Перейти до змісту

RaytraceAntiXray

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

RaytraceAntiXray


Плагін не зламаний

Будь ласка, використовуйте програму InJarTranslator і замініть 123321 на ID взятий зі спігота.

Представляємо Raytrace AntiXray, найкраще рішення для боротьби з x-ray на серверах Minecraft. Втомилися від гравців, які використовують x-ray чити, щоб отримати несправедливий доступ до цінних ресурсів та руд? Попрощайтеся з традиційними анти-xray системами та приготуйтеся до нової технології.

Особливості плагіна RaytraceAntiXray:

Чому Raytrace AntiXray?

Спойлер

Трасування променів Кожна відкрита руда відстежується та динамічно оновлюється. Руди видно тільки, якщо вони видно при трасуванні променів, інакше вони будуть приховані. Це ніяк не впливає на звичайних гравців, але допомагає запобігти читам.

Підробка Додайте випадкові підроблені руди у світ, щоб відвернути читерів від видобутку справжніх руд. Підроблені руди випадково генеруються в невідкритих областях. Коли гравці починають видобуток поруч із ними, вони зникають.

Вплив на продуктивність <1% від тику Розроблено для серверів з високим навантаженням. Усі важкі завдання виконуються виділеними пулами потоків. Жодного впливу на продуктивність сервера.

Повне налаштування Як розширення просунутої асинхронної системи анти-xray, ви можете налаштувати все, включаючи трасування променів та підроблені руди. Відстань? Типи руд? Висота? Все, що завгодно.

Від 1.8 до 1.20 З версії 1.8 до 1.20, будь то Paper або Folia, ми забезпечимо вас завдяки Fairy framework. Постійно оновлюється, це найнадійніше і найперспективніше рішення для боротьби з x-ray.

Конфігурація плагіна RaytraceAntiXray:

Конфігурація за замовчуванням antixray для Overworld.

Спойлер
# Это стандартная конфигурация для основного мира,

# Должен ли быть включен анти-xray?

enabled: true

# Максимальная высота блока для выполнения анти-xray.

maxBlockHeight: 64

# Максимальная дистанция трассировки лучей.

maxRaytraceDistance: 64.0

# Радиус обновления блоков при взаимодействии с миром.

updateRadius: 2

# Блоки для обфускации.

obfuscateBlocks:
- DIAMOND_ORE
- EMERALD_ORE
- GOLD_ORE
- IRON_ORE
- LAPIS_ORE
- REDSTONE_ORE
- COAL_ORE
- COPPER_ORE
- DEEPSLATE_COAL_ORE
- DEEPSLATE_COPPER_ORE
- DEEPSLATE_DIAMOND_ORE
- DEEPSLATE_EMERALD_ORE
- DEEPSLATE_GOLD_ORE
- DEEPSLATE_IRON_ORE
- DEEPSLATE_LAPIS_ORE
- DEEPSLATE_REDSTONE_ORE

# Материал для замены обфусцированных блоков.

replacementBlocks:
  0: STONE
  -64: DEEPSLATE

# Поддельные структуры, которые будут генерироваться в мире,
# включают несколько функций, таких как поддельные руды,
# цель - ввести читеров в заблуждение.

fakeConfig:
  # Поддельные руды, которые будут генерироваться в мире.
  ores:
  - block: COAL_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 10
    veinSize: 16
    minHeight: 0
    maxHeight: 128

  - block: IRON_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 10
    veinSize: 8
    minHeight: 0
    maxHeight: 64

  - block: GOLD_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 2
    veinSize: 8
    minHeight: 0
    maxHeight: 32

  - block: REDSTONE_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 8
    veinSize: 7
    minHeight: 0
    maxHeight: 16

  - block: LAPIS_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 1
    veinSize: 6
    minHeight: 0
    maxHeight: 32

  - block: DIAMOND_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 1
    veinSize: 7
    minHeight: 0
    maxHeight: 16

  - block: EMERALD_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 1
    veinSize: 1
    minHeight: 0
    maxHeight: 32

  - block: COPPER_ORE
    replace: STONE
    veinCount: 20
    veinSize: 8
    minHeight: 0
    maxHeight: 64

  - block: DEEPSLATE_COAL_ORE
    replace: DEEPSLATE
    veinCount: 5
    veinSize: 16
    minHeight: -64
    maxHeight: 0

  - block: DEEPSLATE_IRON_ORE
    replace: DEEPSLATE
    veinCount: 5
    veinSize: 8
    minHeight: -64
    maxHeight: 0

  - block: DEEPSLATE_GOLD_ORE
    replace: DEEPSLATE
    veinCount: 2
    veinSize: 8
    minHeight: -64
    maxHeight: 0

Конфігурація очищення стандартних сутностей.

Спойлер
# Это стандартная конфигурация для основного мира,

# Должен ли быть включен отбор сущностей?

enabled: true

# Максимальная дистанция для отбора сущностей.

maxDistance: 64.0

# Расширение границы для отбора сущностей.

boundingBoxExpansion: 0.5

# Типы сущностей для отбора.

# Список типов сущностей: https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/entity/EntityType.html

entityTypes:
- PLAYER
- ZOMBIE
- SKELETON
- CREEPER
- SPIDER
- CAVE_SPIDER
- ENDERMAN
- BLAZE
- GHAST
- WITHER_SKELETON
- WITCH
- SILVERFISH
- MINECART
- MINECART_CHEST
- MINECART_FURNACE
- MINECART_MOB_SPAWNER
- MINECART_TNT
- ITEM_FRAME
- DROPPED_ITEM

# Специальные настройки для каждого типа сущностей для отбора.

specials:
  # Должен ли игрок только ползти, чтобы быть отобранным?
  # Это связано с тем, что у игрока есть тег имени, который все еще виден, когда блокируется блоками.
  playerOnlySneaking: true

Конфігурація сортування за замовчуванням плиток.

Спойлер
# Это стандартная конфигурация для основного мира,

# Должен ли быть включен отбор блоков?

enabled: true

# Блок замены для обфусцированных блоков.

replacementBlock: AIR

# Блоки, которые должны быть в черном списке для обфускации.

blacklistBlocks:
- CAMPFIRE
- SOUL_CAMPFIRE

Установка плагіна RaytraceAntiXray:

Для роботи необхідний Fairy

  1. Завантажте плагін.
  2. Вимкніть сервер
  3. Перемістіть файл .jar до папки /plugins/ сервера.
  4. Запустіть сервер.
  5. Готово.

 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...