Опубліковано 14 вересня, 202414 верес Перегляд файла EcoArmor Найголовніше – EcoArmor не створений виключно для PvP. Звичайно, ви можете використовувати EcoArmor на сервері, орієнтованому на PvP, і він добре працюватиме - проте у нього більш узагальнений набір функцій. Ідеально підходить для Survival, MMORPG, Skyblock, Towny – для чого завгодно, EcoArmor буде працювати ідеально. Наділіть свої комплекти броні найкращими ефектами для всіх ситуацій, зробіть так, щоб комплекти працювали лише за певних умов – привнесіть у свою броню цілу метагру. Крім того, EcoArmor повністю налаштовується на будь-який смак. Ви можете створювати власні набори броні та апгрейди в конфігурації, а при невеликому знанні кодування - створювати свої власні ефекти та умови. Небо – це межа! Команди плагіна EcoArmor: Спойлер /ecoarmor give - Дати об'єкти Роздільна здатність: ecoarmor.command.give Дати об'єкт броні Загальне використання команди: /ecoarmor give <гравець> set:<set> [piece] [advanced] [tier] [amount] Наприклад, якщо ви хочете дати гравцю 2 осмієвих чоботи просунутого рівня "Жнець", ви повинні зробити наступне: /ecoarmor give <player> set:reaper boots true osmium 2 Або якщо ви хочете дати гравцеві повний комплект дефолтної молодої броні, ви зробите наступне: /ecoarmor give <player> set:young Дати кристал апгрейду /ecoarmor give <player> crystal:<tier> [сума] Дати уламок поліпшення /ecoarmor give <player> shard:<set> [amount] /ecoarmor reload - перезавантаження конфігурації Роздільна здатність: ecoarmor.command.reload /ecoarmor import - Імпортувати набір броні з lrcdb Роздільна здатність: ecoarmor.command.import Загальне використання: /ecoarmor import < id> Знайти набори броні до lrcdb /ecoarmor export - Експорт набору броні до lrcdb Роздільна здатність: ecoarmor.command.export Загальне використання: /ecoarmor export <id> Стандартне дерево тирів виглядає так: /-> exotic default --> iron --> diamond --> netherite --> manyullyn \-> cobalt --> osmium ancient --> mythic Як зробити кастомний набір в EcoArmor: Типова конфігурація набору - id: slayer conditions: [] effects: - id: damage_multiplier args: multiplier: 1.5 triggers: - melee_attack - bow_attack - trident_attack filters: onlyBosses: true - id: damage_multiplier args: multiplier: 0.9 triggers: - take_damage advancedEffects: - id: damage_multiplier args: multiplier: 0.8 triggers: - take_damage - id: damage_multiplier args: multiplier: 2 triggers: - melee_attack - bow_attack - trident_attack filters: onlyBosses: true advancedLore: - '' - "<gradient:f12711>&lДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ БОНУС</gradient:f5af19>" - "&8» &4Принимайте урон на 20% меньше" - "&8» &4Наносите 2x урон боссам" - "&8&oТребуется надетый полный комплект" shard: item: prismarine_shard unbreaking:1 hide_enchants name: "<GRADIENT:f12711>Шар Достижения:</GRADIENT:f5af19> &4Охотник" lore: - "&8Бросьте его на &4Броню Охотника" - "&8чтобы сделать ее <GRADIENT:f12711>Дополнительной</GRADIENT:f5af19>." craftable: false recipe: - prismarine_shard - ecoarmor:set_slayer_helmet - prismarine_shard - ecoarmor:set_slayer_chestplate - nether_star - ecoarmor:set_slayer_leggings - prismarine_shard - ecoarmor:set_slayer_boots - prismarine_shard helmet: item: leather_helmet color:#750909 hide_dye name: "&4Шлем Охотника" advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительный</GRADIENT:f5af19>&4 Шлем Охотника" effectiveDurability: 768 effects: [] advancedEffects: [] conditions: [] lore: - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА" - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам" - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше" - "&8&oТребуется надетый полный комплект" - '' - "&fУровень: %tier%" - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения" craftable: true defaultTier: default recipe: - air - netherite_helmet - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - obsidian - ecoitems:armor_core ? nether_star - obsidian chestplate: item: leather_chestplate color:#750909 hide_dye leatherColor: "#750909" name: "&4Нагрудник Охотника" advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительный</GRADIENT:f5af19>&4 Нагрудник Охотника" effectiveDurability: 1024 effects: [] advancedEffects: [] conditions: [] lore: - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА" - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам" - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше" - "&8&oТребуется надетый полный комплект" - '' - "&fУровень: %tier%" - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения" craftable: true defaultTier: default recipe: - air - netherite_chestplate - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - obsidian - ecoitems:armor_core ? nether_star - obsidian elytra: item: elytra name: "&4Крылья Охотника" advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительные</GRADIENT:f5af19> &4Крылья Охотника" effectiveDurability: 1024 effects: [] advancedEffects: [] conditions: [] lore: - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА" - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам" - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше" - "&8&oТребуется надетый полный комплект" - '' - "&fУровень: %tier%" - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения" craftable: true defaultTier: default recipe: - air - elytra - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - obsidian - ecoitems:armor_core ? nether_star - obsidian leggings: item: leather_leggings color:#750909 hide_dye name: "&4Поножи Охотника" advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительные</GRADIENT:f5af19>&4 Поножи Охотника" effectiveDurability: 1024 effects: [] advancedEffects: [] conditions: [] lore: - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА" - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам" - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше" - "&8&oТребуется надетый полный комплект" - '' - "&fУровень: %tier%" - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения" craftable: true defaultTier: default recipe: - air - netherite_leggings - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - obsidian - ecoitems:armor_core ? nether_star - obsidian boots: item: leather_boots color:#750909 hide_dye name: "&4Сапоги Охотника" advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительные</GRADIENT:f5af19>&4 Сапоги Охотника" effectiveDurability: 1024 effects: [] advancedEffects: [] conditions: [] lore: - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА" - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам" - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше" - "&8&oТребуется надетый полный комплект" - '' - "&fУровень: %tier%" - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения" craftable: false defaultTier: default recipe: - air - netherite_boots - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - air - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea - obsidian - ecoitems:armor_core ? nether_star - obsidian Розуміння всіх розділів id : Назва набору terms (умови): Умова складається з ідентифікатора та аргументів. Детальніше тут Налаштування умови effects : Всі ефекти, які отримує гравець, одягнений у повний комплект броні. advancedEffects : Всі ефекти, що накладаються на гравця, що носить повний комплект покращеної броні. Гравець отримує лише розширені ефекти, якщо на ньому одягнена розширена броня. Про те, як налаштувати ефекти, читайте тут: Налаштування ефекту advancedLore - це історія, що додається до кінця звичайної історії просунутих предметів. Конфіг предмету Типова конфігурація предмета (предмета броні) виглядає так: helmet: item: leather_helmet color:#bd15a9 hide_dye name: "&5Ангельский Шлем" advancedName: "<GRADIENT:f12711>Улучшенный</GRADIENT:f5af19>&5 Ангельский Шлем" effectiveDurability: 768 effects: [] advancedEffects: [] conditions: [] lore: - "&5&lБОНУС КОМПЛЕКТА АНГЕЛА" - "&8» &dПолучите 10 дополнительных сердец" - "&8» &dПостоянное восстановление" - "&8» &dНаносите на 10% меньше урона в ближнем бою" - "&8&oТребуется надетый полный комплект" - '' - "&fУровень: %tier%" - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения" craftable: true defaultTier: default recipe: - netherite_block - ecoitems:enchanted_ender_eye ? netherite_ingot - diamond_block - air - golden_helmet - air - gold_block - ecoitems:armor_core ? enchanted_book mending:1 - gold_block Якщо ви хочете використовувати голову гравця як шолом, ви можете встановити текстуру таким чином: item: player_head texture:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvNWM0ODZhZjNiODgyNzY2ZTgyYTBiYzE2NjVmZjAyZWI2ZTg3M2I2ZTBkNzcxZjNhZGFiYzc1OWI3MjAyMjZhIn19fQ== Як зробити кастомний рівень в EcoArmor: Типова конфігурація рівня - id: manyullyn display: "&d&k!!&r <GRADIENT:f953c6>&lМАНЮЛЛИН</GRADIENT:b91d73>&r &d&k!!&r" requiresTiers: - netherite crystal: item: end_crystal name: "<GRADIENT:f953c6>Кристалл улучшения Манюллина</GRADIENT:b91d73>" craftable: true recipe: - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite - enchanted_golden_apple - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite - enchanted_golden_apple - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite - enchanted_golden_apple - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite - enchanted_golden_apple - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite giveAmount: 1 lore: - "&8Бросьте это на деталь брони" - "&8чтобы установить её уровень на:" - "&d&k!!&r <GRADIENT:f953c6>&lМАНЮЛЛИН</GRADIENT:b91d73>&r &d&k!!&r" - '' - "&8&oТребуется, чтобы броня уже имела уровень Незерита" properties: helmet: armor: 3 toughness: 5 knockbackResistance: 2 speedPercentage: 0 attackSpeedPercentage: 0 attackDamagePercentage: 0 attackKnockbackPercentage: 0 chestplate: armor: 8 toughness: 5 knockbackResistance: 2 speedPercentage: 0 attackSpeedPercentage: 0 attackDamagePercentage: 0 attackKnockbackPercentage: 0 elytra: armor: 3 toughness: 0 knockbackResistance: 2 speedPercentage: 0 attackSpeedPercentage: 0 attackDamagePercentage: 0 attackKnockbackPercentage: 0 leggings: armor: 6 toughness: 5 knockbackResistance: 2 speedPercentage: 0 attackSpeedPercentage: 0 attackDamagePercentage: 0 attackKnockbackPercentage: 0 boots: armor: 3 toughness: 5 knockbackResistance: 2 speedPercentage: 0 attackSpeedPercentage: 0 attackDamagePercentage: 0 attackKnockbackPercentage: 0 name - назва ярусу display - те, як ярус буде відображатися на предметах броні requireTiers - список рівнів, на яких може знаходитися предмет, щоб застосувати кристал. Щоб пояснити це, ось приклад прогресії: дефолт -> залізо -> алмаз -> платина. Для цього залізо вимагає дефолту, алмаз - заліза, а платина - алмазу. Однак якби ви хотіли, щоб прогресія виглядала так: --> міфічний -\ дефолтний --> залізний -| --> елітний --> давній -/ Для застосування елітного потрібно або міфічний, або давній, так що вийде таке: requiresTiers: - mythical - ancient Додав Ciko Додано 14.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.