Опубліковано 11 вересня, 202411 верес Перегляд файла Connect Announce Плагін служить для зміни стандартних повідомлень при підключенні/відключенні гравців. Показує країну, місто, Steam ID гравця. Кольори повідомлень повністю настроюються в конфізі 'addons\sourcemod\data\cannounce_settings.txt. За допомогою цього плагіна гравці можуть встановити своє повідомлення при підключенні до сервера, якщо ця функція дозволена адміністратором. Вимоги: - GeoIpCity (є в архіві) Cvar's: sm_ca_connectdisplaytype - <1|0> if 1 then displays enhanced connect message after admin check and allows the {PLAYERTYPE} placeholder. Якщо 0 відтворення розширеного з'єднання message on client auth (earlier) і відтворення {PLAYERTYPE} placeholder sm_ca_showenhanced <1|0> - shows the enhanced player connect message from this plugin. sm_ca_showenhanceddisc <1|0> - shows the enhanced player disconnect message from this plugin. sm_ca_showstandard <1|0> - shows the standard player connect message. sm_ca_showstandarddisc <1|0> - shows the standard player disconnect message. sm_ca_showenhancedadmins <1|0> - shows a different enhanced connect/disconnect message to admins with the generic flag. Message customised in /data/cannounce_settings.txt' sm_ca_autoallowmsg <1|0> - дозволяють admins з кількою flag, щоб бути готовим до налаштування join message. sm_ca_playsound <1|0> - якщо вибрано, грати на екрані для кожного гравця. sm_ca_playsoundfile <sound file path> - specifies sound file для відтворення, якщо sm_ca_playsound is enabled. sm_ca_playdiscsound <1|0> - якщо вимкнуто, грати на екрані на будь-який гравець з'єднання. sm_ca_playdiscsoundfile <sound file path> - specifies sound file для відтворення, якщо sm_ca_playdiscsound is enabled. 'sm_mapstartnosound' (float, defaults to 30.0) - specify time to play NO connect sounds after map start Команди: sm_geolist <ім'я або #userid> - перераховує гравців та їх країни. sm_joinmsg [повідомлення] - (консольна команда) гравець може використовувати це, щоб установити власне повідомлення про приєднання (якщо це дозволено) або, якщо повідомлення не надано, відображатиме поточне встановлене повідомлення. sm_joinmsgon <ім'я або #ідентифікатор користувача> - дозволяє цільовому об'єкту встановлювати власні повідомлення про приєднання. sm_joinmsgonid '<steamId>' '<ім'я гравця>' - дозволяє вказаному ідентифікатору Steam встановити спеціальне повідомлення про приєднання, корисне, якщо гравець не в грі. Ім'я гравця є лише індикатором, тому файл, у якому зберігаються повідомлення, читається людиною. sm_joinmsgoff <ім'я або #userid> - заборонити меті мати спеціальне повідомлення про приєднання. sm_joinmsgoffid '<steamId>' - заборонити вказаному ідентифікатору Steam мати спеціальне повідомлення про приєднання. sm_setjoinmsg <ім'я або #userid> '<повідомлення>' - установіть настроюване повідомлення для приєднання для цільової групи, якщо їй дозволено її мати. sm_setjoinmsgid '<steamId>' '<повідомлення>' - установіть спеціальне повідомлення приєднання для ідентифікатора Steam, якщо це дозволено sm_setjoinsnd <ім'я або #userid> '<шлях звукового файлу>' - установіть спеціальний звук приєднання для цілі, якщо вони дозволено мати один. sm_setjoinsndid '<steamId>' '<шлях до звукового файлу>' - установіть спеціальний звук приєднання для ідентифікатора Steam, якщо це дозволено sm_playsnd '<шлях до звукового файлу>' - відтворює звуковий файл для всіх клієнтів, корисно для тестування звукових файлів перед застосуванням клієнту. Константи: Повідомлення про підключення/відключення гравців можуть бути налаштовані у файлі 'addons/sourcemod/data/cannounce_settings.txt', який створюється при першому завантаженні сервера з даним плагіном. Наступні константи ви можете використовувати для редагування таких повідомлень: {PLAYERNAME} - Players name {PLAYERTYPE} - Відображення 'Admin' if the client has the generic admin flag, otherwise 'Player' {STEAMID} - Players steam ID {PLAYERCOUNTRY} - Players country eg. Australia {PLAYERCOUNTRYSHORT} - Players country code eg. AU {PLAYERIP} - IP address of player {DISC_REASON} - Enhanced disconnect message only. Displays player disconnect reason. {DEFAULT} - Following text will be in default color (usually white) {LIGHTGREEN} - Following text will be in light green color {GREEN} - Following text will be in green color {YELLOW} - Following text will be yellow (TF2 Only) ?) Додав Ciko Додано 11.09.24 Категорія Плагина
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.