Перейти до змісту

VoiceHook

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

VoiceHook


VoiceHook - перехоплення голосових повідомлень, аналог VoiceHook в ProcessCmds. Можливо несумісний із ProcessCmds від MyAr*na. Здійснена подія, яка дозволяє легко керувати голосовим чатом (перехоплювати голосові повідомлення), а також їх блокувати/розрішувати для певних гравців.

Приклад SourcePawn:

#pragma newdecls required

#include <sourcemod>
#include <voicehook>

public Plugin myinfo = {
  name = "Приклад VoiceHook",
  author = "WeSTMan",
  description = "Приклад VoiceHook",
  версія = "1.0.0",
  url = " https://vk.com/id55942612"
};

public Action VoiceHook_OnClientVoiceTo(int iSpeaker, int iListener, bool &bAllow) {
  //Якщо у слухаючого менше фрагментів, чим у мовного, то слухаючий нічого не услишить
  if (GetClientFrags(iSpeaker) > GetClientFrags(iListener)) {
  bAllow = false;
   
  повернути Plugin_Changed;
  }
   
  return Plugin_Continue;
   
  //повернути Plugin_Handled або Plugin_Stop - повністю залишити відповідь поточного голосового повідомлення від iSpeaker (мовного)
}


 


 

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...