Опубліковано 12 вересня, 202412 верес Pingboost - це серверна змінна, що ініціалізується лише під час запуску сервера, яка збільшує навантаження на сервер, але знижує затримку в грі. Без нього HLDS додає 20мс кожному гравцю. Pingboost працює лише на HLDS для GNU Linux. Pingboost зменшує затримку на сервері трьома способами: -pingboost 1: Цей метод зменшує затримку на 10мс та використовує метод очікування (a select() call). -pingboost 2: Цей метод зменшує затримку на 10мс та використовує метод очікування (and alarm() type call). -pingboost 3: Цей метод обробляє кадр кожного разу при надходженні пакета з даними, що знижує затримку до максимально низького рівня. Цей режим використовує всі процесори і їх завантажує. Щоб використовувати pingboost, потрібно запускати сервер з параметром "-pingboost 1 (2 або 3)".
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.