Перейти до змісту

Extinguisher & Flamethrower

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Extinguisher & Flamethrower

Плагін дозволяє задіяти всі вогнегасники на карті, а також додає їм безліч різних функцій. Потужний плагін.

Головні функції:

  • Вогнегасник можна використовувати знерухомленим.Перезаряджається за допомогою каністр

  • Є команди для створення та збереження вогнегасників для автоматичної появи

  • Конфіги з налаштованими вогнегасниками вже є для всіх офіційних карток

  • Безліч гнучких налаштувань

Вогнегасник має різні функції:

1 - класичний вогнегасник, гасить вогонь, коктейлі молотова і тд

2 - Вогнемет. Дозволяє підпалювати всіх і все навколо.

4 - Крижаний спрей. Дозволяє заморожувати та уповільнювати звичайні зомбі.

8 - Пушка, що штовхає. Сильно відкидає зомбі і тих, хто вижив при попаданні.
Як зробити супер вогнегасник (комбо гармату):
Для того, щоб поєднати в одному вогнегаснику відразу всі функції, встановіть змінну  l4d_extinguisher_combo 1

Користуватися таким вогнегасником наступним чином:
Вогнемет - IN_ATTACK (права кнопка миші)
Вогнегасників/Спрей - IN_ZOOM (середня кнопка миші, колесо)
Пушка, що штовхає   - IN_SPEED (прискорення) + одночасно IN_ZOOM (колесо мишки)

Команди:

sm_dropext - для того, щоб викинути вогнегасник. Адміни можуть додати до цієї команди нікнейм гравця і він втратить вогнегасник.

Адмінські команди:

sm_giveext <тип> <нік гравця> - видає вогнегасник, типи: 1 = простий вогнегасник, 2 = Вогнемет, 3 = Крижаний спрей, 4 = Пушка, що штовхає
sm_spawnext <тип> <нік гравця> - створює вогнегасник перед вашим прицілом.Якщо вказано нік гравця - то перед його. типи: 1 = простий вогнегасник, 2 = вогнемет, 3 = крижаний спрей, 4 = штовхаюча гармата
Тип: 1 = простий вогнегасник, 2  = Вогнемет, 3 = Крижаний спрей, 4 = Пушка, що штовхає, 15 = рандомний
sm_extang   – задати кут нахилу вогнегасника. Працює тільки зі збереженими у конфіг.
sm_extpos   - задати позицію вогнегасника. Працює тільки зі збереженими в конфіг.
sm_extset  - зберігає в конфіг кут та позицію вогнегасника
sm_extdel - видаляє вогнегасник, на який дивіться
sm_extclear - видаляє всі вогнегасники з картки (тимчасово та крім тих, що у гравців)
sm_extwipe - видаляє всі вогнегасники з картки (назавжди)
sm_extlist - список усіх вогнегасників на карті та їх номери
sm_extglow   - увімкнути підсвічування вогнегасників, щоб легше знайти

Налаштування плагіна:
l4d_extinguisher_break "2" - чи може вогнегасник бути пошкоджений?
l4d_extinguisher_check "0" - чи повинен у гравців бути l4d_extinguisher_weapon щоб взяти вогнегасник?
l4d_extinguisher_combo "255 255 255" - колір особливого (комбо гармати) вогнегасника. У форматі RGB
l4d_extinguisher_damage "1" - скільки шкоди завдає вогнегасник
l4d_extinguisher_flame "2" - ефект вогнегасника та партиклі: 0 = дим типу А, 1 = дим типу B, 2 = Тип А + Світло, 3 = Тип B + Світло
l4d_extinguisher_frequency "0.1" – частота ефекту вогню
l4d_extinguisher_friendly "1" - дозволити тим, хто вижив, завдавати шкоди один одному? 0 - ні, 1 - так, 2 - шкода наноситися тільки з штовхає гармати
l4d_extinguisher_fuel "1000" - скільки палива максимально в вогнегаснику? 0 - нескінченно
l4d_extinguisher_glow "150" - відстань, на якій підсвічуються вогнегасники для легкого знаходження. 0 = підсвічування вимкнено
l4d_extinguisher_glow_blast "255 255 0"  - колір гармати, що штовхає
l4d_extinguisher_glow_extin "0 255 0"   - колір вогнегасника класичного
l4d_extinguisher_glow_flame "255 0 0"   - колір вогнемета
l4d_extinguisher_glow_spray "0 150 255"    - колір крижаного спрею
l4d_extinguisher_grab "32" - скільки максимально вогнегасників може бути на карті
l4d_extinguisher_hint "1" - показувати підказки плагіна? 0 - ні, 1 - так, 2 - завжди, крім того, коли вогнегасник ламається 
l4d_extinguisher_incap "1" - дозволити використовувати вогнегасник знерухомленим гравцям?
l4d_extinguisher_max "0" - скільки гравців одночасно можуть мати вогнегасники 
l4d_extinguisher_push "400" - скільки втрат наносить штовхаюча гармата
l4d_extinguisher_push_fuel "25"  - скільки палива витрачає один постріл гармати, що штовхає
l4d_extinguisher_push_time "0.5" - через скільки секунд гармата, що штовхає, зможе вистрілити повторно
l4d_extinguisher_random "1" - скільки вогнегасників буде створено на карті автоматично та рандомно
l4d_extinguisher_range "150 " - дальність дії вогнегасника
l4d_extinguisher_remove "0" - 1 = видалити вогнегасник після поломки, 2 = видаляти коли скінчиться паливо, 3 = видалити коли або зламався або закінчилося паливо
l4d_extinguisher_spray "7" - що може гасити вогнегасник? 1 = молотів, бочки. 2 = феєрверки , 4 = кислоту плювальниці, 7 = всі разом
l4d_extinguisher_time "8" - скільки секунд потрібно гасити вогонь, щоб він погас
l4d_extinguisher_timed "1.0" - скільки секунд займає підняти вогнегасник
l4d_extinguisher_timeout "0.2" - через скільки секунд можна використовувати вогнегасник повторно
l4d_extinguisher_type "15" - які види вогнегасника активні: 1 = класичний вогнегасник, 2 = вогнемет, 4 = крижаний спрей, 8 = пушка, що штовхає, 15 = все відразу
l4d_extinguisher_view "1" - коли гравець тримає вогнегасник, що робити: 0 = показувати його, 1 = показувати його та приховати зброю, 2 = показувати зброю та сховати вогнегасник
l4d_extinguisher_vomit "5" - за допомогою якого вогнегасника можна видалити блювоту товстуна: 0 - ніякого, 1 - класичного, 2 - вогнемета, 4 - гармати, 7 - все відразу
l4d_extinguisher_weapon "" - яку стандартну зброю замінити на вогнегасник

Інформація

Додав Yurii

Додано 13.12.24

Категорія Плагіна

Перегляд файла

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...