Опубліковано Вівторок в 14:055 дн Адміністратор CS2Gaming модуль API Плагін надсилає асинхронний POST-запит до веб-кінцевої точки.ВимогаCounterStrikeSharpShop-Core (для модуля обмежень магазину).VIP-Core (для модуля обмежень VIP)БудівляСпосіб 1Просто відкрийте файл рішення у Visual Studio 2022 та натиснітьBuild SolutionСпосіб 2Збірка через командний рядок або PowerShell (потрібно: .NET SDK 8.0+)git clone https://github.com/oylsister/CS2GamingAPI.gitcd CS2GamingAPIdotnet buildВстановленняПеретягніть файли в zip-архіві до game/csgoпапки.Налаштуйте всі JSON-файли в game/csgo/addons/counterstrikesharp/configs/CS2GamingAPICoreпапці. (Якщо папка не існує, сервер згенерує її автоматично під час запуску.)Насолоджуйтесь :DНалаштувати{ "Token": "", // 32 lenght token provided by CS2Gaming "ProjectUrl": "https://************.com/", // Your URL "ProjectUrlType": "steamgroup", // set to "steamgroup", "website", "telegram" any other than these will not work "RequestUrl": "https://************.com/*******", // request URL "ConfigVersion": 1 // no need to do anything. }Використання API плагінаusing CounterStrikeSharp.API; using CounterStrikeSharp.API.Core; using CounterStrikeSharp.API.Core.Attributes.Registration; using CounterStrikeSharp.API.Core.Capabilities; using CounterStrikeSharp.API.Modules.Admin; using CounterStrikeSharp.API.Modules.Commands; using CS2GamingAPIShared; namespace ExamplePlugin { public class ExamplePlugin : BasePlugin { public override string ModuleName => "Example Plugin for API"; public override string ModuleVersion => "1.0"; // create plugin capability public static PluginCapability<ICS2GamingAPIShared> APICapabillity { get; } = new("cs2gamingAPI"); // declare API class. ICS2GamingAPIShared? API; public override void OnAllPluginsLoaded(bool hotReload) { // get API from capabillity. API = APICapabillity.Get(); } [RequiresPermissions("@css/generic")] [CommandHelper(1, "css_exam [userid]")] [ConsoleCommand("css_exam")] public async void APICommandAsync(CCSPlayerController controller, CommandInfo info) { // use it on anywhere start with API class you have declared. var request = await API!.RequestSteamID(ulong.Parse(info.GetArg(1))); if (request == null) return; Server.NextFrame(() => { info.ReplyToCommand($"Status Code: {request.Status}"); info.ReplyToCommand($"Message : {request.Message}"); }); } } } Інформація Додав Ciko Додано 02.09.25 Категорія Плагіна Перегляд файла
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.