Перейти до змісту

Налаштування параметрів файлу server.cfg

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Screenshot_1.png.471e5deb2a1deb8c59b703a07000d751.png

Завантажити server.cfg для PUBLIC сервера: server_publ.rar

Завантажити server.cfg для CW сервера: server_cw.rar 

Налаштування параметрів файлу server.cfg
Цей файл конфігурації сервера знаходиться за адресою /cstrike/cfg/server.cfg
Завантажується автоматично під час створення сервера

Спойлер

// У деяких командах:
// Значення "0" - вимкнено
// Значення "1" - увімкнено
/ / У деяких командах
// Значення виставлені на мій смак)
// Звичайно це не всі команди, а тільки ті, що зміг знайти, до того ж, для деяких так і не зміг
// знайти опис. Для безпеки – не змінюйте у них значення.

САМ КОД НИЖЧЕ:

hostname «
Public
|
sv_contact "baksik228@mail.ru"// Контактний email адміністратора сервера.
rcon_password "228" // пароль для сервера для адміністратора
exec banned_user.cfg
writeid

// Налаштування гри
mp_footsteps 1 // Чи буде чути кроки?
mp_flashlight 1 // Чи будуть зліпити Флеш-гранати?
mp_autocrosshair 0 // Що то для прицілу
mp_friendlyfire 1 // Дружній вогонь
mp_chattime 10 // Кількість секунд, яку гравці зможуть чатиться після закінчення гри
mp_timelimit 30 // Час відведений на карту mp_buytime
.55 // Скільки секунд можна закупити
// максимальна кількість раундів
mp_winlimit 0 // ліміт перемог (переможних раундів однієї з команд)
mp_startmoney 16000 // Стартова кількість грошей
mp_roundtime 5 // час відведений на раунд у хвилинах
mp_freezetime 2 // заморозка на початку раунду  секундах)
mp 30 // Скільки секунд цокатиме вибухівка C4
mp_limitteams 2 // значення при якому спрацьовує автобаланс
mp_autoteambalance 1 // автобаланс у командах
mp_dynamicpricing 0

// punish
mp_tkpunish 0 // Чи буде ТімКіллер убитий у сл. раунді? {0=no, 1=yes}
mp_autokick 0 // Авто кік тимкілеррів
mp_spawnprotectiontime 0 // Кікнути гравців які стріляють своїх протягом X секунд після початку раунду.
mp_hostagepenalty 4 // Терористів буде кикати якщо уб'ють більше X заручників

// world
sv_gravity 800 // Гравітація світу
sv_stopspeed 75 // Плавність зупинки гравця на землі
sv_maxspeed 320 // швидкість пересування гравців
sv_accerate
1 ps 1 //
Грати звуки ходьби для гравців sv_rollspeed 200 sv_rollangle 0 // Max view roll angle sv_friction 4 // World friction.





sv_bounce 0 // Множник відскоку, коли фізично імітовані об'єкти стикаються з іншими об'єктами.
sv_maxvelocity 3500 // Максимальна швидкість будь-якого об'єкта, що балістично рухається, дозволена для кожної осі.
sv_stepsize 18
sv_backspeed 0.6 // Наскільки уповільнити рух назад
sv_waterdist 12 // Виправлення вертикального огляду, коли очі знаходяться біля площини води.
sv_pushaway_force 30000 // Як жорсткі фізичні об'єкти відштовхуються від гравців на сервері.
sv_pushaway_min_player_speed 75 // Якщо гравець рухається повільніше, ніж це, не відштовхуйте фізичні об'єкти (дозволяє прихилитися за речі).
sv_pushaway_max_force 1000 // Максимальна сила, прикладена до фізичних об'єктів гравцями.

// rcon
sv_rcon_minfailuretime 30 // Кількість секунд для відстеження невдалих автентифікацій rcon
sv_rcon_minfailures 5 // Кількість разів, коли користувач може не пройти автентифікацію rcon у sv_rcon_minfailuretime перед тим, як його заблокують
sv_rcon_maxfailures 10 // Максимальна кількість разів, коли користувач може не пройти автентифікацію rcon, перш ніж його заблокують
sv_rcon_banpenalty 5 // Кількість хвилин для блокування користувачів, які не пройшли автентифікацію rcon

// мережа
sv_unlag 1 // Вмикає компенсацію затримки гравця
sv_maxunlag .5 // Максимальна компенсація затримки в секундах
sv_lagflushbonecache 1 // Очищає кеш сутності при компенсації затримки
sv_unlag_fixstuck 1 // Заборонити зворотне відстеження гравця для компенсації затримки, якщо це спричинить його застрягання
sv_max_usercmd_future_ticks 8 // Запобігає клієнтам запускати usercmds занадто далеко в майбутньому. Запобігає стрибкам швидкості.
sv_runcmds 1
sv_showimpacts 0 // Показує клієнтську (червону) і серверну (синю) точки попадання кулі (1=обидва, 2=лише клієнт, 3=лише сервер)
sv_showplayerhitboxes 0 // Показувати хітбокси з компенсацією затримки для вказаного індексу гравця щоразу гравець стріляє.
sv_lan 0 // Сервер є локальним сервером (без серцебиття, без автентифікації, без адрес не класу C)
sv_minrate 15000 // Мінімальна швидкість пропускання, дозволена на сервері, 0 == необмежена
sv_maxrate 35000 // Максимальна швидкість пропускання, дозволена на сервері, 0 == необмежену кількість
sv_minupdaterate 40 // Мінімальна кількість оновлень за секунду, які сервер дозволить
sv_maxupdaterate 100 // Максимальна кількість оновлень за секунду, яку сервер дозволить
sv_mincmdrate 40
sv_maxcmdrate 100
sv_client_interpolate 1
sv_client_interp 0,01
sv_client_cmdrate_difference 10
sv_timeout 65 // Через стільки секунд s без повідомлення від клієнта, клієнт відкидається
//sv_visiblemaxplayers 17 // Можно сделать невидимые слоты. Для прикладу у вас 12 слотів, ви хочете зробити
// 2 невидимих, для цього ставимо, що видимих слотів буде 10, а 2ух
// як це не буде, можна буде підключитися до сервера набрав у консолі підключення та ip сервера.
sv_pure_kick_clients 1

// запити
sv_enableoldqueries 1 // Увімкнути підтримку запитів до сервера старого стилю (HL1)
sv_max_queries_sec_global 60 // Максимальна кількість запитів за секунду для відповіді з будь-якого місця.
sv_max_queries_window 30 // Вікно, в якому середнє значення запитів за секунду.
sv_max_queries_sec 3.0 // Максимальна кількість запитів за секунду для відповіді з однієї IP-адреси.

// voice
sv_alltalk 1 // все слишать друг друга (про значення 0, тери не услышат КТ, а КТ - терров)
sv_voiceenable 1
sv_voicecodec vaudio_speex // Визначає, який голосовий кодек DLL використовувати в грі. Встановіть назву DLL без розширення.

// файли
net_maxfilesize 63
sv_consistency 1 // Чи забезпечує сервер узгодженість файлів для критичних файлів
sv_allowupload 1 // Дозволити клієнтам завантажувати файли налаштувань
sv_allowdownload 1 // Дозволити клієнтам завантажувати файли
//sv_downloadurl "http://arbigon.ru/cstrike /" // быстрая закачка от куда будет..

// logs
log on // Дозволяє вести журнал у файл, консоль і udp.
sv_logbans 0 // Реєстрація заборон сервера в журналах сервера.
sv_log_onefile 0 // Реєстрація інформації сервера лише в один файл.
sv_logecho 1 // Відлуння інформації журналу на консоль.
sv_logflush 0 // Скидати файл журналу на диск під час кожного запису (повільно).
sv_logfile 1 // Інформація про сервер журналу в файлі журналу.
sv_logsdir "журнали" // Папка в каталозі гри, де будуть зберігатися логи сервера.
sv_logblocks 0 // Якщо істина, коли реєструється, коли запит заблоковано (може спричинити дуже великі файли журналу)
sv_logdownloadlist 1
mp_logdetail 3 // Реєструє атаки. Значення: 0=off, 1=nemy, 2=teammate, 3=both)

// specs/playerid
sv_specaccelerate 5
sv_specspeed 1.5
sv_specnoclip 1
mp_forcecamera 0
mp_allowspectators 1 // вмикає, чи дозволяє сервер режим глядача
mp_playerid 0 // Елементи керування яку інформацію гравець бачить у рядку стану: 0 усі назви, 1 назви команд, 2 без назв
mp_playerid_delay 0.5 // Кількість секунд для затримки показу інформації в рядку стану
mp_playerid_hold 0.25 // Кількість секунд для продовження показу старої інформації в статусі bar
mp_fadetoblack 0 // перетворює екран гравця на чорний, коли він помирає

// різне
sv_maxreplay 0 // Максимальний час відтворення в секундах
sv_pausable 0 // Чи можна призупинити сервер.
sv_cheats 0 // Дозволити чіти на сервері
sv_filterban 1 // Встановити фільтрацію пакетів за режимом IP
sv_stats 1 // Збирати чи статистику навантаження на CUP (процесор)
sv_instancebaselines 1 // Увімкнути екземпляр базових ліній. Зберігає накладні витрати на мережу.
mp_decals 200
fps_max 1000 // Обмежувач частоти кадрів
decalfrequency 2000
r_spray_lifetime 0 // Кількість раундів розбризкування гравця видно

exec mani_server.cfg
exec bot.cfg


exec mani_quake_sounds.cfg

sv_pure 0

 

server_publ.rar

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...