Перейти до змісту

Про SourceTV

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Screenshot_1.png.9467ce931fc8fd6ad0ae8a820c131f77.png

SourceTV дає можливість необмежену кількість глядачів спостерігати за ходом матчу на виділеному сервері Source. SourceTV глядачі невидимі гравцям матчу і не можуть впливати на хід гри. Камера SourceTV може керуватися як самим сервером і безпосередньо людиною, будучи відповідальним за управлінню нею. Мовлення матчу через SourceTV може передаватися з деяким заздалегідь заданим часовим інтервалом. Ця можливість страхує від ймовірності того, що гравці можуть скористатися SourceTV, щоб отримати будь-яку інформацію про їхніх опонентів.
Організація SourceTV для мовлення кільком глядачам не потребує жодних особливих витрат часу та ресурсів сервера. Організація мовлення для тисяч глядачів може вимагати попередньої підготовки та серйозних вимог до сервера. 1. Перегляд гри Для перегляду матчу через SourceTV відкрийте Steam, виберіть розділ Servers, щоб відкрити браузер серверів. Виберіть розділ Spectate, щоб побачити список доступних SourceTV серверів. Можна змінити критерії пошуку серверів через Change filters. Підключитися до сервера можна клацнувши по ньому в списку серверів двічі мишкою. Часто ігрові ліги та чемпіонати заздалегідь публікують IP (виду IP:Port) адреси SourceTV, тому ви завжди можете додати адресу в закладку Favorites замість того, щоб шукати її через пошук. Можна також підключитися до SourceTV, використовуючи консоль гри connect 192.168.1.2:27020 Порт за замовчуванням у SourceTV є 27020, але може бути змінений на розсуд адміністратора. Але порт SourceTV завжди слід вказувати, оскільки порт за замовчуванням ігрового сервера - 27015. У момент перегляду матчу через SourceTV тип камери і її позиція визначаються самим сервером або людиною за це відповідальним. Самі спостерігачі не можуть перемикати камеру, як це було в HLTV, оскільки це багато разів збільшує пропускну здатність. У той же час демо записи, зняті через SourceTV, дозволяють спостерігачам перемикати камеру на їхній розсуд. 2. Транслювання гри


SourceTV повністю інтегрований у Двигун Source і більше не є окремою програмою, як це було раніше з HLTV. Щоб розпочати мовлення, сервер повинен активувати SourceTV перед стартом карти командою tv_enable 1. Після цього у грі можна буде побачити SourceTV як окремого бота, що є присутнім у спостерігачах. Сервер SourceTV "живе" також як і ігровий серверний процес і називається SourceTV master server. Процес SourceTV master server накопичує та кешує інформацію, після чого віддає її клієнтам із зазначеною затримкою, щоб уникнути спроб читерства з боку команд. Автовибір камери - це спеціальний мод, який автоматично визначає цікаві ігрові моменти та намагається їх показати глядачам (такі як вбивства чи закладання бомби). Може бути також призначений чоловік - оператор матчу, який сам вибиратиме ігрові моменти і показуватиме глядачам їх, SourceTV транслюватиме гру через його екран. Спектатори SourceTV найчастіше підключаються до стандартного порту SourceTV 27020. Порт SourceTV може бути змінений консольною командою tv_port.
Source TV

Подібна конфігурація зручна для маленьких матчів із малою кількістю глядачів. Вся інформація про глядачів та гравців обробляється ігровим сервером. Велика кількість глядачів відразу вимагатиме великого навантаження на процесор і пропускну здатність каналу. Отже логічним було б вирішити проблему витрати потужності процесора і трафіку розподіливши їх між різними допоміжними серверами, кількість яких можна збільшувати зі зростаючим обсягом глядачів. Цей спосіб здійснимо підключенням допоміжних SourceTV до головного SourceTV транслятора, які будуть виконувати роль розподільників глядачів. Такі сервери називаються SourceTV проксі сервера, і кожен проксі-сервер може обробляти одночасно до 255 осіб. Природно, самі Проксі сервера також можуть підключатися до таких же проксі серверів і утворювати тим самим необмежену мережу SourceTV серверів, що транслює одну гру.
Source TV

Щоб налаштувати проксі сервер SourceTV необхідно запустити виділений сервер Source з параметром tv_relay із зазначенням IP адреси іншого SourceTV сервера.
srcds.exe -game cstrike -console +tv_relay 127.0.0.2:27020

Статус локального SourceTV завжди можна переглянути командою tv_status. Ось приклад відповіді на цю команду:
Online 05:15, FPS 75.7, Version 2350 (Win32) Local
IP 207.173.178.143:27020, KB/sec In 2.0, Out 4.1 2, Proxies 1 Master, Delay 30 Game Time 05:16, Mod "cstrike", Map "de_dust", Players 4

Total slot та кількість глядачів є сумарною величиною всіх можливих слотів та глядачів з урахуванням підключених проксі серверів. Якщо проксі сервер втрачає підключення до майстер сервера, то можна спробувати швидко підключитися за допомогою команди tv_retry. Щоб зупинити мовлення та відключити всіх глядачів, слід набрати команду tv_stop. 3. Керування камерою Камера в більшості випадків керується сервером. Але якщо оператор увійде в гру і займе місце спостерігача, під час матчу натисне клавішу E (Use), то камера SourceTV автоматично переключиться на ручне керування і транслюватиме матч з очей оператора. Оператор може вибрати будь-який режим показу (від першої особи, від третьої особи, вільний політ тощо). Переключити камеру назад в режим авто керування можна натиснувши ще раз клавішу E. Оператор повинен мати гарне знання матчу, щоб транслювати його глядачам. Мертвий гравець, якщо зайде в спостерігачі, може стати оператором. 4. Запис гри Майстер сервер SourceTV може здійснювати запис гри без будь-якої втрати даних або затримки мережі. Всі події та предмети записуються в один файл, який може бути згодом програний як звичайний демо файл (використовуйте команду demoui для програвання демо). Щоб почати запис демо необхідно запустити SourceTV перед тим, як картка буде завантажена, після чого почати запис за допомогою команди tv_record demoname. Запис демо перерветься за зміни карти або примусово за допомогою команди tv_stoprecord. Щоб автоматично змусити писати кожен матч як тільки SourceTV буде включено необхідно прописати tv_autorecord 1. Автоматично записані демо-файли зберігатимуться з ім'ям дати та часу формату auto-YYYYMMDD-hhmm-map.dem. Клієнти SourceTV також можуть записувати хід матчу з SourceTV командою record, але при перегляді файлів вони матимуть формат звичайного демо, тобто людина не зможе змінити вигляд камери та переключитися з гравця на іншого гравця протягом програвання демо. Іноді може знадобитися використовувати SourceTV тільки для запису демо, але не для показу та мовлення через нього матчу. Для того щоб відключити мовлення через SourceTV необхідно зменшити кількість можливих глядачів до нуля командою tv_maxclients 0. Щоб включити автозапис SourceTV на вашому сервері, додайте ці рядки у ваш autoexec.cfg: tv_enable 1 tv_autorecord 1 tv_maxclients 0 5. Консоль ігровому сервері, бот SourceTV з'явиться у спостерігачах у наступній зміні карти. tv_name вказує ім'я SourceTV, яке з'явиться у таблиці рахунку та браузері серверів. tv_maxclients встановлює максимальну кількість глядачів для даного SourceTV. (Максимум 255, за замовчуванням - 128). tv_stop

Зупинити трансляцію через SourceTV

tv_status
показати різну інформацію щодо поточного SourceTV.
tv_retry
переключає SourceTV на останню відому адресу (тільки для проксі серверів).
tv_delay
затримка трансляції SourceTV за секунди (тільки для майстер сервера).
tv_port
встановлює порт для SourceTV (за промовчанням 27020).
tv_maxrate
встановити максимально допустиму пропускну здатність, що проводиться для одного клієнта в байт/секунду (спочатку 3500).
tv_password
встановити пароль на SourceTV для глядачів, що підключаються.
tv_relaypassword
встановити пароль для підключення для проксі серверів.
tv_record
почати запис SourceTV демо файлу (лише майстер сервера).
tv_stoprecord
зупинити запис демо.
tv_autorecord
автоматично записуватиме кожну гру. Формат файлу – auto-YYYYMMDD-hhmm-map.dem.
tv_debug

показує додаткову налагоджувальну інформацію.

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...