Перейти до змісту

Зменшення пінгу на сервері [Pingboost]

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Screenshot_1.png.b6afc625e8fd22289c4cfeddae447126.png

Pingboost - це серверна змінна, що ініціалізується лише під час запуску сервера, яка збільшує навантаження на сервер, але знижує затримку в грі. Без нього HLDS додає 20мс кожному гравцю. Pingboost працює лише на HLDS для GNU Linux.

Pingboost зменшує затримку на сервері трьома способами:

-pingboost 1: Цей метод зменшує затримку на 10мс та використовує метод очікування (a select() call).

-pingboost 2: Цей метод зменшує затримку на 10мс та використовує метод очікування (and alarm() type call).

-pingboost 3: Цей метод обробляє кадр кожного разу при надходженні пакета з даними, що знижує затримку до максимально низького рівня. Цей режим використовує всі процесори і їх завантажує.

Щоб використовувати pingboost, потрібно запускати сервер з параметром "-pingboost 1 (2 або 3)".

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...