Перейти до змісту

Connect Announce

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Connect Announce


Плагін служить для зміни стандартних повідомлень при підключенні/відключенні гравців. Показує країну, місто, Steam ID гравця. Кольори повідомлень повністю настроюються в конфізі 'addons\sourcemod\data\cannounce_settings.txt. За допомогою цього плагіна гравці можуть встановити своє повідомлення при підключенні до сервера, якщо ця функція дозволена адміністратором.
Вимоги:
- GeoIpCity (є в архіві)
Cvar's:

sm_ca_connectdisplaytype - <1|0> if 1 then displays enhanced connect message after admin check and allows the {PLAYERTYPE} placeholder. Якщо 0 відтворення розширеного з'єднання message on client auth (earlier) і відтворення {PLAYERTYPE} placeholder
sm_ca_showenhanced <1|0> - shows the enhanced player connect message from this plugin.
sm_ca_showenhanceddisc <1|0> - shows the enhanced player disconnect message from this plugin.
sm_ca_showstandard <1|0> - shows the standard player connect message.
sm_ca_showstandarddisc <1|0> - shows the standard player disconnect message.
sm_ca_showenhancedadmins <1|0> - shows a different enhanced connect/disconnect message to admins with the generic flag. Message customised in /data/cannounce_settings.txt'
sm_ca_autoallowmsg <1|0> - дозволяють admins з кількою flag, щоб бути готовим до налаштування join message.
sm_ca_playsound <1|0> - якщо вибрано, грати на екрані для кожного гравця.
sm_ca_playsoundfile <sound file path> - specifies sound file для відтворення, якщо sm_ca_playsound is enabled.
sm_ca_playdiscsound <1|0> - якщо вимкнуто, грати на екрані на будь-який гравець з'єднання.
sm_ca_playdiscsoundfile <sound file path> - specifies sound file для відтворення, якщо sm_ca_playdiscsound is enabled.
'sm_mapstartnosound' (float, defaults to 30.0) - specify time to play NO connect sounds after map start

Команди:

sm_geolist <ім'я або #userid> - перераховує гравців та їх країни.
sm_joinmsg [повідомлення] - (консольна команда) гравець може використовувати це, щоб установити власне повідомлення про приєднання (якщо це дозволено) або, якщо повідомлення не надано, відображатиме поточне встановлене повідомлення.
sm_joinmsgon <ім'я або #ідентифікатор користувача> - дозволяє цільовому об'єкту встановлювати власні повідомлення про приєднання.
sm_joinmsgonid '<steamId>' '<ім'я гравця>' - дозволяє вказаному ідентифікатору Steam встановити спеціальне повідомлення про приєднання, корисне, якщо гравець не в грі. Ім'я гравця є лише індикатором, тому файл, у якому зберігаються повідомлення, читається людиною.
sm_joinmsgoff <ім'я або #userid> - заборонити меті мати спеціальне повідомлення про приєднання.
sm_joinmsgoffid '<steamId>' - заборонити вказаному ідентифікатору Steam мати спеціальне повідомлення про приєднання.
sm_setjoinmsg <ім'я або #userid> '<повідомлення>' - установіть настроюване повідомлення для приєднання для цільової групи, якщо їй дозволено її мати.
sm_setjoinmsgid '<steamId>' '<повідомлення>' - установіть спеціальне повідомлення приєднання для ідентифікатора Steam, якщо це дозволено
sm_setjoinsnd <ім'я або #userid> '<шлях звукового файлу>' - установіть спеціальний звук приєднання для цілі, якщо вони дозволено мати один.
sm_setjoinsndid '<steamId>' '<шлях до звукового файлу>' - установіть спеціальний звук приєднання для ідентифікатора Steam, якщо це дозволено
sm_playsnd '<шлях до звукового файлу>' - відтворює звуковий файл для всіх клієнтів, корисно для тестування звукових файлів перед застосуванням клієнту.

Константи:

Повідомлення про підключення/відключення гравців можуть бути налаштовані у файлі 'addons/sourcemod/data/cannounce_settings.txt', який створюється при першому завантаженні сервера з даним плагіном. Наступні константи ви можете використовувати для редагування таких повідомлень:
{PLAYERNAME} - Players name
{PLAYERTYPE} - Відображення 'Admin' if the client has the generic admin flag, otherwise 'Player'
{STEAMID} - Players steam ID
{PLAYERCOUNTRY} - Players country eg. Australia
{PLAYERCOUNTRYSHORT} - Players country code eg. AU
{PLAYERIP} - IP address of player
{DISC_REASON} - Enhanced disconnect message only. Displays player disconnect reason.
{DEFAULT} - Following text will be in default color (usually white)
{LIGHTGREEN} - Following text will be in light green color
{GREEN} - Following text will be in green color
{YELLOW} - Following text will be yellow (TF2 Only) ?)

 


 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...