Опубліковано 12 вересня, 202412 верес RES Sound - Плагін для відтворення звуків .mp3 в кінці раунду. Також не рекомендується включати з MB_Bullettime (це уповільнення гри на гарних моментах), буде мікс звуків. Отже почнемо: 1. Спочатку скачаємо, змінимо готові чи створимо свої звуки для програвання. 2. Далі йдемо в папку ..../cstrike/sound/mani_plugin та створюємо там папку. У нашому випадку це буде папка Valve-ServeR . Далі закидаємо всі звуки у цю папку. 3. Йдемо в ..../cstrike/addons/eventscripts/ і створюємо папку res . У цій папці нам потрібно буде створити 2 документи .txt Отже, відкриваємо блокнот і пишемо там: ************************ // ** DO NOT EDIT BELOW! ** // ************************ block load { es_xlog Loading RoundEndSounds es_xsetinfo res_ver "1.4.1 beta" es_xmakepublic res_ver es_xdoblock res/init_sound es_xsetinfo res_game 0 es_xgetgame res_game if (server_var(res_game) == "Counter-Strike: Source") then es_xsetinfo res_event winner if ( "Day of Defeat" in server_var(res_game)) es_xsetinfo res_event team } block unload { es_xlog Unload { es_xdoblock res/play_sound } event dod_round_win { es_xdoblock res/play_sound } event es_map_start { es_xdoblock res/init_sound } block init_sound { es_xkeygroupload res_sound "|res" es_xsetinfo res_ct_sound in res_sound sounds "es_xdoblock res/add_sound" es_xlog [ RES] Sounds initialized -- Preloading Valve-Sounds у 2 хв es_xdelayed 120 es_xdoblock res/preload_sound es_xkeygroupdelete res_sound } block add_sound { es_xsetinfo res_sound 0 es_keygetvalue res_sound res_sound th res_ct_sounds + 1 else do { es_xmath res_t_sounds + 1 } es_xsetinfo res_format 0 es_format res_format "sound%1" server_var(res_sound) es_stringtable downloadables server_var(res_format) es_log [RES] Added 0 es_xgetuserid res_userid if ("Day of Defeat" in server_var(res_game)) do { es_emitsound player server_var(res_userid) "ambient/german_win.mp3" 0.0 0.0 es_emitsound player server_var(res_userid) "ambient/us_win.mp0" . RES-Debug] Sounds for server_var(res_game) on server_var(res_userid) preloaded... } } block play_sound { es_xkeygroupload res_sound "|res" if (event_var(server_var(res_event)) == 2) do { es_xsetinfo res_winner t if server_var(res_game) == "Counter-Strike: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/t_win.mp3" if (server_var(res_game) == "Day of Defeat: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/us_win.mp3" } if (event_var(server_var(res_event)) == 3) do { es_xsetinfo res_winner ct if (server_var(res_game) ) == "Counter-Strike: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/ct_win.mp3" if (server_var(res_game) == "Day of Defeat: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/german_win.mp3" } es_xsetinfo res_userid 0 foreach player res_userid #human "es_stopsound server_var(res_userid) server_var(res_sound)" es_xsetinfo res_format 0 es_format res_format "res_%1_sounds" server_var(res_winner) es_xsetinfo res_random 0 es_rand res_random sound 0 es_format res_play_sound " res_%1win%2" server_var(res_winner) server_var(res_random) es_xsetinfo res_get_of_db 0 es_keygetvalue res_get_of_db res_sound sounds server_var(res_play_sound) es_cexec_all play server_var(res_get_of_db ) Зберігаємо файл під назвою es_res.txt Так, з одним файлом закінчено. Далі знову відкриваємо блокнот і пишемо там: "res_sound" { // Ви можете отримати багато звуків, як ви можете // example: // res_twin5 "/admin_plugin/mygoodtwin5.mp3" // Цей звук використовується для використання res_ctwin4 для ct // stay in line.. no twin100 please if you dont have twin1-99 before... "sounds" { "res_twin1" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t1.mp3" "res_twin2" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t2.mp3" "res_twin3" " /admin_plugin/Valve-ServeR/t3.mp3" "res_twin4" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t4.mp3" "res_twin5" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t5.mp3" "res_ctwin1" "/admin_plugin/Valve ServeR/ct1.mp3" "res_ctwin2" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct2.mp3" "res_ctwin3" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct3.mp3" "res_ctwin4" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct4.mp3" " res_ctwin5" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct5.mp3" } } 1. Зберігаємо його з назвою es_res_sound_db Тепер розберемо цю справу: "res_twin1" - перший який грає при виграші команди терористів. 2."res_twin2" - другий, який грає при виграші команди терористів і т.д. "res_ctwin1" - перший, який грає при виграші команди контр-терористів і далі як на прикладі з командою терористів. "/admin_plugin/Valve-ServeR/t1.mp3" - тут вказуємо місце програвання звуку. 3.Завжди починаємо з папки admin_plugin і далі вказуємо ту папку яку створили назву звуку (наприклад: t1.mp3, ct1.mp3) 4. Далі йдемо в папку ..../cstrike/cfg/ , відкриваємо файл autoexec.cfg і прописуємо в самому кінці рядок: es_load res 5. Перезавантажуємо сервер і ваші звуки працюють!
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.