Перейти до змісту

EcoPets

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

EcoPets


EcoPets - це компаньйони, що покращуються, які парять навколо гравця, даючи йому пасивні (або активні) баффи в залежності від його рівня. Їх можна крафтити, дарувати, збирати – все, що завгодно.

Ви можете створювати власних тварин прямо в конфізі, не вимагаючи жодних знань про кодування. Кожен аспект плагіна повністю налаштовується – якщо ви вважаєте, що вихованець, який щось робить, повинен існувати, ви можете зробити його за лічені хвилини.

Гравець може активувати вихованця, відкривши графічний інтерфейс за допомогою команди /pets

Особливості плагіна EcoPets:

Найпотужніші вихованці на світі Ви хочете, щоб ваші гравці проводили на вашому сервері якнайбільше часу. Змусіть їх докласти зусиль, щоб утримати їх, або просто надайте їм більше можливостей для прогресу.

Вихованці не просто ширяють супутники, що надають гравцям живі баффи. Вони є новим методом для забезпечення постійного прогресу, який можна проходити знову і знову.

І це не лише прогрес та підвищення рівня. Ви можете створювати стільки вихованців, скільки захочете, просто в конфізі, скористайтеся десятками інтеграцій, створюючи, збираючи та багато іншого.

З більш ніж сотнею ефектів, умов, тригерів, фільтрів та мутаторів ви можете створювати практично все, що захочете. Зводьте всі аспекти свого сервера разом завдяки наданим інтеграціям для всіх ваших існуючих плагінів, починаючи від магазинів і професій, і закінчуючи навичками та багатьом іншим. І навіть якщо хука для вашого улюбленого плагіна немає, ви можете створити нескінченну кількість власних умов за допомогою заповнювачів PlaceholderAPI.

Але наповнювачі корисні не тільки для умов - вони працюють з математичними виразами в повністю інтуїтивному режимі. Хоч би де було числове значення у ваших конфігах, ви можете використовувати математику, щоб ваші ефекти реагували на стан гравця. Бажаєте, щоб збитки від атак залежали від квадрата відстані нижче рівня моря? А як щодо косинуса їхнього повороту чи досвіду квесту? Тепер ви можете зробити це.

І не тільки це - ви можете абстрагувати складнішу логіку в ланцюжку ефектів і передавати їм аргументи. Це як мати власну мову сценаріїв, написаний вами особисто для точних вимог вашого сервера. І, що найкраще, жодних знань програмування не потрібно. Все робиться прямо у ваших файлах .yml без додаткової кривої навчання. Просто уявіть, що ви хочете створити, і ви одразу можете це зробити, не турбуючись про те, щоб витрачати вічність на вивчення точного синтаксису для досягнення результатів. Ніщо інше навіть близько не підходить.

І все це інтуїтивно зрозуміле для гравців. Коли умова не виконується, ви можете налаштувати відображення додаткової інформації лише для гравців, які її не виконують. Оскільки всі предмети відображаються з використанням пакетів, а не змінюються на стороні сервера (як в інших плагінах), додаткова інформація може бути показана лише гравцям, які її потребують.

Всі мої плагіни мають один і той же набір переваг, які ви не знайдете більше ніде. Вони всі розроблені з урахуванням інтеграцій, підтримують будь-який плагін для претензій/захисту та античита, який у вас тільки може бути, а також пряму підтримку для більш ніж 30 різних плагінів, незалежно від їхнього функціоналу. У вас є якісь плагіни користувацьких предметів? Вони будуть інтегруватися якнайкраще, так що ви можете створювати рецепти крафта з їх використанням або отримувати їх у вигляді випадень, нагород та багато іншого.

Повна підтримка будь-якого та кожного формату RGB/Gradient, що використовується, включаючи CMI, MiniMessage та багато іншого. Ваші конфіги будуть автоматично оновлюватися, і ви також можете отримати доступ до автоматичних оновлень прямо з консолі - жодних додаткових зусиль не потрібно.

Команди та права плагіна EcoPets:

Спойлер

/ecopets give - Видати вихованця
Роздільна здатність: ecopets.command.give

Використання: /ecopets give <гравець> <вихованець> /

ecopets giveegg - Видати яйце вихованця
Дозвіл: ecopets.command.give

Використання: /ecopets giveegg <>гравець <

ecopets reset - Скинути вихованця Роздільна
здатність: ecopets.command.reset

Використання: /ecopets reset <гравець> <вихованець>

/ecopets givexp - Видати досвід вихованцю Роздільна
здатність: ecopets.command.givexp

Використання: /ecopets givexp <гравець> <вихованець >

/pets - Відкрити меню вихованців Роздільна
здатність: ecopets.command.pets

/pets activate - Активувати вихованця Роздільна
здатність: ecopets.command.activate

Використання: /pets activate <вихованець>

/pets deactivate - Деактивувати вихованця Роздільна
здатність: ecopets.command.deactivate

/pets deactivate

/ecopets import - Імпортувати вихованця з lrcdb
Роздільна здатність: ecopets.command.import Загальне

використання: /ecopets import <ідентифікатор> Знайти

вихованців в lrcdb

/ecopets export - Експортувати вихованця в lrcdb
Дозвіл: ecopets.command.export

ecopets export <ідентифікатор>

Як додавати вихованців в EcoPets

Вихованці - це файли конфігурації, поміщені в папку /pets/,і ви можете додавати або видаляти їх на свій розсуд. Тут є приклад конфіга під назвою _example.yml, який допоможе вам!

Типовий конфіг вихованця в EcoPets

# Название питомца
name: "&6Тигр"

# Описание питомца
description: "&8&oПрокачивайтесь, нанося удары в ближнем бою"

# Требования опыта для каждого уровня питомца - добавляйте новые уровни, добавляя их в этот список
level-xp-requirements:
  - 50
  - 125
  - 200
  - 300
  - 500
  - 750
  - 1000
  - 1500
  - 2000
  - 3500
  - 5000
  - 7500
  - 10000
  - 15000
  - 20000
  - 30000
  - 50000
  - 75000
  - 100000
  - 200000
  - 300000
  - 400000
  - 500000
  - 600000
  - 700000
  - 800000
  - 900000
  - 1000000
  - 1100000
  - 1200000
  - 1300000
  - 1400000
  - 1500000
  - 1600000
  - 1700000
  - 1800000
  - 1900000
  - 2000000
  - 2100000
  - 2200000
  - 2300000
  - 2400000
  - 2500000
  - 2600000
  - 2750000
  - 2900000
  - 3100000
  - 3400000
  - 3700000

# Метод получения опыта, принимает триггер в качестве ID и множитель
# Множитель умножает значение, произведенное триггером, на некоторое значение,
# чтобы рассчитать опыт, который следует предоставить
xp-gain-methods:
  - id: melee_attack
    multiplier: 0.5

# Пользовательские заполнители, которые могут использоваться в описаниях,
# Не добавляйте % к идентификаторам, это делается автоматически
# Значение содержит заполнитель %level% и математическое выражение
level-placeholders:
  - id: "damage_multiplier"
    value: "%level%"

# Текст, отображаемый с заполнителем %effects%
# Число определяет минимальный уровень для отображения этого текста
# Добавление новых уровней переопределит этот текст на этих уровнях или выше
effects-description:
  1:
    - "&8» &8Дает бонус &a+%damage_multiplier%%&8 к"
    - "   &8ударному урону в ближнем бою"

# То же самое, что и выше, но для %rewards%
rewards-description:
  1:
    - "&8» &8Дает бонус &a+%damage_multiplier%%&8 к"
    - "   &8ударному урону в ближнем бою"

# То же самое, что и выше, но для %level_up_messages%
level-up-messages:
  1:
    - "&8» &8Дает бонус &a+%damage_multiplier%%&8 к"
    - "   &8ударному урону в ближнем бою"

# Команды для выполнения при повышении уровня, можно форматировать двумя способами:
# level:command (например, 10:eco give %player% 1000), что выполнит эту команду для уровня 10
# command (например, eco give %player% 5000), что выполнит эту команду для всех уровней
level-commands: [ ]

# Эффекты для питомца, использует заполнитель %level%
effects:
  - id: damage_multiplier
    args:
      multiplier: "%level% * 0.01 + 1"
    triggers:
      - melee_attack

# Условия для питомца, также использует заполнитель %level%
conditions: [ ]

# Текстура сущности питомца в игре
# Если вы используете ModelEngine, используйте modelengine:id в качестве текстуры
entity-texture: "eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvOTA5NWZjYzFlM2Q3Y2JkMzUwZjE5YjM4OTQ5OGFiOGJiOTZjNjVhZDE4NWQzNDU5MjA2N2E3ZDAzM2FjNDhkZSJ9fX0="
modelengine-animation: "fly" # Если вы используете ModelEngine, вы можете указать здесь анимацию; вы можете это опустить, если не используете.

# Иконка в GUI
icon: player_head texture:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvOTA5NWZjYzFlM2Q3Y2JkMzUwZjE5YjM4OTQ5OGFiOGJiOTZjNjVhZDE4NWQzNDU5MjA2N2E3ZDAzM2FjNDhkZSJ9fX0=

# Яйцо спауна
spawn-egg:
  enabled: true # Если у питомца должно быть яйцо спауна
  item: blaze_spawn_egg unbreaking:1 hide_enchants
  name: "&6Яйцо спауна Тигра"
  lore:
    - ""
    - "&8&oПоставьте на землю, чтобы"
    - "&8&оразблокировать питомца &r&6Тигр&8&o!"
  craftable: false
  recipe: [ ]
  # recipe-permission: ecopets.craft.tiger

Розуміння всіх розділів у EcoPets

Спойлер

id : Ідентифікатор вихованця. Використовується в командах - ідентифікатори повинні складатися лише з малих літер, цифр та підкреслень.

name : Ім'я вихованця, яке відображається гравцю.

description : Опис вихованця, корисно для розуміння, як він підвищується рівень.

level-xp-requirements : Вимоги досліду для кожного рівня.

xp-gain-methods : Способи підвищення рівня вихованця. Кожен ідентифікатор – це тригер. Тригери надають значення, такі як шкода, нанесена (з тригерами атаки), відстань, пройдена (з тригером руху) і так далі. Інші тригери без очевидного значення видають результат 1.

level-placeholders : Заповнювачі користувача для повідомлень / лора.

effects-description : Опис конкретних ефектів вихованця.

rewards-description : Опис конкретних нагород вихованця.

level-up-messages : Повідомлення про підвищення рівня вихованця.

level-commands : Команди, які виконуються при підвищенні рівня.

entity-texture : Текстура вихованця, який слідує за вами. Використовуйте modelengine:<id>, якщо ви використовуєте Model Engine.

modelengine-animation : Якщо ви використовуєте Model Engine, можна вказати анімацію.

icon : Значок для графічного інтерфейсу.

spawn-egg : Конфігурація для яйця спауна.

 


 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...