Опубліковано 5 вересня, 20245 верес Ця стаття має на увазі докладний гайд зі встановлення сервера CS2. Стаття буде доповнена, і з'явиться інструкція із запуску в Docker. Скрипт автоматичної установки Якщо вам слова, такі як SSH, Linux, Debian/Ubuntu і термінал, є чимось новим, то прошу попередньо ознайомитися з цією статтею - https://sourcelab.su/blog/1-vvedení-v- rabotu-s-linux . А лише після приступати до встановлення. Вимоги до сервера: 1. Статичний IP. 2. Наявність щонайменше 40 гб вільного простору. На момент написання збирання важить 36.46 гб. 3. Відкриті порти ( https://help.steampowered.com/en/faqs/view/2EA8-4D75-DA21-31EB ): TCP local port 27015 (default): SRCDS Rcon port. UDP local port 27015 (default): gameplay traffic. Встановлення: 1. Оновлення пакетів та встановлення оновлень: apt update && apt upgrade -y``` add-apt-repository multiverse && dpkg --add-architecture i386 && apt install -y wget sudo screen software-properties-common lib32gcc-s1 2. Завантажуємо та встановлюємо steamcmd: cd /home && mkdir steamcmd && cd steamcmd && wget http://media.steampowered.com/client/steamcmd_linux.tar.gz && tar xvfz steamcmd_linux.tar.gz &&rm steamcmd_linux.tar.gz 3. Встановлення сервера: ./steamcmd.sh +login USERNAME +force_install_dir /home/SERVER_FOLDER_NAME +app_update 730 +exit USERNAME - логін вашого облікового запису steam з CS 2, потім у вас запросить пароль і steamguard, якщо він включений. Після цього очікуємо процес установки. SERVER_FOLDER_NAME – назва папки, куди буде встановлений сервер. Якщо ви отримали після встановлення: "Success! App '730' fully installed.", то ви зробили все правильно. 4. Створюємо директорію sdk64 у папці .steam і копіюємо туди steamclient.so. В даному випадку показано для root користувача: cd /root && mkdir .steam && cd .steam && mkdir sdk64; cp /home/steamcmd/linux64/steamclient.so /root/.steam/sdk64 5. Створюємо файли запуску, включення та перезавантаження: Заходимо в каталог, де зберігатимуться наші скрипти. В даному випадку показано для root користувача: cd /root Увімкнення: echo '#!/bin/bash' > start.sh echo 'screen -dmS SERVER_FOLDER_NAME /home/SERVER_FOLDER_NAME/game/bin/linuxsteamrt64/cs2 +ip SERVER_IP -port SERVER_PORT -game csgo -dedicated -console -condebug console.log -maxplayers SLOTS +map de_dust2' >> start.sh echo 'echo "Сервер запускается"' >> start.sh [CODE] Выключение: [CODE] echo '#!/bin/bash' > stop.sh echo 'screen -X -S SERVER_FOLDER_NAME quit' > stop.sh echo 'echo "Сервер выключается"' >> stop.sh Перезавантаження: echo '#!/bin/bash' > restart.sh echo './stop.sh && sleep 5 && ./start.sh' > restart.sh echo 'echo "Сервер перезагружается"' >> restart.sh SERVER_FOLDER_NAME – назва папки, куди встановлений сервер. SERVER_IP – IP-сервера. SERVER_PORT – порт сервера. SLOTS – число слотів. Виставляємо права на файли: chmod +x start.sh stop.sh restart.sh На цьому установка сервера завершена. Управління: ./start.sh – запустити сервер. ./stop.sh - вимкнути сервер. ./restart.sh – перезапустити сервер. screen -r – відкрити консоль сервера.
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.