Опубліковано 14 вересня, 202414 верес Перегляд файла EcoSkills EcoSkills дозволяє створити на вашому сервері RPG-подібний досвід: з вирівнюванням навичок, спеціальними ефектами/здібностями, MMO-статистикою, типами магії, такими як мана, абсолютно новою механікою та складнішими змаганнями! Він був натхненний Hypixel Skyblock, якщо ви знайомі з ним. Вона працює на bungee/velocity з MySQL! Команди та права плагіна EcoSkills: Спойлер /skills , /stats - Відкриває головне меню Роздільна здатність : ecoskills.command.skills /skills top - Перегляд таблиці лідерів Роздільна здатність: ecoskills.command.top /ecoskills give - Дати гравцю xp або рівні статистики Дозвіл : ecoskills.command.give /ecoskills give <гравець> <навичка/статистика> <хп/рівні>. Наприклад, щоб дати гравцеві 30 сили, ви зробите /ecoskills give <player> strength 30 /ecoskills reset - скинути гравця Дозвіл : ecoskills.command.reset Загальне використання: /ecoskills reset <гравець> /ecoskills recount Роздільна здатність: ecoskills.command.recount Загальне використання: /ecoskills recount <гравець> За замовчуванням Стандартні конфігурації можна знайти тут: GitHub # Идентификатором стата является имя файла .yml, # например, у saturation.yml идентификатор - saturation # Вы можете размещать статы в любом месте в этой папке, # включая подпапки, если хотите организовать свои конфиги статов # _example.yml не загружается. name: "&#f5aa42? Насыщенность" # Название стата, отображаемое игрокам placeholder: "%level% / 3" # Заполнитель, отображаемый в описании, можно использовать выражения - например, %level% * 2 description: "&8Теряйте &a%placeholder%%&8 меньше сытости" # Описание, отображаемое в лоре и сообщениях # Параметры стата в GUI gui: enabled: false # (Необязательно) Отображается ли стат в GUI position: row: 5 column: 5 icon: player_head texture:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvZDMzZGRiOTJjYjZiM2E3OTI4MGI4YmRjZWQ4OTc2YWVahYjEzYTRiZmZlYWVmMmQ0NmQ4MjhiZDkxZGVlMGYzZSJ9fX0= # Эффекты стата (т. е. функционал) # Смотрите здесь: https://plugins.auxilor.io/effects/configuring-an-effect # Используйте %level% как заполнитель для уровня стата effects: - id: hunger_multiplier args: multiplier: "1 - (%level% / 300)" # Условия, необходимые для активации эффектов, # можно использовать %level% как заполнитель здесь тоже conditions: [ ] Типи магії за умовчанням Мана За замовчуванням За замовчуванням можна знайти тут: GitHub # Идентификатор типа магии - это имя файла .yml, # например, mana.yml имеет идентификатор mana # Вы можете размещать типы магии где угодно в этой папке, # включая вложенные папки, если хотите организовать конфигурации типов магии # _example.yml не загружается. # Название типа магии, отображаемое игрокам name: "(ffe6? Мана" # Скорость восстановления магии в секунду regen-rate: "0.02 * %ecoskills_mana_limit%" # Максимальное количество этого типа, которое может иметь игрок limit: "100 + %ecoskills_wisdom%" # Если игроки должны начинать с полной магией (true) или пустой магией (false) join-on-full: true Плейсхолдери плагіна EcoSkills: Спойлер %ecoskills_average_skill_level%- Середній рівень навичок для гравця %ecoskills_total_skill_level%- Загальний рівень навичок для гравця: сума всіх рівнів навичок %ecoskills_<id>%- Отримати рівень, який у гравця є для будь-якого даного ефекту, статистики або навички %ecoskills_<id>[I]numeral%- Отримати рівень, який у гравця є для будь-якого даного ефекту, статистики або навички, у вигляді римської цифри %ecoskills[/I]<effect>[I]name%- Отримати форматоване ім'я (значок та колір) будь-якого ефекту. Використовується внутрішньо для конфігурації %ecoskills[/I]<effect>[I]base%- Отримати форматоване ім'я (значок та колір) будь-якого ефекту. Використовується внутрішньо для конфігурації %ecoskills[/I]<effect>[I]bonus%- Отримати форматоване ім'я (значок та колір) будь-якого ефекту. Використовується внутрішньо для конфігурації %ecoskills[/I]<effect>[I]description%- Отримати будь-який ефект. Використовується всередині конфігурації %ecoskills[/I]<stat>[I]name%- Отримати форматоване ім'я (значок і колір) будь-якої статистики. Використовується внутрішньо для конфігурації %ecoskills[/I]<stat>[I]base%- Отримати базовий рівень, який гравець має для будь-якої статистики (перед застосуванням модифікаторів) %ecoskills[/I]<stat>[I]bonus%- Отримати бонусні рівні, які гравець має для будь-якої статистики (від модифікаторів) %ecoskills[/I]<stat>[I]description%- Отримати опис, який гравець побачить для будь-якої статистики %ecoskills[/I]<skill>[I]percentage_progress%- Показує процентний співвідношення до наступного рівня навички %ecoskills[/I]<skill>[I]current_xp%- Показує поточний досвід навички %ecoskills[/I]<skill>_required_xp%- Показує необхідний досвід навички для наступного рівня Додав Ciko Додано 14.09.24 Категорія Плагина Для версій 1.17.✘1.18.✘1.19.✘1.20.✘1.21.✘ Java
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.