Опубліковано 13 вересня, 202413 верес Перегляд файла MetaBrushes Пензли в FastAsyncVoxelSniper і більшості версій VoxelSniper зазвичай поділяються на дві основні категорії: звичайні пензлі та пензлі виконавців. Звичайний пензель - це пензель, що не використовує виконавців, наприклад пензля Erode, HeatRay або Dome у VoxelSniper. Пензель-виконавець - це пензель, що використовує виконавці, які можуть бути змінені для зміни роботи пензля, наприклад, Ball, Overlay або FillDown. MetaBrushes додає третю категорію - MetaBrushes, які є продовженням кистей-виконавців, але використовують додатковий алгоритм, який виконується в кінці кожного пензля для згладжування виведення або адаптації його до сусідніх блоків. Кожен пензель, що відноситься до типу MetaBrush, у тій чи іншій мірі використовує ці параметри. Нижче наведено значення за замовчуванням для кожного з них та їх опис: Спойлер intensity[decimal]- Визначає результуючу інтенсивність алгоритму адаптації та згладжування. За замовчуванням – 100.0. metaRadius[integer]- задає додатковий радіус визначення блоків, куди впливає алгоритм адаптації і згладжування. За промовчанням дорівнює 2. gridMultiplier[десятичное] - задає множник, що використовується для рознесення точок сітки, що застосовується в алгоритмі адаптації та згладжування. За промовчанням дорівнює 1.0. adapt- Вмикає або вимикає адаптацію пензля до сусідніх блоків. За замовчуванням увімкнено. smooth- Вмикає або вимикає згладжування пензля. За замовчуванням вимкнено. distance- Перемикає, використовувати чи ні алгоритм, що базується на відстані, для секції адаптації. За замовчуванням увімкнено. Тип: MetaBrush Синтаксис команди: /b mb [Параметри пензля MetaBrush] . Приклад: /b mb Параметри MetaBrush за промовчанням: gridMultiplier[0.75] відстань = true Роздільна здатність:metabrushes.metaballs Пензель MetaCylinders Синтаксис команди: /b mc height[decimal,decimal] [Параметри MetaBrush] . Приклад: / b mc height [-7.5,7.5] . дозвіл:metabrushes.metacylinders Гідравлічна кисть Maxima Синтаксис команди: /b maxhydro droplets[integer] radius[decimal] lifetime[integer] sediment[blockState] blending[decimal] <reverse> [MetaBrush Parameters] . Приклад: /b maxhydro droplets[10] radius[3] lifetime[150] дозвіл:metabrushes.hydrosion Рекомендовані передустановки: /b es startRadius[10] endRadius[0] quality[10] tension[0] continuity[0] bias[0]-- Залежно від того, як задані точки, можна отримати гарну форму конуса з плавними витками. /b es startRadius[10] endRadius[10] quality[10] tension[0] continuity[0] bias[0]- Це дозволяє отримати гарну трубку. Додав Ciko Додано 13.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.