Опубліковано 14 вересня, 202414 верес Перегляд файла EcoEnchants EcoEnchants додає сотні зачарувань користувача на ваш сервер і дозволяє вам створювати свої власні без будь-яких знань кодування. Він створений з нуля, щоб повністю інтегруватися з ванільним сервером та забезпечити безшовний та інтуїтивно зрозумілий досвід для ваших гравців. Він підтримує стіл зачарування, торгівлю в селах, ковадла, каміння помелу і навіть природний спавн по всьому світу в таких структурах, як кінцеві міста. Він відчувається як частина ванільної гри. Команди плагіна EcoEnchants: Спойлер /give - Дати гравцю предмет Через те, як він зроблений, EcoEnchants не потрібно мати власні команди для цього. Навіщо винаходити колесо? Замість цього вона підтримує команду /give з Essentials і CMI - а також працює в таких речах, як набори - вам не потрібно робити все "як EcoEnchants", просто робіть це так само, як ви вже робили. /enchant - Дати гравцю зачарування Проте існує команда /enchant через помилки в деяких серверних реалізаціях. Роздільна здатність: ecoenchants.command.enchant Використання як гравця: /enchant <enchant> <level> Використання в консолі: /enchant <гравець> <enchant> <рівень> /enchantinfo - Отримання інформації - опис, максимальний рівень, конфлікти тощо. буд. про зачарування Роздільна здатність: ecoenchants.command.enchantinfo /ecoenchants gui - Перегляд всіх зачарувань, які можуть бути застосовані до будь-якого предмета Роздільна здатність: ecoenchants.command.gui /ecoenchants giverandombook - Дати гравцеві випадкову книгу Роздільна здатність : ecoenchants.command.giverando ecoenchants giverandombook <гравець> [тип/сорт] [мінімальний рівень] [максимальний рівень] Наприклад, щоб дати комусь випадкову спеціальну книгу між 2 та 3 рівнем, ви повинні виконати команду /ecoenchants giverandombook %player% special 2 3 /ecoenchants import - Імпорт зачарування з lrcdb Роздільна здатність: ecoenchants.command.import Загальне використання: /ecoenchants import <id> Знайти енчанти в lrcdb /ecoenchants export - Експортувати енчант до lrcdb Роздільна здатність: ecoenchants.command.export Загальне використання: /ecoenchants export <id> ecoenchants toggledescriptions - Дозволяє гравцям перемикати описи зачарувань Дозвіл: ecoenchants.command.toggledescriptions Загальне використання: /ecoenchants toggledescriptions Дозволяє гравцям вирішувати, чи бажають вони бачити описи зачарувань чи ні. Ця команда працює лише в тому випадку, якщо описи зачарувань включені до конфіги. Дозволи чарівності Хочете зробити чарівність доступною тільки через стіл чарівності для певних гравців? Дозвіл на те, щоб зробити чарівність доступною зі столу чарівностей, виглядає так: ecoenchants.fromtable.<id> . За промовчанням доступні всі чарівності, і всі користувачі мають цю роздільну здатність за промовчанням: ecoenchants.fromtable.* Налаштування зачарувань в EcoEnchants Приклад конфігурації # # Водный EcoEnchant # name: "Aquatic" description: "Трезубец наносит дополнительный урон, когда выпущен из воды." enabled: true obtaining: table: true villager: true loot: true rarity: rare general-config: targets: - trident grindstoneable: true conflicts: [] maximum-level: 8 config: multiplier: 0.05 # 1 + (Уровень * Множитель) умножается на урон Формула працює наступним чином: cost = original_cost * exponent^original_cost Отже, працюючи з експонентою 1,02 та первісною вартістю 25: cost = 25 * 1.02^25 Якщо ви хочете додати або видалити чари, просто створіть або видаліть конфігураційні файли. Ці файли конфігурації можуть бути розміщені в будь-якому місці папки /enchants/, у тому числі у вкладених папках. Пример конфигурации зачарований display-name: "Пример" # Название заклинания в игре description: "Дает бонус &a%placeholder%%&8 к урону" # Описание заклинания placeholder: "%level% * 20" # Заполнитель для отображения в описании заклинания type: normal # Тип заклинания, см. types.yml targets: # Предметы, к которым можно применить заклинание, см. targets.yml - sword conflicts: # Заклинания, конфликтующие с этим - sharpness rarity: common # Редкость заклинания, см. rarity.yml max-level: 4 # Максимальный уровень заклинания tradeable: true # Можно ли получить заклинание от жителей discoverable: true # Может ли заклинание генерироваться естественным образом в сундуках enchantable: true # Можно ли получить заклинание от зачарованных столов # Эффекты заклинания (т.е. функциональность) # См. здесь: https://plugins.auxilor.io/effects/configuring-an-effect # Используйте %level% в качестве заполнителя для уровня заклинания effects: - id: damage_multiplier args: multiplier: 1 + 0.2 * %level% triggers: - melee_attack # Условия, необходимые для использования заклинания, # вы также можете использовать %level% как заполнитель здесь conditions: [ ] Додав Ciko Додано 14.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.