Опубліковано 12 грудня, 202412 груд Advanced Deathmatch Цей плагін додасть у гру Left 4 Dead 2 режим Deathmatch (Кожен проти кожного). Особливості цього плагіна:Менеджер зброїВи зможете налаштувати кожну зброю та її шкоду по відношенню до інших людей, які вижили.Гранати з динамітом будуть кидати тих, хто вижив (анімація удару Танка), якщо вони надто близько і виживуть (гранати з динамітом дійсно потужні). Крім того, банки з блювотним вмістом заражатимуть ворожих. Дефібрилятор дозволить тим, хто вижив, отримувати додаткову швидкість, коли вони його екіпірують і використовують (+атака). Таблетки заповнять боєприпаси зброї, яка вижила при використанні. Система посиленняДля кожного, хто вижив, є кілька вибираних посилень. Ці посилення можуть бути обрані лише один раз за життя та будуть збережені в базі даних (якщо є).Налаштування: Ви можете налаштувати цикл карт для гри, блокувати та відтворювати музику та звуки для тих, хто вижив, модифікувати збитки та боєприпаси для всіх зброї, а також редагувати точки відродження на кожній карті. Система нагород Деякі події будуть винагороджені спеціальними здібностями, такими як поява танків, відьом, натовпів, особливих інфікованих, вибухових гномів, встановлення бомб, блювання всіх і багато іншого. Система працює на основі очок винагороди, які можна налаштовувати. Менеджер логікиЄ кілька захистів та таймерів, які стежать за грою. Цей менеджер логіки контролює час відродження, файли сценаріїв, таймери захисту, щоб запобігти завершенню карти, зміну карти тощо. буд. ДосягненняДосягнення користувача, коли ви завершуєте певні події, наприклад, вбиваючи когось на великій відстані. На наступному оновленні плагіна ви зможете налаштовувати всі досягнення так, як вам завгодно. Підтримка бази даних та SQLПлагін здатний підключатися до будь-якої бази даних та зберігати всі налаштування гравця та статистику гри. Також буде створено веб-інтерфейс на майбутнє. Автоматичне відродження Ті, хто вижив, автоматично відроджуються після смерті. Важливо: Для цього плагіна потрібна база даних SQL (або MySQL) для зберігання налаштувань і статистики кожного гравця. Однак, для роботи плагіна це не обов'язково, тому ви можете запустити його без бази даних. Вимоги плагіна:* Розширення Stripper: Source. Налаштування: Чи плагін повинен виконувати скрипт виживання, якщо він доступний?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_allow_survival_relay "1"Чи повинен плагін створювати безліч зброї у центрі карти?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_allow_weapon_arsenal "1"Увімкнути автоматичний запуск Якщо вимкнено, адміністратор повинен ввести !deathmatch для початку гри.Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_auto "1"Дозволити посилення додаткової шкоди?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_extradamage "1"Дозволити посилення додаткового здоров'я?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_extrahealth "1"Дозволити посилення додаткової швидкості?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_extraspeed "1"Дозволити посилення швидкого бою?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_fastcombat "1"Дозволити посилення режиму безсмертя?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_god "1"Дозволити миттєві вбивства у рукопашній сутичці?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_instamelee "1"Дозволити миттєвий респаун?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_instaspawn "1"Дозволити посилення медика?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_medic "1"Дозволити імунітет до вогню?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_nofire "1"Дозволити відсутність гранатомета під час інкасації?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_noincap "1"Дозволити появу плювальниці я при смерті?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_spitter "1"Дозволити сталкера?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_stalker "1"Дозволити посилення оновлення?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_upgrade "1"Дозволити блювоту при смерті Товстуна?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_boostsystem_allow_vomit "1"Додаткова шкода для посилення 'Додаткова шкода' (ЗА УМОВЧЕННЯМ: 10 збитків + (10 збитків * 2,0) = 30 збитків)За замовчуванням: "2"l4d2_deathmatch_boostsystem_amount_damage "2"Мінімальна кількість здоров'я для дозволу посилення швидкого бою (за замовчуванням: 30 HP)За замовчуванням: "30"l4d2_deathmatch_boostsystem_amount_fastcombat "30"Як довго має тривати посилення безсмертя (ЗА УМОВЧЕННЯМ: 8 секунд)За замовчуванням: "8"l4d2_deathmatch_boostsystem_amount_god "8"Додаткове здоров'я для посилення 'Додаткове здоров'я' (ЗА УМОВЧЕННЯМ: 100 + 90 = 190)За замовчуванням: "90"l4d2_deathmatch_boostsystem_amount_health "90"Додаткова швидкість для посилення 'Додаткова швидкість' (ЗА УМОВЧЕННЯМ: 1.0 + 0.4 = 1.4)За замовчуванням: "0.4"l4d2_deathmatch_boostsystem_amount_speed "0.4"Як довго має тривати посилення стелкера (ЗА УМОВЧЕННЯМ: 8 секунд)За замовчуванням: "8"l4d2_deathmatch_boostsystem_amount_stalker "8"Чи мають дефібрилятори збільшувати швидкість гравців?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_defib_extra_speed "1"Як довго має тривати гра в режимі Deathmatch? (у секундах)За замовчуванням: "512"l4d2_deathmatch_duration "512"Як довго має тривати розігрів або режим очікування перед початком Deathmatch? (у секундах)За замовчуванням: "90"l4d2_deathmatch_duration_waiting "90"Увімкнути гру Deathmatch (це не видалити її повністю)Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_enable "1"Тривалість вогневої траси вибухуЗа замовчуванням: "15"l4d2_deathmatch_explosion_duration "15"Потужність вибуху За замовчуванням: "2000"l4d2_deathmatch_explosion_power "2000"Радіус вибухуЗа замовчуванням: "500"l4d2_deathmatch_explosion_radius "500"Чи плагін змушує гравців падати, якщо вони висять?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_nohang "1"Чи мають таблетки приносити гравцеві зброю?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_pills_refill "1"Чи пайп бомби повинні бути сильнішими?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_pipebomb_stronger "1"Дозволити випадкову картку після завершення гриТипово: "0"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_random_map "0"Інтервал між смертю та відродженнямЗа замовчуванням: "5"l4d2_deathmatch_respawn_interval "5"Скільки очок коштує винагорода 'Бомба'За замовчуванням: "15"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_bomb "15"Скільки очок коштує винагорода 'Гном' За замовчуванням: "30"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_gnome "30"Скільки очок коштує винагорода 'Гранатомет' За замовчуванням: "45"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_luancher "45"Скільки очок коштує винагорода 'SI Pack'За замовчуванням: "35"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_pack "35"Скільки очок коштує винагорода 'Паніка' За замовчуванням: "18"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_panic "18"Скільки очок коштує винагорода 'Танк' За замовчуванням: "45"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_tank "45"Скільки очок коштує винагорода 'Блювота УсіхЗа замовчуванням: "25"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_vomit "25"Скільки очок коштує винагорода 'Відьма'За замовчуванням: "20"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_witch "20" Кількість очок за вбивство ВідьмиЗа замовчуванням: "20"l4d2_deathmatch_rewardsystem_cost_witch "20" Мінімальна відстань для отримання досягнення 'ДОСЯГНЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ЖНЕЦЯ', очок, рахунки та оголошенняЗа замовчуванням: "1000"l4d2_deathmatch_rewardsystem_distance "1000" Як довго повинен протриматися гравець, щоб отримати досягненняЗа замовчуванням: "90"l4d2_deathmatch_rewardsystem_endurance "90" Скільки балів отримує гравець, якщо вбиває бота?За замовчуванням: "0"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_botkill "0" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває іншого гравця вогнем? (Примітка: Це також додасться до очок за вбивство одиночного гравця)За замовчуванням: "2"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_burningkill "2" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває іншого гравця на великій відстані?За замовчуванням: "7"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_distancekill "7" Скільки очок отримує гравець, якщо він довго протримається живим?За замовчуванням: "15"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_endurance "15" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває іншого гравця відразу після відродження?За замовчуванням: "5"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_fastkill "5" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває людину?За замовчуванням: "1"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_humankill "1" Скільки очок отримує гравець, якщо він позбавляє іншого гравця свідомості гранатометом?За замовчуванням: "0"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_launcher "0" Скільки очок отримує гравець, якщо змушує іншого гравця висіти на краю?За замовчуванням: "10"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_ledgehang "10" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває пов'язаного спеціального зараженого (нагорода СЗ)?За замовчуванням: "2"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_linked_special "2" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває пов'язаного Танка (нагорода Танк)?За замовчуванням: "20"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_linked_tank "20" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває пов'язану відьму (нагорода відьма)?За замовчуванням: "7"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_linked_witch "7" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває пов'язану відьму (нагорода відьма) з одним пострілом?За замовчуванням: "15"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_linked_witch_single "15" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває певну кількість гравців на одному житті?За замовчуванням: "10"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_rowkill "10" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває іншого гравця одним ударом ближнього бою? (Примітка: Це також додасться до очок за вбивство одиночного гравця)За замовчуванням: "0"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_singlehit "0" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває іншого гравця в невидимому стані.За замовчуванням: "5"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_stalkerkill "5" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває іншого гравця своїм Танком? (Примітка: Це також додасться до очок за вбивство одиночного гравця)За замовчуванням: "1"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_tankkill "1" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває звичайного Танка?За замовчуванням: "3"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_unlinked_tank "3" Скільки очок отримує гравець, якщо вбиває звичайну Відьму?За замовчуванням: "2"l4d2_deathmatch_rewardsystem_points_unlinked_witch "2" Скільки послідовних убивств гравця вважається "Роу Кіллом"?За замовчуванням: "4"l4d2_deathmatch_rewardsystem_rowkills "4" Окуляри за вбивство ботаЗа замовчуванням: "1"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_botkill "1" Окуляри за підпал ворога (Окуляри додаються до базових очок за вбивство)За замовчуванням: "1"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_burning "1" Окуляри за тривалість життяЗа замовчуванням: "45"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_endurance "45" Окуляри за вбивство ворога відразу після його відродження (Окуляри додаються до базових очок за вбивство)За замовчуванням: "5"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_fasttrigger "5" Окуляри за примушення ворога висіти на краюЗа замовчуванням: "15"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_hang "15" Окуляри за вбивство людиниЗа замовчуванням: "8"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_humankill "8" Окуляри за вбивство ворога одним пострілом (Окуляри додаються до базових очок за вбивство)За замовчуванням: "2"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_instakill "2" Окуляри за позбавлення ворога свідомостіЗа замовчуванням: "1"l4d2_deathmatch_scoresystem_points_launcher "1" Показувати статистику очок при смерті?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_scoresystem_showmenu_death "1" Показувати статистику очок наприкінці Deathmatch раунду?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_scoresystem_showmenu_roundend "1" Чи мають пляшки з блювотним зліпити ворогів?Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_vomitjar_blind_enemies "1" Давати основну зброю для гравців, що відроджуються.Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_weaponmanager_primary "1" Давати вторинне зброю для гравців, що відроджуються.Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_weaponmanager_secondary "1" Максимальний час залишення зброї на землі (Після закінчення цього часу зброя видаляється)За замовчуванням: "30"l4d2_deathmatch_weaponmanager_timeout "30"Чи повинен плагін видаляти тіла після смерті через деякий час? (Запобігає лагам)Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_wipe_bodies "1" Як довго плагін повинен чекати перед видаленням тіла після смерті? (У секундах)Типово: "1"Мінімум: "0.000000"Максимум: "1.000000"l4d2_deathmatch_wipe_bodies_timeout "1" Команди для гравцівsm_score - Перегляд поточного глобального рахункуsm_reward - Відкрити меню нагородsm_boost - Відкрити меню посиленьsm_respawn - Примусове відродженняsm_settings - Налаштування параметрів [Потрібен SQL]sm_mystats - Перегляд статистики гравцяsm_rankingКоманди для адмінів: sm_deathmatch- Примусовий запуск гри в режимі "Deathmatch " .Налагоджувальні командиsm_debugpanel - Інформація для налагодження.sm_randommap – Тестування випадкового вибору карти.sm_techtest_pos – Отримання випадкової позиції.sm_techtest_cent - Отримання координат центру.sm_techtest_nextmap - Отримання наступної картки в циклі карток.sm_myname – Отримання вашого імені з бази даних. Якщо значення '' - отже, воно збережено. Установка MySQLСтворіть базу даних і додайте до неї наступне:SET FOREIGN_KEY_CHECKS=0; DROP TABLE IF EXISTS `players`; CREATE TABLE `players` ( `steamid` varchar(255) character set utf8 collate utf8_bin NOT NULL, `name` tinyblob NOT NULL, `score` int(11) NOT NULL default '0', `kills` int(11) NOT NULL default '0', `deaths` int(11) NOT NULL default '0', `longtimealive` int(11) NOT NULL default '0', `rewardused` int(11) NOT NULL default '0', `settings_music` int(11) NOT NULL default '1', `settings_notify` int(11) NOT NULL default '1', `settings_character` int(11) NOT NULL default '1', `settings_boost` int(11) NOT NULL default '-1', `settings_shield` int(11) NOT NULL default '-1', `settings_menus` int(11) NOT NULL default '1', `settings_weapon`int(11) NOT NULL default '0', `award_distance` int(11) NOT NULL default '0', `award_burn` int(11) NOT NULL default '0', `award_incapdealer` int(11) NOT NULL default '0', `award_petcaller` int(11) NOT NULL default '0', `award_endurance` int(11) NOT NULL default '0', `award_oneshot` int(11) NOT NULL default '0', `award_guard` int(11) NOT NULL default '0', `award_widow` int(11) NOT NULL default '0', `award_fall` int(11) NOT NULL default '0', `award_ftrigger` int(11) NOT NULL default '0', `award_firstdm` int(11) NOT NULL default '0', `award_iwin` int(11) NOT NULL default '0', PRIMARY KEY (`steamid`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8;В sourcemod/configs/databases.cfg пропишіть:"deathmatch" { "driver" "mysql" "host" "ваш хост (или localhost)" "database" "deathmatch" "user" "root" "pass" "" } Інформація Додав Yurii Додано 12.12.24 Категорія Плагіна Перегляд файла
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.