Опубліковано 14 вересня, 202414 верес Перегляд файла RayTraceAntiXray Плагін для Paper для асинхронного багатопоточного трасування променів на стороні сервера для приховування руд, які піддаються впливу повітря, використовуючи двигун Paper Anti-Xray - режим 1. Команда: Спойлер /raytraceantixray timings on - Включає таймінги. Права: raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings.on Команда: Спойлер /raytraceantixray timings off — Вимикає таймінги. Права: raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings.off Конфігурація плагіна RayTraceAntiXray: # Это пример конфигурации. Строки, начинающиеся с #, являются комментариями и игнорируются. # # settings: # anti-xray: # update-ticks: 1 # Период времени в тиках Minecraft для отправки обновлений блока. # ms-per-ray-trace-tick: 50 # Целевое время одного тика трассировки луча в миллисекундах. # ray-trace-threads: 2 # Количество потоков, используемых для трассировки лучей. # world-settings: # default: # Все миры наследуют настройки из раздела по умолчанию. # anti-xray: # ray-trace: true # Включать или нет трассировку лучей. Обратите внимание, что Paper Anti-Xray также должен быть включен с помощью функции engine-mode: 1. # ray-trace-third-person: true # Включать или нет трассировку лучей. Обратите внимание, что Paper Anti-Xray также должен быть включен с помощью функции # ray-trace-distance: 64.0 # Максимальное расстояние между игроком (местоположение глаз) и блоком (центр) для трассировки лучей. # max-ray-trace-block-count-per-chunk: 30 # Максимальное количество блоков трассировки лучей в чанке. Подсчет начинается с нижней части мира и увеличивается вверх. # ray-trace-blocks: # Блоки, которые скрыты и трассируются лучами. Скрытые блоки, указанные в файле конфигурации Paper, скрываются только в том случае, если они не подвергаются воздействию прозрачных блоков. Если этот список пуст, используются скрытые блоки, указанные в файле конфигурации Paper. # - diamond_ore # - deepslate_diamond_ore # - emerald_ore # - deepslate_emerald_ore # lobby: # Пример раздела для карты лобби. Недостающие параметры наследуются от секции по умолчанию. # anti-xray: # ray-trace: false # Отключить трассировку лучей в лобби мира. settings: anti-xray: update-ticks: 1 ms-per-ray-trace-tick: 50 ray-trace-threads: 2 world-settings: default: anti-xray: ray-trace: true ray-trace-third-person: false ray-trace-distance: 80.0 max-ray-trace-block-count-per-chunk: 100 ray-trace-blocks: [] Оптимізований settings: anti-xray: update-ticks: 1 ms-per-ray-trace-tick: 50 # Adjust to available (ideally unused) CPU threads. ray-trace-threads: 2 world-settings: default: anti-xray: ray-trace: true ray-trace-third-person: false ray-trace-distance: 64.0 max-ray-trace-block-count-per-chunk: 30 ray-trace-blocks: # You can add further blocks here, # but the max-ray-trace-block-count-per-chunk setting may need to be adjusted. - chest - diamond_ore - deepslate_diamond_ore - emerald_ore - deepslate_emerald_ore - gold_ore - deepslate_gold_ore - lapis_ore - deepslate_lapis_ore - spawner # Adjust world name. world_nether: anti-xray: # Note that ancient_debris never generates naturally exposed to air. # Normal engine-mode: 1 is sufficient, disable ray tracing in the nether. ray-trace: false # Adjust world name. world_the_end: anti-xray: ray-trace: false (Повільніше, але краще ігровий процес і більше захисту). settings: anti-xray: update-ticks: 1 ms-per-ray-trace-tick: 50 # Adjust to available (ideally unused) CPU threads. ray-trace-threads: 2 world-settings: default: anti-xray: ray-trace: true # Be aware that this is about three times as resource intensive. ray-trace-third-person: true ray-trace-distance: 80.0 max-ray-trace-block-count-per-chunk: 60 ray-trace-blocks: # You can add further blocks here, # but the max-ray-trace-block-count-per-chunk setting may need to be adjusted. - chest - diamond_ore - deepslate_diamond_ore - emerald_ore - deepslate_emerald_ore - gold_ore - deepslate_gold_ore - lapis_ore - deepslate_lapis_ore - mossy_cobblestone - spawner # Adjust world name. world_nether: anti-xray: # Note that ancient_debris never generates naturally exposed to air. # Normal engine-mode: 1 is sufficient, disable ray tracing in the nether. ray-trace: false # Adjust world name. world_the_end: anti-xray: ray-trace: false Установка плагіна RayTraceAntiXray: Спойлер Завантажте та встановіть Paper 1.21. Folia підтримується, починаючи з версії Minecraft 1.20.1. Увімкніть Paper Anti-Xray , використовуючи engine-mode: 1. Завантажте та встановіть ProtocolLib . Завантажте та встановіть RayTraceAntiXray. (Для старих версій Minecraft перегляньте історію оновлень). Налаштуйте RayTraceAntiXray, відредагувавши файл plugins/RayTraceAntiXray/config.yml (див. стандартний конфіг нижче). також: Рекомендовані настройки нижче. Зауважте, що після кожного з цих кроків необхідно перезавантажити сервер. У жодному разі не включайте, не відключайте і не перезавантажуйте цей плагін на працюючому сервері (наприклад, за допомогою /reload, менеджерів плагінів тощо). Він не працюватиме належним чином і викличе проблеми. Додав Ciko Додано 14.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.