Опубліковано 12 вересня, 202412 верес Як зробити на сервері голосування в кінці карти, RTV, Votekick, Votemap і т.п. Реклама: mani_adverts 1 Вмикає/вимикає текстову рекламу. Допустимі значення: 0 (вимкнено), 1 (ввімкнено) mani_time_between_adverts 120 Інтервал між відображенням реклами в секундах mani_adverts_chat_area 1 Чи відображати рекламу в області чату? 0 - ні, 1 - так mani_adverts_top_left 1 Чи відображати рекламу у верхньому лівому куті екрана? 0 – ні, 1 – так. mani_advert_col_red 0 Червона компонента кольору текстової реклами в лівому верхньому куті екрану (від 0 до 255) mani_advert_col_green 0 Зелена компонента кольору текстової реклами в лівому верхньому куті екрана (від 0 до 255) 0 до 255) 2. Статистика: mani_stats 0 Включає/вимикає модуль вбудованої статистики. 0 - вимкнено, 1 - включено mani_stats_mode 1 Режим підрахунку вбудованої статистики. 0 - статистика обчислюється один раз за картку, 1 - статистика обраховується в кінці кожного раунду (тільки CSS) mani_stats_drop_player_days 50 Часовий проміжок у днях з моменту останнього підключення, через який гравець видаляється зі статистики mani_stats_calculate 3 Ви 0 - позиція гравця обчислюється за кількістю вбивста, 1 - позиція гравця обчислюється за співвідношенням вбивств до смертей, 2 - позиція гравця обчислюється за різницею вбивств і смертей, 3 - позиція гравця обчислюється за кількістю очок (a-la HLStatsX ) необхідне для попадання в статистику mani_stats_top_display_time 10 Часовий інтервал у секундах протягом якого відображається список кращих гравців (від 5 до 30 секунд) mani_stats_show_rank_to_all 1 Чи відображати вашу позицію при використанні команди rank всім гравцям? 0 - тільки гравцеві, який сказав rank, 1 - всім гравцям на сервері mani_stats_alternative_rank_message "" Повідомлення, що відображається гравцеві при введенні say команди rank, якщо модуль статистики вимкнений mani_stats_write_text_file 1 Чи зберігати дані статистики в текстовий файл? 0 - ні, 1 - так mani_stats_by_steam_id 1 Режим обліку гравців. 1 - по SteamID (якщо сервер знаходиться в режимі sv_lan 1, облік у цьому випадку буде вестися по ip), 0 - на ім'я mani_stats_include_bot_kills 0 Чи враховувати вбивства ботів при підрахунку статистики? 0 - ні, 1 - так mani_stats_decay_start 2 Часовий проміжок у днях після останнього підключення, через який у гравця почне зменшуватись кількість очок mani_stats_decay_period 7 Кількість днів, протягом яких відбуватиметься зменшення очок. Очки гравця за цей період зменшаться до 500. Якщо гравець знову зайде на сервер, його окуляри будуть відновлені mani_stats_points_add_only 0 Чи втрачає гравець очки у разі смерті? 0 - так, 1 - ні (ala BF2) mani_stats_ignore_ranks_after_x_days 21 Тимчасовий проміжок з моменту останнього підключення, через який гравець перестане відображатись у статистиці (при цьому гравець не видаляється, а тільки ховається, у разі підключення позиція буде відновлена) mani_0 , що використовується при підрахунку очок mani_stats_decay_restore_points_on_connect 0 Увімкнути/вимкнути відновлення очок у хвильовому об'ємі при підключенні, якщо автоматичне зменшення очок вже почалося. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_stats_points_death_multiplier "1.0" Значення множника забирання окулярів у жертви. Наприклад: 1.0 - у жертви забирається стільки ж очок, скільки дається вбивці, 0.5 - у жертви забирається половина очок, 2.0 - у жертви забирається вдвічі більше очок. mani_stats_css_weapon_ak47 "1.0" mani_stats_css_weapon_m4a1 "1.0" mani_stats_css_weapon_mp5navy " 1.0" mani_stats_css_weapon_awp "1.0 " mani_stats_css_we 1.0" mani_stats_css_weapon_aug " 1.0 " mani_stats_css_weapon_hegrenade "1.0" mani_stats_css_weapon_xm1014 "1.0" mani_stats_css_weapon_knife " 1.0" mani_stats apon_sg550 "1.0" mani_stats_css_weapon_galil " 1.0" mani_stats_css_weapon_m3 "1.0" mani_stats_css_weapon_scout "1.0" mani_stats_css_weapon_sg552 "1.0" mani_stats_css_weapon_famas " 1.0" mani_stats_ss_cs "1.0" mani_stats_css_weapon_ump45 " 1.0 " mani_stats_css_weapon_p90 "1.0 " mani_stats_css_weapon_m249 "1.0" mani_stats_css_weapon_elite "1.0" mani_stats_cs10" mani_stats_css_weapon_fiveseven "1.0" mani_stats_css_weapon_p228 "1.0" mani_stats_css_weapon_flashbang "1.0" mani_stats_css_weapon_smokegrenade "1.0" Багато видів зброї для Counter-Strike: Source. Множник 2.0 збільшить кількість очок, які отримують за вбивство з цієї зброї вдвічі. Множник 0.5 зменшить цю кількість вдвічі. mani_stats_css_bomb_planted_bonus "4" mani_stats_css_bomb_defused_bonus "4" mani_stats_css_hostage_rescued_bonus "1 " mani_stats_css_hostage_killed_bonus "-1 " mani_stats_css_vi_s "4" Призові окуляри для Counter-Strike: Source. mani_stats_dods_weapon_amerknife "1.0" mani_stats_dods_weapon_spade "1.0" mani_stats_dods_weapon_colt "1.0" mani_stats_dods_weapon_p38 "1.0 " mani_stats_dods_weapon_c .0 " mani_stats_dods_weapon_m1carbine "1.0" mani_stats_dods_weapon_k98 " 1.0" mani_stats_dods_weapon_spring "1.0" mani_stats_dods_weapon_k98_scoped "1.0 " mani_stat apon_mp40 "1.0" mani_stats_dods_weapon_mp44 " 1.0" mani_stats_dods_weapon_bar "1.0" mani_stats_dods_weapon_30cal "1.0" mani_stats_dods_weapon_mg42 "1.0" mani_stats_dods_weapon_bazooka "1.0 " mani_stats_dods _frag_us "1.0 " mani_stats_dods_weapon_frag_ger " 1.0 " mani_stats_dods_weapon_smoke_us "1.0" mani_stats_dods_weapon_smoke_ger "1.0" mani_stats_dods_weapon_riflegren_us 0" mani_stats_dods_weapon_punch "1.0" Багато видів зброї для Day of Defeat: Source. Множник 2.0 збільшить кількість очок, які отримують за вбивство з цієї зброї вдвічі. Множник 0.5 зменшить цю кількість вдвічі. mani_stats_dods_capture_point 4 mani_stats_dods_block_capture 4 Призові окуляри для Counter-Strike: Source. 3. Відображення пошкоджень mani_show_victim_stats 1 Увімкнути/вимкнути відображення пошкоджень. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_show_victim_stats_inflicted_only 1 Чи відображати пошкодження, завдані самому собі? 0 - ні, 1 - так mani_player_settings_damage 0 Значення за замовчуванням для відображення пошкоджених гравців, які вперше зайшли на сервер. 0 – вимкнено, 1 – режим 1 (повний текст), 2 – режим 2 (частковий текст), 3 – режим 3 (графічне відображення) 4.Найрезультативніший гравець mani_stats_most_destructive 1 Увімкнути/вимкнути відображення найрезультативнішого гравця наприкінці раунду. 0 - увімкнути, 1 - вимкнути mani_player_settings_destructive 1 Значення за замовчуванням налаштування відображення найрезультативнішого гравця в кінці раунду для гравців, які вперше зайшли на сервер. 0 - не відображати, 1 - відображати mani_stats_most_destructive_mode 0 Режим відображення найрезультативнішого гравця. 0 - за вбивствами і тільки потім по ушкодженню, 1 - тільки за нанесеним ушкодженням 5. Захист від TK/TA (тимкілл/тим атака) Спойлер mani_tk_protection 1 Увімкнути/вимкнути модуль захисту від ТК/ТА. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_forgive 1 Включити/вимкнути меню покарання за ТК mani_tk_spawn_time 5 Час у секундах з закінчення freeztime, протягом якого ТА карається миттєвою смертю mani_tk_allow_bots_to_punish 1 Можуть? 0 - ні, 1 - так mani_tk_allow_bots_to_add_violations 0 Чи вважається вбивство бота зі своєї команди порушенням? 0 - ні, 1 - так mani_tk_offences_for_ban 7 Кількість непрощених ТК, після яких гравець автоматично баниться mani_tk_ban_time 1440 Час автоматичного бана за ТК за хвилини. 0 - вічний бан mani_tk_slap_on_team_wound 0 Чи плескати гравця автоматично при ТА? 0 - ні, 1 - так mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 Пошкодження, що завдається атакуючому у випадку ТА якщо mani_tk_slap_on_team_wound = 1 mani_tk_show_opposite_team_wound 1 Чи відображати ТА командника супротивника 0 - ні (стандартний режим CSS), 1 - так mani_tk_add_violation_without_forgive 0 Чи додавати порушення навіть якщо гравець був прощений за ТК? 0 - ні, 1 - так mani_tk_allow_forgive_option 1 Увімкнути/вимкнути опцію Вибачити за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_allow_blind_option 1 Увімкнути/вимкнути опцію Сліпити за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_blind_amount 253 Ступінь засліплення за ТК (від 0 до 255, 255 - повне засліплення) mani_tk_allow_slap_option 1 Включити/вимкнути опцію Шльопнути за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_allow_cash_option 1 Увімкнути/вимкнути опцію Забрати гроші за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_slap_to_damage 10 Пошкодження, що завдається атакуючому при виборі покарання Шлепнути за ТК mani_tk_cash_percent 50 Частина грошових коштів у відсотках, що забирається у атакуючого ключити/ вимкнути опцію Заморозити за ТК. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_tk_allow_drugged_option 1 Увімкнути/вимкнути опцію Сп'янити за ТК. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_tk_allow_burn_option 1 Увімкнути/вимкнути опцію Спалити за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_burn_time 100 Тривалість горіння в секундах при виборі покарання Спалити за ТК mani_tk_allow_slay_option 1 Увімкнути/вимкнути опцію Вбити за ТК. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_tk_team_wound_reflect 1 Увімкнути/вимкнути опцію повернення пошкоджень атакуючому при ТА. Приклад: при атаці на товариша по команді у атакуючого віднімається здоров'я. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 Кількість ТА, після якого починається повернення пошкоджень атакуючому при ТА. mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 Множина повернення пошкоджень атакуючого при ТА. При множнику 1.0 атакуючий отримає ті ж пошкодження, що і жертва. При множнику 2.0 атакуючий отримає вдвічі більше пошкоджень mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 Крок збільшення множника повернення пошкоджень атакуючого при ТА. Наприклад: 10-е повалення - множник 1.0, 11-е ушкодження - множник 1.1 і т.д. mani_tk_allow_time_bomb_option 0 Увімкнути/вимкнути опцію Перетворити на бомбу за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_time_bomb_seconds 10 Таймер бомби в секундах при виборі опції Перетворити на бомбу за ТК mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 Радіус ураження бомби при виборі опції Перетворити на бомбу за ТК при виборі опції Перетворити на бомбу за ТК . 0 - ні, 1 - так mani_tk_time_bomb_blast_mode 2 Режим ураження бомби при виборі опції Перетворити на бомбу за ТК. 0 - лише покараний гравець, 1 - гравці в команді покараного, 2 - усі гравці mani_tk_allow_fire_bomb_option 0 Увімкнути/вимкнути опцію Перетворити на запальну бомбу за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_fire_bomb_seconds 10 Таймер запальної бомби в секундах при виборі опції Перетворити на запальну бомбу за ТК _show_beams 1 Чи відображати промені під час вибуху запальної бомби під час вибору опції Перетворити на запальну бомбу за ТК. 0 - ні, 1 - так mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 Режим ураження запальної бомби при виборі опції Перетворити на запальну бомбу за ТК. 0 - лише покараний гравець, 1 - гравці в команді покараного, 2 - усі гравці mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 Час горіння після ураження запальною бомбою в секундах mani_tk_allow_freeze_bomb_option 0 Включити/вимкнути опцію Перетворити на бомбу, що заморожує, за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити Спойлер mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 Таймер заморожуючої бомби в секундах mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 Радіус ураження заморожуючої бомби mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 Відображає? 0 - ні, 1 - так mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 Режим ураження бомби, що заморожує. 0 - тільки покараний гравець, 1 - гравці в команді покараного, 2 - всі гравці mani_tk_time_bomb_beep_radius 0 Радіус розбіжного кола під час таймера бомби mani_tk_fire_bomb_beep_radius 0 Радіус розбіжного кола під час таймеру ся кола під час таймера бомби, що заморожує mani_tk_allow_beacon_option 1 Увімкнути/ вимкнути опцію Перетворити на маяк за ТК. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_tk_beacon_radius 384 Радіус колу маяка, що розходиться 6. Резервні слоти mani_reserve_slots 1 Включити/вимкнути резервні слоти. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_reserve_slots_number_of_slots 2 Кількість резервних слотів mani_reserve_slots_kick_message ed to another one of our servers" Повідомлення користувачу при перенаправленні на інший сервер mani_reserve_slots_redirect "" IP адресу та порт сервера, на який перенаправляти користувачів mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1 Режим заповнення резервних слотів. 1 - слоти можна заповнювати (тобто сервер може бути повним), 0 - слоти не можна заповнювати (тобто під час входу адміну на резервний слот кикається одне із звичайних гравців) mani_reserve_slots_kick_method 1 Метод кіка гравців. 0 - за найвищим пінгом (спектатори кикаються першими незалежно від пінгу), 1 - за часом підключення (спектатори кикаються першими незалежно від часу підключення) mani_reserve_slots_include_admin 1 Чи видавати адмінам резервні слоти автоматично? 0 - ні (у цьому випадку резервні слоти для адмінів необхідно прописувати окремо), 1 - так 7. Обмеження з пінгу mani_high_ping_kick 0 Включити/вимкнути обмеження з пінгу. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_high_ping_kick_ping_limit 400 Граничне допустиме значення пінгу (у мілісекундах) mani_high_ping_kick_samples_required Кількість перевірок пінгу перш ніж гравець буде кікнутий (перевірки відбуваються раз в 1.5 секунди) mani_high_ping_kick_message "Your ping is too high" Повідомлення користувачеві при кіке через обмеження пінгу 8. Дії адмінів Всі змінні в цьому модулі визначають будуть адмінів чи ні. 0 – будуть, 1 – ні nymous Спойлер 0 mani_adminsay_anonymous 0 mani_adminkick_anonymous 0 mani_adminslay_anonymous 0 mani_adminban_anonymous 0 mani_adminburn_anonymous 0 mani_adminnoclip_anonymous 0 mani_adminmute_anonymous 0 mani_adminmute_anonymous 0 i_admindropc4_anonymous 0 mani_admintimebomb_anonymous 0 mani_adminfirebomb_anonymous 0 mani_adminfreezebomb_anonymous 0 mani_adminhealth_anonymous 0 mani_adminbeacon_anonymous 0 mani_admingravity_anonymous 0 9. Флуд-контроль mani_chat_flood_time 1.5 Мінімальний допустимий часовий проміжок в секундах між повідомленнями в чаті. mani_chat_flood_message "STOP SPAMMING THE SERVER !!" Повідомлення користувачеві при надто високій частоті повідомлень у чаті 10. Базовий авто-баланс mani_autobalance_teams 0 Увімкнути/вимкнути авто-баланс. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_autobalance_mode 1 Режим авто-баллансу. 0 - перекидати гравців незалежно гравець або мертвий, 1 - перекидати спочатку мертвих гравців, а потім живих, 2 - перекидати тільки мертвих гравців 11. Відображення часу mani_military_time 1 Режим відображення часу. 0 - 12 годин, 1 - 24 години mani_thetime_timezone "GMT" Позначення часової зони при відображенні часу mani_adjust_time 0 Поправка системного часу в хвилинах при відображенні в результаті команди thetime 12. Перетворення на потворного mani_gimp_transform_message "Ever! Повідомлення, що відображається при перетворенні гравця в юродивого командою ma_gimp mani_gimp_untransform_message "The gods are merciful, The Gimp is back to normal" Повідомлення, що відображається при перетворенні гравця з юродивого в нормального командою ma_ungimp 13. Голосування show_last_maps 3 Кількість останніх зіграних карток, які не відображаються у голосуванні за випадкову картку (допомагає уникати повторення одних і тих самих карток по колу) Спойлер mani_vote_extend_time 20 Час у хвилинах, на який можна продовжувати карут через голосування mani_vote_allow_extend 1 Увімкнути/вимкнути можливість голосувати. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_vote_allowed_voting_time 60 Часовий інтервал в секундах, протягом якого можна голосувати mani_vote_allow_end_of_map_vote 0 Включити /вимкнути автоматичне голосування за випадкову карту в кінці карти mani_vote_max_extends , на яке триває гра у разі якщо mp_winlimit не дорівнює 0 mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 2 Режим визначення списку карток для голосування за випадкову картку. 0 - файл mapcycle.txt, 1 - файл votemaplist.txt, 2 - файл maplist.txt mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 2 Режим визначення списку карт для голосування, розпочатого адміном. 0 - по файлу mapcycle.txt, 1 - по файлу votemaplist.txt, 2 - по файлу maplist.txt mani_vote_time_before_end_of_map_vote 3 Час до закінчення картки в хвилинах, коли починається голосування за випадкову карту _vote_end_of_map_percent_required 60 Відсоток голосів, необхідний для вибору картки через голосування в кінці карти mani_vote_rcon_percent_required 60 Відсоток голосів, необхідний для запуску rcon команди через голосування _vote_random_map_percent_required 75 Відсоток голосів, необхідний для зміни карти через голосування за випадкову картку mani_vote_show_vote_mode 3 Режим відображення голосів під час голосування. 0 - не відображати голоси, 1 - відображати голосуючих гравців, але не відображати їх вибір, 2 - відображати вибір, але не відображати гравців, 3 - відображати і гравців та вибір mani_vote_dont_show_if_alive 0 Режим відображення меню голосування у живих гравців. 0 - живі гравці бачать меню, 1 - живі гравці повинні ввести команду vote, щоб побачити меню mani_vote_allow_user_vote_map 1 Дозволити/заборонити гравцям використовувати команду votemap. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 Спойлер Дозволити/заборонити гравцям голосувати за продовження карти командою voteextend. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_vote_allow_user_vote_kick 0 Дозволити/заборонити гравцям голосувати за кік гравців через команду votekick. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_vote_allow_user_vote_ban 0 Дозволити/заборонити гравцям голосувати за бан гравців через команду voteban. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_vote_extend_percent_required 75 Відсоток голосів, необхідний для продовження карти через voteextend mani_vote_user_vote_map_percentage 75 Відсоток голосів, необхідний для зміни карти через votemap припинено mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 4 Мінімальна кількість голосів для зміни карти через votemap mani_vote_user_vote_kick_mode 0 Режим роботи votekick. 0 - команда дозволена тільки у відсутності адмінів на сервері, 1 - команда дозволена завжди mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 Відсоток голосів, необхідний щоб кикнути гравця через votekick vote_kick_minimum_votes 4 Мінімальна кількість голосів, необхідна для кіка гравця mani_vote_user_vote_ban_mode 0 Режим роботи voteban. 0 - команда дозволена тільки за відсутності адмінів на сервері, 1 - команда дозволена завжди mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 Відсоток голосів, необхідний щоб забанити гравця через voteban _minimum_votes 4 Мінімальна кількість голосів, необхідна для бана гравця mani_vote_user_vote_ban_time 30 Час у хвилинах, на який грає гравець через голосування, 0 - вічний бан mani_vote_user_vote_ban_type 0 Режим бана. 0 - SteamID, 1 - IP, 2 - SteamID та IP mani_vote_allow_rock_the_vote 1 Дозволити/заборонити використання команди rockthevote. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_vote_rock_the_vote_percent_required 75 Відсоток голосів, необхідний для зміни карти через rockthevote mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 Час в секундах з початку карти, протягом якого Кількість номінацій, що включаються в rockthevote mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 Кількість випадкових карт з votempalist.txt, що включаються в rockthevote mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 Відсоток гравців на сервері, які повинні сказати rockthevote для початку голосування progress 1 Встановлює значення за замовчуванням клієнта для параметра "Відображати прогрес системного голосування. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено. 14. Фільтр чату mani_filter_words_mode 0 Увімкнути/вимкнути фільтр чату. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_filter_words_warning "SWEARING IS NOT ALLOWED ON THIS SERVER !!!" Повідомлення користувачеві під час спрацювання фільтра 15. Керування звуками mani_sounds_per_round 0 Кількість звуків за раунд, яку може використовувати звичайний гравець (не адмін) mani_sounds_filter_if_dead 0 Чи будуть живі гравці чути звуки, запущені мертвими? 0 - так, 1 - ні mani_sounds_auto_download 0 Ця змінна визначає, чи будуть звуки автоматично закачуватися клієнту. 0 – не будуть (у цьому випадку вам необхідно підготувати власний .res файл), 1 – будуть. При зміні змінної під час роботи сервера необхідний перезапуск сервера mani_player_settings_sounds 0 Параметри клієнта за замовчуванням під час першого підключення до сервера. 0 - звуки відключені, 1 - звуки включені 16. Ведення логів плагіна mani_log_mode 0 Режим ведення логів плагіна. 0 – логи плагіна ведуться у стандартних логах сервера. 1 - логи плагіна створюються кожної карти в папці mani_logs, імена логів відповідають логам сервера. 2 – один великий лог пишеться в папку mani_logs. 3 - лог пишеться індивідуально на кожного адміна в папку mani_logs у форматі STEAM_x_x_xxxxxxxx.log mani_log_directory "mani_logs" Папка, в якій зберігаються логи 17. Промені смерті Промінь смерті показує безперервний промінь між позицією гравця, що вбив вас і вашої. Тільки ви бачите свій промінь смерті. mani_show_death_beams 1 Увімкнути/вимкнути промені смерті. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_player_settings_death_beam 0 Налаштування замовника за замовчуванням під час першого входу на сервер. 0 - промені смерті відключені, 1 - промені смерті включені 18. Контроль однакових IP адрес mani_blind_ghosters 0 Чи засліплювати гравців з однаковими ip адресами після смерті? 0 - ні, 1 - так mani_vote_allow_user_vote_ban_ghost 1 Чи дозволено гравцям з однаковими ip адресами ініціювати та брати участь у голосуванні за бан? 0 - ні, 1 - так mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1 Чи дозволено гравцям з однаковими ip адресами ініціювати та брати участь у голосуванні за кік? 0 - ні, 1 - так 19. Графічна реклама Спойлер mani_map_adverts 1 Включає/вимикає графічну рекламу на сервері. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_map_adverts_in_war 1 Вмикає/вимикає графічну рекламу в режимі CW. 0 - вимкнути, 1 - увімкнути 20. Анти-чит mani_protect_against_cheat_cvars 0 Включити/вимкнути виявлення читів. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 Кількість перевірок на чити, перш ніж настає бан mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 Режим бана. 0 - SteamID, 1 - IP, 2 - SteamID і IP mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 Час бана при виявленні читів. 0 – вічний бан mani_player_name_change_threshold 15 Максимальна кількість змін імені до бана. 0 - вимкнено mani_player_name_change_reset 0 Режим скидання лічильника зміни імен. 0 - лічильник обнулюється кожен раунд, 1 - лічильник обнулюється кожну карту mani_player_name_change_punishment 0 Покарання за зміну імен. 0 - кік, 1 - бан по Steam ID, 2 - бан по IP, 3 - бан по SteamID та IP mani_player_name_change_ban_time 0 Час бана за зміну імені. 0 - вічний бан 21. Додаткові точки респауна mani_spawnpoints_mode 0 Увімкнути/вимкнути додаткові точки респауна 22. Управління нестандартними скінами Спойлер mani_skins_force_cl_minmodels 0 Увімкнути/вимкнути фіксовані моделі. 0 - вимкнути, 1 - фіксує моделі на cl_minmodels 1, cl_min_t 4, cl_min_ct 4 при вході на сервер mani_skins_admin 0 Дозволити/заборонити адміном встановлювати нестандартні скіни. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_skins_public 0 Дозволити/заборонити звичайним гравцям доступ до спільних скінів. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_skins_force_public 0 Фіксувати спільні скіни для гравців. 0 – відключено, 1 – звичайний гравець автоматично вибирає перший загальний скін. mani_skins_setskin_misc_only 0 Дозволити/заборонити вибір усіх скінів через ma_setskin. 0 - дозволити все, 1 - дозволити тільки misc mani_skins_auto_download 0 Управління автоматичним скачуванням скінів. 0 - не завантажувати автоматично, 1 - завантажувати автоматично mani_skins_reserved 0 Дозволити/заборонити гравцям з імунітетом використовувати зарезервовані скіни. 0 - заборонити, 1 - дозволити mani_skins_force_choose_on_join 1 Керування меню вибору скіна під час входу за команду. 0 - не показувати меню; 1 - показувати меню вибору скіна; 2 - показувати меню вибору налаштувань. mani_skins_random_bot_skins 1 Використовувати нестандартні скіни для роботів? 0 - ні, 1 - використовувати випадковий загальний скін 23. Відстеження спреїв mani_spray_tag 1 Увімкнути/вимкнути відстеження спреїв. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_spray_tag_spray_duration 120 Час у секундах, протягом якого будуть відслідковуватися спреї mani_spray_tag_spray_distance_limit 500 я . 0 - немає ефекту, 1 - промінь, 2 - сяйво mani_spray_tag_ban_time 60 Час бану за спрей у хвилинах mani_spray_tag_warning_message have been banned for 60 minutes through using an offensive spray" mani_spray_tag_perm_ban_message "Ви можете бути банальним для використання offensive spray" Серія консольних повідомлень за спреї, що порушують правила сервера mani_spray_tag_block_mode 0 Дозволити/заборонити використання спрею. 0 - дозволити, 1 - заборонити (необхідно, щоб mani_spray_tag дорівнював 1) mani_spray_tag_block_message "Sprays are blocked on this server !!" Повідомлення користувачеві при блокуванні спрею mani_spray_tag_slap_damage 0 Пошкодження, що наноситься користувачеві при ляпанні за спрей 24. Розминковий раунд mani_warmup_timer 0 Час розминочного раунду в секундах з моменту завантаження карти mani_warmup_time а . 0 - немає таймера, 1 - таймер у центрі екрану mani_warmup_timer_knives_only 0 Тільки для CSS: під час розминочного раунду гравці можуть використовувати тільки ножі mani_warmup_timer_ignore_tk 1 Увімкнути/вимкнути ігнорування ТК під час розминочного раунду. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_warmup_timer_knives_only_ignore_fyi_aim_maps 1 Увімкнути/вимкнути режим "тільки ножі" на картах fy_ та aim_. 0 - режим діє незалежно від карти, 1 - режим відключений на aim_ і fy_ картах mani_warmup_timer_unlimited_grenades 0 Включити/вимкнути нескінченні осколкові гранати під час розминки. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_warmup_timer_knives_respawn 1 Увімкнути/вимкнути респаун гравців під час розминки в режимі "тільки ножі". 0 - вимкнути,1 - ввімкнути mani_warmup_timer_spawn_item_1 "item_assaultsuit" mani_warmup_timer_spawn_item_2 "" mani_warmup_timer_spawn_item_3 "" mani_warmup_timer_spawn_item_4 " Предмети, які видаються гравцям при респауні під час розминки. Наприклад, weapon_ak47, item_assaultsuit і т.п. mani_warmup_timer_disable_ff 1 Вимикає friendly fire під час розминочного раунду. 0 - FF увімкнено, 1 - FF вимкнено 25. Опції меню mani_use_amx_style_menu 1 Увімкнути/вимкнути меню в стилі радіо команд. Цей режим працює не у всіх іграх. На даний момент він підтримується тільки CS:S, DOD:S і HL2CTF. 0 - вимкнути (для переходу до меню необхідно вийти в VGUI кнопкою Esc), 1 - увімкнути (меню доступне прямо в грі) mani_sort_menus 1 Увімкнути/вимкнути сортування меню. 0 - не сортувати, 1 - більшість розділів меню сортуються по імені гравця 26. Ведення зовнішніх логів mani_external_stats_log ів у war-режиме mani_external_stats_css_include_bots 0 Включити/вимкнути запис вбивств ботів у логи. 0 - вимкнути, 1 - увімкнути 27. Збереження очок mani_save_scores 1 Увімкнути/вимкнути збереження очок при перезаході гравця на сервер. 0 - вимкнути, 1 - включити mani_save_scores_tracking_time 5 Час у хвилинах, протягом якого зберігаються дані гравця. mani_save_scores_css_cash 1 Увімкнути/вимкнути збереження грошей у CSS. 0 - вимкнути, 1 - увімкнути 28. Обмеження авто-входу mani_team_join_force_auto 0 Увімкнути/вимкнути обов'язковий вибір Auto Assign при вході. 0 - вимкнути (гравець може вибрати команду), 1 - включити (вибір команди гравця відбувається автоматично) mani_team_join_keep_same_team 0 Увімкнути/вимкнути збереження команди гравця. 0 - вимкнути (гравець може змінити команду при перезаході або просто в грі), 1 - включити (гравець не може змінити команду) 29. Steam ID Pending авто-кік mani_steam_id_pending_timeout 60 Час у секундах з моменту входу на сервер, через який гравець зі STEAM_ID_PEND буде кікнутий. За значення 0 функціональність вимкнена. mani_steam_id_pending_show_admin 1 Включити/вимкнути повідомлення адміну про кіку гравця зі STEAM_ID_PENDING. 0 - вимкнути, 1 - увімкнути 30. Різне exec mani_quake_sounds.cfg Виклик файлу mani_quake_sounds.cfg якщо такий існує mani_mapcycle_mode 0 Вибір режиму роботи мапцикла. 0 - стандартний мапцикл Valve, 1 - не скидати мапцикл на першу карту при виборі карти не з циклу, 2 - випадковий вибір карти з циклу, 3 - грати тільки карти, яких ще не було до повного відтворення циклу (після чого лічильник скидається) mani_unlimited_grenades 0 Увімкнути/вимкнути нескінченні гранати. 0 - вимкнути , 1 - увімкнути (у всіх гравців нескінченні НЕ гранати) _say_command 0 Увімкнути /Вимкнути використання префікса ma_ в say-командах. Потрібно лише для сумісності з Beetlefart плагіном, якщо він також встановлений на сервер. 0 – вимкнути, 1 – увімкнути. mani_dead_alltalk 0 Увімкнути/вимкнути режим alltalk для мертвих гравців. 0 - стандартний режим, 1 - усі мертві гравці чують переговори мікрофоном незалежно від команди mani_mute_con_command_spam 1 Увімкнути/вимкнути фільтр службових повідомлень плагіна. Корисно під час використання Mattie's Event Scripts. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_adminsay_top_left 1 Увімкнути/вимкнути відображення результатів команди ma_say у лівому верхньому куті екрана. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_adminsay_chat_area 1 Увімкнути/вимкнути відображення результатів команди ma_say в області чату. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_adminsay_bottom_area 1 Увімкнути/вимкнути відображення результатів команди ma_say по центру внизу екрана. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_allow_chat_to_admin 1 Дозволити/заборонити користувачам надсилати повідомлення адміну через ma_chat mani_ff_player_only 0 Режим відображення результатів команди ff. 0 - усьому серверу, 1 - лише гравцю, який ввів команду mani_nextmap_player_only 0 Режим відображення результатів команди nextmap. 0 - усьому серверу, 1 - лише гравцю, який ввів команду mani_timeleft_player_only 0 Режим відображення результатів команди timeleft. 0 - усьому серверу, 1 - лише гравцю, який ввів команду mani_thetime_player_only 0 Режим відображення результатів команди thetime. 0 - усьому серверу, 1 - лише гравцю, який ввів команду mani_admin_burn_time 20 Час горіння в секундах при використанні команди ma_burn mani_hostage_follow_warning 0 Увімкнути/вимкнути повідомлення користувачу у випадку, коли заручники перестають слідувати за гравцем у CSS. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_say_command_prefix "@" Визначає префікс перед адмін-командою при використанні через чат. Стандартне значення - @ mani_anti_rejoin 0 Цей cvar вбиває гравця за спробу грати в одному раунді двічі 0 = вимкнено 1 = Увімкнено 31. AFK менеджер mani_afk_kicker 0 Спойлер Увімкнути/вимкнути модуль кіка недіючих гравців. 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути mani_afk_kicker_mode 0 Режим роботи модуля кіка недіючих гравців. 0 - спочатку переносити до спектаторів, потім кикати. 1 - відразу кикати mani_afk_kicker_alive_rounds 0 Кількість раундів бездіяльності, після яких гравець переноситься в спектакри або кикається. 0 – вимкнено. mani_afk_kicker_spectator_rounds 0 Кількість раундів бездіяльності, після яких гравець кикається зі спектаторів. 0 – вимкнено. mani_afk_kicker_alive_timer 0 Час бездіяльності в секундах, після якого гравець переноситься в спектатори або кикається. 0 – вимкнено. mani_afk_kicker_spectator_timer 0 Час бездіяльності в секундах, після якого гравець кикається зі спектаторів. 0 – вимкнено. 32. Ставки (CSS) Спойлер mani_css_betting 0 Вмикає/вимикає режим ставок. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено. mani_css_betting_dead_only 1 Вибір режиму голосування для гравців. 0 - і живі та мертві гравці можуть голосувати, 1 - тільки мертві гравці можуть голосувати mani_css_betting_pay_losing_bets 0 Визначає нагородження гравця в ситуації 1 vs Х. 0 - гравець, що залишився один, не отримує призу у разі перемоги, 1 і більше - гравець, що залишився один проти кількох супротивників, у разі перемоги отримує всі гроші, поставлені на супротивника. mani_css_betting_announce_one_v_one 0 Вмикає/вимикає оголошення про початок прийому ставок. 0 - вимкнено, 1 - увімкнено 33. Нагорода за голову (CSS) mani_css_bounty 0 Вмикає/вимикає режим нагороди за голову. 0 - вимкнено, 1 - включено mani_css_bounty_kill_streak 5 Визначає кількість вбивств поспіль, після якого за гравця призначається нагорода mani_css_bounty_start_cash 1000 Визначає стартову нагороду за голову гравця mani_css_bounty_survive_round гравець mani_css_bounty_kill_cash 250 Визначає збільшення нагороди за кожне додаткове вбивство mani_css_bounty_ct_red 255 mani_css_bounty_ct_green 255 mani_css_bounty_ct_blue 255 mani_css_bounty_ct_alpha 255 Визначає зміну кольору та прозорості гравця СТ, за голову якого призначено нагороду. Не змінювати колір - 255. Увага: Налаштування mani_css_bounty_ct_alpha 0 призведе до повної прозорості (невидимості) гравця! mani_css_bounty_t_red 255 mani_css_bounty_t_green 255 mani_css_bounty_t_blue 255 mani_css_bounty_t_alpha 255 Визначає зміну кольору та прозорості гравця Т, за голову якого призначено нагороду. Не змінювати колір - 255. Увага: Налаштування mani_css_bounty_t_alpha 0 призведе до повної прозорості (невидимості) гравця! 34. Невиконання цілей (CSS) // 0 = Disable, 1 = Enable mani_css_objectives 0 Увімкнути/вимкнути режим покарання за невиконання мети карти. 0 - вимкнути, 1 - включити (у разі невиконання мети карти, команда, що програла, помирає в кінці раунду)
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.