Опубліковано 13 вересня, 202413 верес Перегляд файла EpicAchievements EpicAchievements робить гру більш захоплюючою, додаючи більше 20 видів досягнень за такі завдання, як фермерство, дослідження та битви. Плагін включає випробування та багаторівневі досягнення з налаштованими умовами та нагородами. Інтегрований із популярними плагінами, він дозволяє гравцям заробляти очки, отримувати нагороди та легко відслідковувати свій прогрес. Команди плагіна EpicAchievements: Команди для гравців: Спойлер /achievements menu — Відкриває головне меню досягнень. /achievements rewards — Відкриває меню нагород. /achievements tracker — Відкриває меню трекера. Команди для адмінів: /achievements setprogress <player> <achievement> <progress> — Встановлює прогрес досягнення гравця. /achievements unlock <player> <achievement> — Розблокує досягнення для гравця. /achievements reset <player> [achievement/category/rewards] [id] — Скидає прогрес досягнення гравця. /achievements reload — Перезавантажує плагін. Права плагіна EpicAchievements: achievements.admin - Право, необхідне для використання адмінських команд. achievements.track - Право, необхідне для відстеження досягнень. Конфігурація плагіна EpicAchievements: Досягнення Інформація Існує два типи досягнень: CHALLENGE - одиночний рівень TIERED – кілька рівнів Тип автоматично визначається за кількістю рівнів. Приклад конфігурації досягнення: Файл: achievements/survival/achievements.yml # Уникальный идентификатор. Не изменяй его, иначе игроки потеряют свой прогресс! builder: # Тип задачи: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/tasks type: PLACE # Название, используемое в сообщениях и меню name: "Builder" # Описание достижения description: - "&fPlace blocks." # (Необязательно) Разрешение, необходимое для прогресса в достижении # permission: achievements.builder # Условия: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/conditions blocks: - STONE_BRICKS - BRICKS worlds: - world - resource_world game-modes: - SURVIVAL # Список уровней. Должен быть хотя бы один уровень tiers: 1: # Прогресс, необходимый для завершения уровня required-amount: 10 # Очки, присуждаемые за завершение уровня points: 25 # Список наград. см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/rewards # Формат: REWARD_TYPE:VALUE rewards: - "VAULT:100" - "COMMAND:say {player} has completed the Builder achievement!" # Другие уровни можно добавить ниже Приклад конфігурації: Файл: achievements/survival/achievements.yml birdwatcher: type: ADVANCEMENT # Можно также указать пользовательское пространство имен # <namespace>:<resource-location> advancement: "adventure/spyglass_at_parrot" name: "Birdwatcher" description: - "&fWatch a parrot through a spyglass!" tiers: 1: required-amount: 1 points: 10 Приклад конфігурації: Файл: achievements/survival/achievements.yml lumberjack: type: PLACEHOLDER placeholder: "%auraskills_foraging%" name: "Professional Lumberjack" description: - "&fCut down trees!" tiers: 1: required-amount: 1 points: 10 2: required-amount: 2 points: 15 3: required-amount: 3 points: 20 Приклад конфігурації: Файл: achievements/survival/achievements.yml first-nap: type: PLACEHOLDER placeholder: '%player_is_sleeping%' name: "First Nap" description: - '&fSleep for the first time!' tiers: 1: placeholder: operator: EQUALS value: "yes" points: 10 rewards: [] Приклад конфігурації: Файл: config.yml # ID сервера server: survival category.yml: # Уникальный идентификатор категории global: # Название, используемое в сообщениях и меню name: Global # Описание категории description: - '&7Achievements that can be completed' - '&7across all servers.' # Список серверов, на которых можно выполнить достижения servers: - ALL # Предмет, отображаемый в главном меню item: material: COMPASS slot: 12 Приклад конфігурації: Файл: rewards.yml rewards: # Диапазон уровней 1-100: # Очки, необходимые для разблокировки награды. Поддерживаются математические выражения! required-points: "{level} * 100" # Список наград rewards: - "VAULT:{level} * 10" # Предмет, отображаемый, когда награда заблокирована locked-item: material: "COAL" name: "&cAchievement Reward" lore: - "&8Level {level}" - "&7Required Points: &e{points}" - "" - "&7Reward:" - "{rewards}" - "" - "{status}" # Предмет, отображаемый, когда награда разблокирована unlocked-item: material: "GOLD_NUGGET" name: "&aAchievement Reward" lore: - "&8Level {level}" - "&7Required Points: &e{points}" - "" - "&7Reward:" - "{rewards}" - "" - "{status}" # Другие уровни можно добавить ниже Зауваження: <required> - обов'язковий аргумент [optional] - необов'язковий аргумент API розробника в EpicAchievements: Залежності Помісти jar файл плагіна в папку всередині свого проекту: Мейвен <dependency> <groupId>dev.pixelstudios</groupId> <artifactId>EpicAchievements</artifactId> <version>{version}</version> <scope>system</scope> <systemPath>${project.basedir}/libs/EpicAchievements.jar</systemPath> </dependency> Gradle dependencies { compileOnly files('libs/EpicAchievements.jar') } Установка плагіна EpicAchievements: Вимоги: Спойлер Java 8 або вище Minecraft версії 1.8.8 до 1.21 (Опціонально) база даних MySQL або MongoDB Необов'язкові залежності: EpicAchievements не потребує інших плагінів для роботи, але може інтегруватися з деякими зовнішніми плагінами для надання додаткових функцій. PlaceholderAPI - потрібен для плейсхолдерів PAPI та досягнень PLACEHOLDER Спойлер Vault - потрібний для нагород в економіці MythicMobs — потрібний для умов, пов'язаних з MythicMobs ItemsAdder, Oraxen, MMOItems, EcoItems — для створення користувацьких предметів та блоків WorldGuard — потрібний для умов, пов'язаних з регіонами Додав Ciko Додано 13.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.