Опубліковано 12 вересня, 202412 верес Завантажити server.cfg для PUBLIC сервера: server_publ.rar Завантажити server.cfg для CW сервера: server_cw.rar Налаштування параметрів файлу server.cfg Цей файл конфігурації сервера знаходиться за адресою /cstrike/cfg/server.cfg Завантажується автоматично під час створення сервера Спойлер // У деяких командах: // Значення "0" - вимкнено // Значення "1" - увімкнено / / У деяких командах // Значення виставлені на мій смак) // Звичайно це не всі команди, а тільки ті, що зміг знайти, до того ж, для деяких так і не зміг // знайти опис. Для безпеки – не змінюйте у них значення. САМ КОД НИЖЧЕ: hostname « Public | sv_contact "baksik228@mail.ru"// Контактний email адміністратора сервера. rcon_password "228" // пароль для сервера для адміністратора exec banned_user.cfg writeid // Налаштування гри mp_footsteps 1 // Чи буде чути кроки? mp_flashlight 1 // Чи будуть зліпити Флеш-гранати? mp_autocrosshair 0 // Що то для прицілу mp_friendlyfire 1 // Дружній вогонь mp_chattime 10 // Кількість секунд, яку гравці зможуть чатиться після закінчення гри mp_timelimit 30 // Час відведений на карту mp_buytime .55 // Скільки секунд можна закупити // максимальна кількість раундів mp_winlimit 0 // ліміт перемог (переможних раундів однієї з команд) mp_startmoney 16000 // Стартова кількість грошей mp_roundtime 5 // час відведений на раунд у хвилинах mp_freezetime 2 // заморозка на початку раунду (у секундах) mp 30 // Скільки секунд цокатиме вибухівка C4 mp_limitteams 2 // значення при якому спрацьовує автобаланс mp_autoteambalance 1 // автобаланс у командах mp_dynamicpricing 0 // punish mp_tkpunish 0 // Чи буде ТімКіллер убитий у сл. раунді? {0=no, 1=yes} mp_autokick 0 // Авто кік тимкілеррів mp_spawnprotectiontime 0 // Кікнути гравців які стріляють своїх протягом X секунд після початку раунду. mp_hostagepenalty 4 // Терористів буде кикати якщо уб'ють більше X заручників // world sv_gravity 800 // Гравітація світу sv_stopspeed 75 // Плавність зупинки гравця на землі sv_maxspeed 320 // швидкість пересування гравців sv_accerate 1 ps 1 // Грати звуки ходьби для гравців sv_rollspeed 200 sv_rollangle 0 // Max view roll angle sv_friction 4 // World friction. sv_bounce 0 // Множник відскоку, коли фізично імітовані об'єкти стикаються з іншими об'єктами. sv_maxvelocity 3500 // Максимальна швидкість будь-якого об'єкта, що балістично рухається, дозволена для кожної осі. sv_stepsize 18 sv_backspeed 0.6 // Наскільки уповільнити рух назад sv_waterdist 12 // Виправлення вертикального огляду, коли очі знаходяться біля площини води. sv_pushaway_force 30000 // Як жорсткі фізичні об'єкти відштовхуються від гравців на сервері. sv_pushaway_min_player_speed 75 // Якщо гравець рухається повільніше, ніж це, не відштовхуйте фізичні об'єкти (дозволяє прихилитися за речі). sv_pushaway_max_force 1000 // Максимальна сила, прикладена до фізичних об'єктів гравцями. // rcon sv_rcon_minfailuretime 30 // Кількість секунд для відстеження невдалих автентифікацій rcon sv_rcon_minfailures 5 // Кількість разів, коли користувач може не пройти автентифікацію rcon у sv_rcon_minfailuretime перед тим, як його заблокують sv_rcon_maxfailures 10 // Максимальна кількість разів, коли користувач може не пройти автентифікацію rcon, перш ніж його заблокують sv_rcon_banpenalty 5 // Кількість хвилин для блокування користувачів, які не пройшли автентифікацію rcon // мережа sv_unlag 1 // Вмикає компенсацію затримки гравця sv_maxunlag .5 // Максимальна компенсація затримки в секундах sv_lagflushbonecache 1 // Очищає кеш сутності при компенсації затримки sv_unlag_fixstuck 1 // Заборонити зворотне відстеження гравця для компенсації затримки, якщо це спричинить його застрягання sv_max_usercmd_future_ticks 8 // Запобігає клієнтам запускати usercmds занадто далеко в майбутньому. Запобігає стрибкам швидкості. sv_runcmds 1 sv_showimpacts 0 // Показує клієнтську (червону) і серверну (синю) точки попадання кулі (1=обидва, 2=лише клієнт, 3=лише сервер) sv_showplayerhitboxes 0 // Показувати хітбокси з компенсацією затримки для вказаного індексу гравця щоразу гравець стріляє. sv_lan 0 // Сервер є локальним сервером (без серцебиття, без автентифікації, без адрес не класу C) sv_minrate 15000 // Мінімальна швидкість пропускання, дозволена на сервері, 0 == необмежена sv_maxrate 35000 // Максимальна швидкість пропускання, дозволена на сервері, 0 == необмежену кількість sv_minupdaterate 40 // Мінімальна кількість оновлень за секунду, які сервер дозволить sv_maxupdaterate 100 // Максимальна кількість оновлень за секунду, яку сервер дозволить sv_mincmdrate 40 sv_maxcmdrate 100 sv_client_interpolate 1 sv_client_interp 0,01 sv_client_cmdrate_difference 10 sv_timeout 65 // Через стільки секунд s без повідомлення від клієнта, клієнт відкидається //sv_visiblemaxplayers 17 // Можно сделать невидимые слоты. Для прикладу у вас 12 слотів, ви хочете зробити // 2 невидимих, для цього ставимо, що видимих слотів буде 10, а 2ух // як це не буде, можна буде підключитися до сервера набрав у консолі підключення та ip сервера. sv_pure_kick_clients 1 // запити sv_enableoldqueries 1 // Увімкнути підтримку запитів до сервера старого стилю (HL1) sv_max_queries_sec_global 60 // Максимальна кількість запитів за секунду для відповіді з будь-якого місця. sv_max_queries_window 30 // Вікно, в якому середнє значення запитів за секунду. sv_max_queries_sec 3.0 // Максимальна кількість запитів за секунду для відповіді з однієї IP-адреси. // voice sv_alltalk 1 // все слишать друг друга (про значення 0, тери не услышат КТ, а КТ - терров) sv_voiceenable 1 sv_voicecodec vaudio_speex // Визначає, який голосовий кодек DLL використовувати в грі. Встановіть назву DLL без розширення. // файли net_maxfilesize 63 sv_consistency 1 // Чи забезпечує сервер узгодженість файлів для критичних файлів sv_allowupload 1 // Дозволити клієнтам завантажувати файли налаштувань sv_allowdownload 1 // Дозволити клієнтам завантажувати файли //sv_downloadurl "http://arbigon.ru/cstrike /" // быстрая закачка от куда будет.. // logs log on // Дозволяє вести журнал у файл, консоль і udp. sv_logbans 0 // Реєстрація заборон сервера в журналах сервера. sv_log_onefile 0 // Реєстрація інформації сервера лише в один файл. sv_logecho 1 // Відлуння інформації журналу на консоль. sv_logflush 0 // Скидати файл журналу на диск під час кожного запису (повільно). sv_logfile 1 // Інформація про сервер журналу в файлі журналу. sv_logsdir "журнали" // Папка в каталозі гри, де будуть зберігатися логи сервера. sv_logblocks 0 // Якщо істина, коли реєструється, коли запит заблоковано (може спричинити дуже великі файли журналу) sv_logdownloadlist 1 mp_logdetail 3 // Реєструє атаки. Значення: 0=off, 1=nemy, 2=teammate, 3=both) // specs/playerid sv_specaccelerate 5 sv_specspeed 1.5 sv_specnoclip 1 mp_forcecamera 0 mp_allowspectators 1 // вмикає, чи дозволяє сервер режим глядача mp_playerid 0 // Елементи керування яку інформацію гравець бачить у рядку стану: 0 усі назви, 1 назви команд, 2 без назв mp_playerid_delay 0.5 // Кількість секунд для затримки показу інформації в рядку стану mp_playerid_hold 0.25 // Кількість секунд для продовження показу старої інформації в статусі bar mp_fadetoblack 0 // перетворює екран гравця на чорний, коли він помирає // різне sv_maxreplay 0 // Максимальний час відтворення в секундах sv_pausable 0 // Чи можна призупинити сервер. sv_cheats 0 // Дозволити чіти на сервері sv_filterban 1 // Встановити фільтрацію пакетів за режимом IP sv_stats 1 // Збирати чи статистику навантаження на CUP (процесор) sv_instancebaselines 1 // Увімкнути екземпляр базових ліній. Зберігає накладні витрати на мережу. mp_decals 200 fps_max 1000 // Обмежувач частоти кадрів decalfrequency 2000 r_spray_lifetime 0 // Кількість раундів розбризкування гравця видно exec mani_server.cfg exec bot.cfg exec mani_quake_sounds.cfg sv_pure 0 server_publ.rar
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.