Перейти до змісту

Connect Announce

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Connect Announce


Плагін служить для зміни стандартних повідомлень при підключенні/відключенні гравців. Показує країну, місто, Steam ID гравця. Кольори повідомлень повністю настроюються в конфізі 'addons\sourcemod\data\cannounce_settings.txt. За допомогою цього плагіна гравці можуть встановити своє повідомлення при підключенні до сервера, якщо ця функція дозволена адміністратором.

Вимоги:
- GeoIpCity (є в архіві)

Cvar's:

sm_ca_connectdisplaytype - <1|0>, якщо 1, тоді після перевірки адміністратора відображається розширене повідомлення про підключення та дозволяє заповнювач {PLAYERTYPE}. Якщо 0 відображає розширене повідомлення підключення під час автентифікації клієнта (раніше) і вимикає покажчик місця заповнення {PLAYERTYPE}
sm_ca_showenhanced <1|0> — відображає розширене повідомлення підключення програвача з цього плагіна.
sm_ca_showenhanceddisc <1|0> - показує розширене повідомлення про відключення плеєра від цього плагіна.
sm_ca_showstandard <1|0> - показує стандартне повідомлення підключення плеєра.
sm_ca_showstandarddisc <1|0> - показує стандартне повідомлення про відключення плеєра.
sm_ca_showenhancedadmins <1|0> - показує інше розширене повідомлення підключення/відключення адміністраторам із загальним прапором. Повідомлення, налаштоване в /data/cannounce_settings.txt'
sm_ca_autoallowmsg <1|0> - дозволяє адміністраторам із прапорцем викидання завжди мати можливість установити спеціальне повідомлення для приєднання.
sm_ca_playsound <1|0> - якщо включено, відтворює звук при кожному підключенні гравця.
sm_ca_playsoundfile < шлях до звукового файлу > - визначає звуковий файл для відтворення, якщо sm_ca_playsound увімкнено.
sm_ca_playdiscsound <1|0> - якщо включено, відтворює звук при кожному відключенні плеєра.
sm_ca_playdiscsoundfile < шлях до звукового файлу > - визначає звуковий файл для відтворення, якщо sm_ca_playdiscsound увімкнено.
'sm_mapstartnosound' (float, за замовчуванням 30.0) - вкажіть час відтворення НЕ звуків підключення після запуску карти

Команди:

sm_geolist <ім'я або #userid> - перераховує гравців та їх країни.
sm_joinmsg [повідомлення] - (консольна команда) гравець може використовувати це, щоб установити власне повідомлення про приєднання (якщо це дозволено) або, якщо повідомлення не надано, відображатиме поточне встановлене повідомлення.
sm_joinmsgon <ім'я або #ідентифікатор користувача> - дозволяє цільовому об'єкту встановлювати власні повідомлення про приєднання.
sm_joinmsgonid '<steamId>' '<ім'я гравця>' - дозволяє вказаному ідентифікатору Steam встановити спеціальне повідомлення про приєднання, корисне, якщо гравець не в грі. Ім'я гравця є лише індикатором, тому файл, у якому зберігаються повідомлення, читається людиною.
sm_joinmsgoff <ім'я або #userid> - заборонити меті мати спеціальне повідомлення про приєднання.
sm_joinmsgoffid '<steamId>' - заборонити вказаному ідентифікатору Steam мати спеціальне повідомлення про приєднання.
sm_setjoinmsg <ім'я або #userid> '<повідомлення>' - установіть настроюване повідомлення для приєднання для цільової групи, якщо їй дозволено її мати.
sm_setjoinmsgid '<steamId>' '<повідомлення>' - установіть спеціальне повідомлення приєднання для ідентифікатора Steam, якщо це дозволено
sm_setjoinsnd <ім'я або #userid> '<шлях звукового файлу>' - установіть спеціальний звук приєднання для цілі, якщо вони дозволено мати один.
sm_setjoinsndid '<steamId>' '<шлях до звукового файлу>' - установіть спеціальний звук приєднання для ідентифікатора Steam, якщо це дозволено
sm_playsnd '<шлях до звукового файлу>' - відтворює звуковий файл для всіх клієнтів, корисно для тестування звукових файлів перед застосуванням клієнту.

Константи:

Повідомлення про підключення/відключення гравців можуть бути налаштовані у файлі 'addons/sourcemod/data/cannounce_settings.txt', який створюється при першому завантаженні сервера з даним плагіном. Наступні константи можна використовувати для редагування таких повідомлень:

{PLAYERNAME} - Ім'я гравця
{PLAYERTYPE} - Відображає «Адміністратор», якщо клієнт має загальний прапор адміністратора, інакше «Гравець»
{STEAMID} - Ідентифікатор Steam гравця
{PLAYERCOUNTRY} - Країна гравця, напр. Австралія
{PLAYERCOUNTRYSHORT} - код країни гравця, напр. AU
{PLAYERIP} - IP-адреса гравця
{DISC_REASON} - Розширене лише повідомлення про відключення . Відображає причину відключення гравця.
{DEFAULT} - Наступний текст буде кольору за замовчуванням (зазвичай білий)
{LIGHTGREEN} - Наступний текст буде світло-зеленого кольору
{GREEN} - Наступний текст буде зеленого кольору
{YELLOW} - Наступний текст буде жовтим (лише TF2) ?)

 


 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...