Опубліковано 2 вересня2 верес Адміністратор Advanced Team Balance CS2 Advanced Team Balance - плагін для автоматичного балансування команд, що забезпечує чесний та комфортний ігровий процес.Основні можливості :➞ Інтелектуальне балансування командㅤ↳ Авто. баланс команди на показники продуктивності гравців (вбивства, смерті, збитки, KDA та окуляри).ㅤ↳ НастроюєтьсяPerformanceScoreдля більш точного розподілу (можна вимкнути).➞ Параметриㅤ↳ Висока гнучкість налаштування через конфігураційний файл.ㅤ↳ Контроль різниці у розмірах команд, порогів балансування та інших параметрів.➞ Підтримка режимів перестановкиㅤ↳ Доступні кілька режимів перестановки команд: без змін, на основі раундів, серії перемог та у перерві.➞ Перевірки в перерві та овертайміㅤ↳ Додаткова підтримка сценаріїв перерви та овертайму для запобігання нечесним перевагам.➞ Виправлення точок появиㅤ↳ Точно перевіряє приналежність гравця до команди та його позицію у разі появи.ㅤ↳ Автоматично телепортує гравців у правильну точку, якщо вони з'явилися не там.➞ Підтримка мовㅤ↳ Англійськаㅤ↳ Польськаㅤ↳ Іспанськаㅤ↳ Українськаㅤ↳ Французькаㅤ↳ Турецькаㅤ↳ НімецькаПояснення:Пояснення основних налаштувань:➞ minimum_playersЗабезпечує, що гравців➞ score_balance_ratioАктивує повторне балансування, якщо очки однієї команди перевищують очки іншої на задане співвідношення.➞ use_performance_scoreВикористовує кастомну метрику для більш ефективного балансування.➞ max_team_size_differenceЗапобігає значним числовим перевагам, обмежуючи різницю у розмірі команд.➞ plugin_chat_tagНалаштуйте тег чату для повідомлень плагіна з підтримкою кольорів.➞ scramble_modeАвтоматично перемішує команди, залежно від заданих умов.Як це працює:➞Збір статистики гравцівЗбирає статистику (Вбивства, Смерті, Втрати, Окуляри) та зберігає їх у кеш.➞ Перевірка балансуОцінює, чи потрібно збалансувати команди, виходячи з розмірів команд та співвідношення очок.➞ Балансування командРозповсюджує гравців, щоб мінімізувати різницю в окулярах, дотримуючись обмежень за розміром команд.Переміщує лише потрібні гравці для досягнення балансу.➞ Корекція спаунаПеревіряє позиції гравців під час спауну.Телепортує гравців на правильну точку спауна, якщо вони опинилися у неправильному місці.➞ Зворотній зв'язокПовідомляє гравців через чат у грі, коли відбувається балансування або перемішування команд.Приклади ситуацій:➞Ситуація 1: Неможливий баланс за розмірами команд10 гравців на терористах, 1 гравець на контр-терористах.Дія: Плагін переміщає гравців з терористів на контр-терористів, доки розміри команд не збалансуються відповідно до max_team_size_difference.➞Ситуація 2: Висока різниця в окулярахУ терористів на 70% більше очок, ніж у контр-терористів.Дія: Плагін перерозподіляє команди, переміщуючи найкращих гравців, щоб вирівняти очки.ЗмінніTeamBalance.toml:// Тег плагіна для повідомлень в чате. // Підтримувані кольору: // [білий], [темно-червоний], [зелений], [світло-жовтий], [світло-блакитний], [оливковий], [лаймовий], // [червоний], [світло-фіолетовий], [фіолетовий], [сірий], [жовтий], [золотий], [срібний], [синій], // [темно-синій], [синьо-сірий], [пурпурний], [світло-червоний], [помаранчевий] plugin_chat_tag = "[червоний][TeamBalance]" // Мінімальна кількість гравців, необхідне для активації балансування команди. // Предотвращает балансування, якщо на сервері занадто мало гравців. // За умовчанням: 4 мінімум_гравців = 4 // Максимальне співвідношення очок між командами, при якому активується балансування. // Наприклад, якщо встановлено значення 2.0, балансування активується, якщо одна команда має в 2 рази більше очок, ніж друга. // За умовчанням: 2.0 score_balance_ratio = 2,0 // Використовувати PerformanceScore для балансування. // PerformanceScore враховує KDA (убийства, смерті, ассисти), нанесений урон і очки гравця для оцінки його продуктивності. // За замовчуванням: істина use_performance_score = true // Максимально допустима різниця в розмірах команд після балансування. // Якщо встановлено значення 1, команди будуть збалансовані таким чином, щоб одна команда не могла мати більше одного додаткового гравця порівняно з іншою. // За умовчанням: 1 max_team_size_difference = 1 // Включити або відключити відладкові повідомлення. // Якщо вірно, вихідні повідомлення будуть виводитися в консоль сервера. // За замовчуванням: істина enable_debug_messages = істина // Включити або відключити повідомлення в чате. // Якщо вірно, повідомлення будуть відправлятися в чат. // За замовчуванням: істина enable_chat_messages = вірно // Конфігурація режиму перемішування. // scramble_mode визначає, коли і як команди будуть перемішані. // Варіанти: "none" (без перемішування), "round" (перемішувати каждые X раундів), // "winstreak" (перемішувати після того, як команда виграє X раундів подряд), // "перерва" (перемешивать в перерыве). // За замовчуванням: "немає" scramble_mode = "немає" // Кількість раундів, після яких повинні бути перемішані команди (якщо scramble_mode встановлено в "round"). // За умовчанням: 5 round_scramble_interval = 5 // Кількість послідовних перемог, щоб активувати перемішування (якщо scramble_mode встановлено в "winstreak"). // За умовчанням: 3 winstreak_scramble_threshold = 3 // Включення або відключення перемішування в перериві (якщо scramble_mode встановлено в "halftime"). // За умовчанням: false halftime_scramble_enabled = falseВстановлення1. Завантажте плагін – Отримайте останню версію на сторінці релізів.2. Завантажте на сервер - Перемістіть папку з плагіном до директорії CounterStrikeSharp .3. Налаштуйте плагін - Відредагуйте файл TeamBalance.toml , який знаходиться в директорії модуля, щоб налаштувати параметри на вашу думку.4. Перезавантажте сервер - Перезавантажте сервер, щоб плагін завантажився з налаштуваннями. Інформація Додав Ciko Додано 02.09.25 Категорія Плагіна Перегляд файла
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.