b13-ba16-7a811d2c2e42.mp4ОсобливостіПлавний перегляд моделей за допомогою клавіш WASD.Встановіть різні моделі для Tта CT.Здивуйте своїх гравців випадковою моделлю щоразу!Зміни відображаються миттєво.Переглядайте моделі від третьої особи для повного огляду.Встановіть модель за замовчуванням для різних сторін.Пропонуйте унікальні моделі на основі дозволів гравця.Увімкніть або вимкніть відображення моделі ноги для покращеного налаштування.Команди меню (рекомендовано!)!md <all/ct/t> / !models <all/ct/t>вибрати модель!mg / !meshвибрати групу сіток (якщо існує)Клієнтська сторона!modelпоказати відправнику модель, яку він використовує + помічник!model <@random / model name> <all/ct/t>змінювати модель відправника (@random для випадкової моделі під час кожного спавну)!md <all/ct/t> / !models <all/ct/t>відкрити меню вибору моделі!mg / !meshвідкрити меню вибору групи сіток (якщо існує)Серверна сторонаpmc_enable [true/false]Увімкнути / Вимкнути плагінpmc_resynccacheПовторно синхронізувати кеш.Адміністратор (потрібен @pmc/adminпрапор або #pmc/adminгрупа)!modeladmin [all/steamid] reset [all/ct/t]Скинути модель гравця.!modeladmin [all/steamid] set [all/ct/t] [model index] Встановіть модель гравця.!modeladmin [steamid] checkПеревірте, чи дозволено мати модель гравця, якщо ні, то скиньте її.!modeladmin reloadПерезавантажте конфігурацію.⚙️ КонфігураціяПісля успішного встановлення плагіна він згенерує файл counterstrikesharp/configs/plugins/PlayerModelChanger/PlayerModelChanger.json.Дивіться Вікі , щоб налаштувати його.📚 Як додати модель за замовчуванням або майстернюКрок 1: Знайдіть шлях моделіВідкрийте файл майстерні .vpk(або pak01.vpk) за допомогою Source2Viewerабо GCFScape.Перейдіть до .vmdl_cфайлу. Скопіюйте його шлях.Замініть .vmdl_cу шляху на .vmdl.Шлях має виглядати так:characters/.../xxx.vmdl Важливозамінити .vmdl_cв шляху на.vmdlПоширені проблемиВам слід використовувати скомпільовану модель (суфікс .vmdl_c)Вам слід використовувати .vmdlзамість .vmdl_cin config jsonЯкщо ваша модель не має анімації, спробуйте один раз перемкнути карту (щоб multiaddonmanager завантажив модель)Як упакувати модель у предмет майстерні SteamВимоги:Ваша власна модельІнструменти майстерні Counter-Strike 2 (які можна встановити в Steam -> cs2 -> properties -> DLC)Крок 1. Відкрийте каталог cs2, знайдіть game/csgo/gameinfo.gi, перейдіть до кінця файлу, знайдіть AddonConfig -> VpkDirectories . Потім додайте каталог, який ви хочете помістити у vpk, як у наступному прикладі:приклад :AddonConfig { "VpkDirectories" { "exclude" "maps/content_examples" "include" "maps" "include" "characters" // this is the directory you want to add to the vpk "include" "cfg/maps" "include" "materials" "include" "models" "include" "panorama/images/overheadmaps" "include" "panorama/images/map_icons" "include" "particles" "include" "resource/overviews" "include" "scripts/vscripts" "include" "sounds" "include" "soundevents" "include" "lighting/postprocessing" "include" "postprocess" "include" "addoninfo.txt" } "AllowAddonDownload" "1" "AllowAddonDownloadForDemos" "1" "DisableAddonValidationForDemos" "1" }Крок 2. Запустіть Counter-Strike 2 Workshop Tools, а потім натиснітьCreate New AddonКрок 3. Перейдіть до папки ./game/csgo_addons/<your addon name>/та вставте сюди папку з вашими персонажами.Крок 4. Відкрийте Asset Browser, потім натисніть Toolsкнопку у верхньому правому куті, відкрийтеCounter-Strike 2 Workshop ManagerКрок 5. Натисніть Newкнопку Counter-Strike 2 Workshop Manager, заповніть всю інформацію та опублікуйте її.Крок 6. Після перевірки ви зможете використовувати предмет майстерні. Інформація Додав Ciko Додано 06.09.25 Категорія Плагіна Перегляд файла
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.