Перейти до змісту

Встановлюємо RES Sound

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Screenshot_1.png.5f7f5e07810c1f74b59fb1fe8b195a69.png


RES Sound - Плагін для відтворення звуків .mp3 в кінці раунду. Також не рекомендується включати з MB_Bullettime (це уповільнення гри на гарних моментах), буде мікс звуків.
Отже почнемо:

1. Спочатку скачаємо, змінимо готові чи створимо свої звуки для програвання.
2. Далі йдемо в папку ..../cstrike/sound/mani_plugin та створюємо там папку. У нашому випадку це буде папка Valve-ServeR . Далі закидаємо всі звуки у цю папку. 3. Йдемо в ..../cstrike/addons/eventscripts/ і створюємо папку res . У цій папці нам потрібно буде створити 2 документи .txt Отже, відкриваємо блокнот і пишемо там:

************************
// ** DO NOT EDIT BELOW! **
// ************************
block load
{
  es_xlog Loading RoundEndSounds
  es_xsetinfo res_ver "1.4.1 beta"
  es_xmakepublic res_ver
  es_xdoblock res/init_sound
  es_xsetinfo res_game 0
  es_xgetgame res_game
  if (server_var(res_game) == "Counter-Strike: Source") then es_xsetinfo res_event winner if (
  "Day of Defeat" in server_var(res_game)) es_xsetinfo res_event team
}
block unload
{
  es_xlog Unload {   es_xdoblock res/play_sound } event dod_round_win {   es_xdoblock res/play_sound } event es_map_start {   es_xdoblock   res/init_sound } block init_sound {   es_xkeygroupload res_sound "|res"   es_xsetinfo   res_ct_sound in res_sound sounds "es_xdoblock res/add_sound"   es_xlog [ RES] Sounds initialized -- Preloading Valve-Sounds у 2 хв   es_xdelayed 120 es_xdoblock res/preload_sound   es_xkeygroupdelete res_sound } block add_sound {   es_xsetinfo res_sound 0   es_keygetvalue res_sound res_sound th   res_ct_sounds + 1   else do   {     es_xmath res_t_sounds + 1   }   es_xsetinfo res_format 0   es_format res_format   "sound%1" server_var(res_sound) es_stringtable downloadables   server_var(res_format)   es_log [RES] Added 0   es_xgetuserid res_userid   if ("Day of Defeat" in server_var(res_game)) do   {     es_emitsound player server_var(res_userid) "ambient/german_win.mp3" 0.0 0.0     es_emitsound player server_var(res_userid) "ambient/us_win.mp0"     . RES-Debug] Sounds for server_var(res_game) on server_var(res_userid) preloaded...   } } block play_sound {   es_xkeygroupload res_sound "|res"   if (event_var(server_var(res_event)) == 2) do   {     es_xsetinfo res_winner t     if server_var(res_game) == "Counter-Strike: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/t_win.mp3"























































    if (server_var(res_game) == "Day of Defeat: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/us_win.mp3"
  }
  if (event_var(server_var(res_event)) == 3) do
  {
    es_xsetinfo res_winner ct
    if (server_var(res_game) ) == "Counter-Strike: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/ct_win.mp3"
    if (server_var(res_game) == "Day of Defeat: Source") then es_xsetinfo res_sound "ambient/german_win.mp3"
  }
  es_xsetinfo res_userid 0
  foreach player res_userid #human "es_stopsound server_var(res_userid) server_var(res_sound)"
  es_xsetinfo res_format 0
  es_format res_format "res_%1_sounds" server_var(res_winner)
  es_xsetinfo res_random 0
  es_rand res_random sound
  0
  es_format res_play_sound " res_%1win%2" server_var(res_winner) server_var(res_random)
  es_xsetinfo res_get_of_db 0
  es_keygetvalue res_get_of_db res_sound sounds server_var(res_play_sound)   es_cexec_all
  play server_var(res_get_of_db )

Зберігаємо файл під назвою es_res.txt Так, з одним файлом закінчено. Далі знову відкриваємо блокнот і пишемо там:

"res_sound"
{
  // Ви можете отримати багато звуків, як ви можете
  // example:
  // res_twin5 "/admin_plugin/mygoodtwin5.mp3"
  // Цей звук використовується для використання res_ctwin4 для ct
  // stay in line.. no twin100 please if you dont have twin1-99 before...
  "sounds"
  {
    "res_twin1" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t1.mp3"
    "res_twin2" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t2.mp3"
    "res_twin3" " /admin_plugin/Valve-ServeR/t3.mp3"
    "res_twin4" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t4.mp3"
    "res_twin5" "/admin_plugin/Valve-ServeR/t5.mp3"
    
    "res_ctwin1" "/admin_plugin/Valve ServeR/ct1.mp3"
    "res_ctwin2" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct2.mp3"
    "res_ctwin3" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct3.mp3"
    "res_ctwin4" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct4.mp3" "
    res_ctwin5" "/admin_plugin/Valve-ServeR/ct5.mp3"
  }
}


1. Зберігаємо його з назвою es_res_sound_db Тепер розберемо цю справу: "res_twin1" - перший який грає при виграші команди терористів. 

2."res_twin2" - другий, який грає при виграші команди терористів і т.д. "res_ctwin1" - перший, який грає при виграші команди контр-терористів і далі як на прикладі з командою терористів. "/admin_plugin/Valve-ServeR/t1.mp3" - тут вказуємо місце програвання звуку.

3.Завжди починаємо з папки admin_plugin і далі вказуємо ту папку яку створили назву звуку (наприклад: t1.mp3, ct1.mp3) 

4. Далі йдемо в папку ..../cstrike/cfg/ , відкриваємо файл autoexec.cfg і прописуємо в самому кінці рядок: es_load res 

5. Перезавантажуємо сервер і ваші звуки працюють!

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...