Перейти до змісту

EpicAchievements

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

EpicAchievements


EpicAchievements робить гру більш захоплюючою, додаючи більше 20 видів досягнень за такі завдання, як фермерство, дослідження та битви.

Плагін включає випробування та багаторівневі досягнення з налаштованими умовами та нагородами. Інтегрований із популярними плагінами, він дозволяє гравцям заробляти очки, отримувати нагороди та легко відслідковувати свій прогрес.

Команди плагіна EpicAchievements:

Команди для гравців:

Спойлер

/achievements menu — Відкриває головне меню досягнень.
/achievements rewards — Відкриває меню нагород.
/achievements tracker — Відкриває меню трекера.

Команди для адмінів:

/achievements setprogress <player> <achievement> <progress> — Встановлює прогрес досягнення гравця.
/achievements unlock <player> <achievement> — Розблокує досягнення для гравця.
/achievements reset <player> [achievement/category/rewards] [id] — Скидає прогрес досягнення гравця.
/achievements reload — Перезавантажує плагін.

Права плагіна EpicAchievements:

achievements.admin - Право, необхідне для використання адмінських команд.
achievements.track - Право, необхідне для відстеження досягнень.

Конфігурація плагіна EpicAchievements:

Досягнення

Інформація

Існує два типи досягнень:

CHALLENGE - одиночний рівень

TIERED – кілька рівнів Тип автоматично визначається за кількістю рівнів.

Приклад конфігурації досягнення:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

# Уникальный идентификатор. Не изменяй его, иначе игроки потеряют свой прогресс!
builder:
  # Тип задачи: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/tasks
  type: PLACE
  # Название, используемое в сообщениях и меню
  name: "Builder"
  # Описание достижения
  description:
    - "&fPlace blocks."
  # (Необязательно) Разрешение, необходимое для прогресса в достижении
  # permission: achievements.builder

  # Условия: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/conditions
  blocks:
    - STONE_BRICKS
    - BRICKS
  worlds:
    - world
    - resource_world
  game-modes:
    - SURVIVAL
      
  # Список уровней. Должен быть хотя бы один уровень
  tiers:
    1:
      # Прогресс, необходимый для завершения уровня
      required-amount: 10
      # Очки, присуждаемые за завершение уровня
      points: 25
      # Список наград. см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/rewards
      # Формат: REWARD_TYPE:VALUE
      rewards:
        - "VAULT:100"
        - "COMMAND:say {player} has completed the Builder achievement!"
    # Другие уровни можно добавить ниже

Приклад конфігурації:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

birdwatcher:
  type: ADVANCEMENT
  # Можно также указать пользовательское пространство имен
  # <namespace>:<resource-location>
  advancement: "adventure/spyglass_at_parrot"
  name: "Birdwatcher"
  description:
  - "&fWatch a parrot through a spyglass!"
  tiers:
    1:
      required-amount: 1
      points: 10

Приклад конфігурації:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

lumberjack:
  type: PLACEHOLDER
  placeholder: "%auraskills_foraging%"
  name: "Professional Lumberjack"
  description:
  - "&fCut down trees!"
  tiers:
    1:
      required-amount: 1
      points: 10
    2:
      required-amount: 2
      points: 15
    3:
      required-amount: 3
      points: 20

Приклад конфігурації:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

first-nap:
  type: PLACEHOLDER
  placeholder: '%player_is_sleeping%'
  name: "First Nap"
  description:
  - '&fSleep for the first time!'
  tiers:
    1:
      placeholder:
        operator: EQUALS
        value: "yes"
      points: 10
      rewards: []

Приклад конфігурації:

Файл: config.yml

# ID сервера
server: survival

category.yml:

# Уникальный идентификатор категории
global:
  # Название, используемое в сообщениях и меню
  name: Global
  # Описание категории
  description:
    - '&7Achievements that can be completed'
    - '&7across all servers.'
  # Список серверов, на которых можно выполнить достижения
  servers:
    - ALL
  # Предмет, отображаемый в главном меню
  item:
    material: COMPASS
    slot: 12

Приклад конфігурації:

Файл: rewards.yml

rewards:
  # Диапазон уровней
  1-100:
    # Очки, необходимые для разблокировки награды. Поддерживаются математические выражения!
    required-points: "{level} * 100"
    # Список наград
    rewards:
      - "VAULT:{level} * 10"
    # Предмет, отображаемый, когда награда заблокирована
    locked-item:
      material: "COAL"
      name: "&cAchievement Reward"
      lore:
        - "&8Level {level}"
        - "&7Required Points: &e{points}"
        - ""
        - "&7Reward:"
        - "{rewards}"
        - ""
        - "{status}"
    # Предмет, отображаемый, когда награда разблокирована
    unlocked-item:
      material: "GOLD_NUGGET"
      name: "&aAchievement Reward"
      lore:
        - "&8Level {level}"
        - "&7Required Points: &e{points}"
        - ""
        - "&7Reward:"
        - "{rewards}"
        - ""
        - "{status}"
  # Другие уровни можно добавить ниже

Зауваження:

<required> - обов'язковий аргумент

[optional] - необов'язковий аргумент

API розробника в EpicAchievements:

Залежності

Помісти jar файл плагіна в папку всередині свого проекту:

Мейвен

<dependency>
  <groupId>dev.pixelstudios</groupId>
  <artifactId>EpicAchievements</artifactId>
  <version>{version}</version>
  <scope>system</scope>
  <systemPath>${project.basedir}/libs/EpicAchievements.jar</systemPath>
</dependency>

Gradle

dependencies {
  compileOnly files('libs/EpicAchievements.jar')
}

Установка плагіна EpicAchievements:

Вимоги:

Спойлер

Java 8 або вище

Minecraft версії 1.8.8 до 1.21

(Опціонально) база даних MySQL або MongoDB

Необов'язкові залежності:

EpicAchievements не потребує інших плагінів для роботи, але може інтегруватися з деякими зовнішніми плагінами для надання додаткових функцій.

PlaceholderAPI - потрібен для плейсхолдерів PAPI та досягнень PLACEHOLDER

Спойлер

Vault - потрібний для нагород в економіці

MythicMobs — потрібний для умов, пов'язаних з MythicMobs

ItemsAdder, Oraxen, MMOItems, EcoItems — для створення користувацьких предметів та блоків

WorldGuard — потрібний для умов, пов'язаних з регіонами

 


 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...