Опубліковано 12 грудня, 202412 груд Simple lua plugins(14 in 1) ВАЖЛИВО: Це стосується лише папки OTHER. Так як при зміні карти карти не виконується подія player_connect, в якій передаються всі важливі дані, було вирішено кикати всіх гравців у ті моменти, коли карта змінюється, щоб вони виконували цю подію вручну. Без нього плагін фактично марний і працюватиме.Команди:Для плагіна Blocker PassesBPEditor <secret_key> - включає/вимикає режим редагування@secret_key - потрібний ключ для перемикання роботи режиму певним гравцем. Знайти його можна в конфізіBPReload <secret_key> - перезапускає BlockerPasses.ini конфіг та оновлює моделі існуючі на карті з нього. Для цього потрібно "secret_key"@secret_key - необхідний ключ для перезавантаженняBPGen - генерує шаблон із сутностей, які були створені в режимі редагування в консоль у вже відформатованому вигляді, який потрібно просто скопіювати та вставити у BlockerPasses.iniBPDel <argument> - Видаляє вибрані сутності@argument:last - видаляє останню створену сутність у режимі редагуванняall - видаляє всі створені сутності в режимі редагуванняMyNam62eOfEni4tity - видаляє сутність по її імені, наприклад: MyNam62eOfEni4tityBPTables - виводить у консоль таблицю значень поточних створених сутностейBPSpawn - створює нову сутність на тому місці, куди направлено його прев'юBPColor <r> <g> <b> <a> - встановлює колір для сутностей, які будуть створені надаліBPModel <path_to_vmld > - встановлює модель для сутностей, які будуть створені надаліДля плагіна Spawn Point ManagerSPM <secret_key> - перемикання можливості редагування@secret_key - необхідний ключ для активації/деактивації SPMSPMDisplay <team> - включає/вимикає відображення існуючих точок (за стандартом CT - сині, T - червоні, а стандартні точки - зелені)@team:ct - показати CT точкиt - показати T точкиякщо аргумент порожній - будуть відображені всі спавниSPMGen - генерує шаблон точок, які були створені в консоль у вже відформатованому вигляді, який потрібно просто скопіювати та вставити в SpawnPointManager.iniSPMAdd <team> - додає нову <team> -точку спавна@team:ct - CT-точка спавнаt - T-точка спавнаДля плагіна plugins з папки OTHERДля адміну:kickit <uid> <reason> - кикнути гравця із сервераsetmap <map> <changetime> - змінити карту через вказаний проміжок часу в секундахconexec <convar> <newvalue> - змінити значення серверної змінноїasay <message> - написати повідомлення від адміна в чат(всі символи до 127 кодування ascii)hp <uid> <value> - встановити кількість хп гравцюsize <uid> <value> - встановити розмір гравця (будь-яке десяткове позитивне число, наприклад 0.5 або 49.0)clr <uid> <r> <g> <b> <a> - встановити колір та прозорість гравцю (всі числа RGBA в межах 0 - 255)grav <uid> <value> - встановити гравітацію гравцю (будь-яке десяткове позитивне число, наприклад 0.5 або 49.0)fric <uid> <value> - встановити зчеплення з поверхнею гравцю (будь-яке десяткове позитивне число, наприклад 0.5 або 49.0)disarm <uid> <weapon_classname> - видалити зброю у гравця, наприклад, weapon_ak47. Видалити всю зброю - замість <weapon_classname> писати - @аllslay <uid> - вбити гравцяchangeteam <uid> <team> - змінити команду гравцю (номер команди або коротка назва. Наприклад ct або 3)hudstatus <uid> <status> - вимкнути або вимкнути худий гравцю (0 або 1)slap <uid> <hp> - плескає гравця на вказану кількість хпДля всіхlogin <password> - отримання прав адміністратора на сесіюvotemap <mapname> - проголосувати за мапуsuicide - вбити себе1) Помістити потрібні папки зі скриптами з архіву цим шляхом game\csgo\scripts. Якщо папки scripts немає - створити2) Додати в gamemode_your_gamemode_name.cfg наступні рядки:sv_cheats 1script_reload_code your_script_namesv_cheats 0Можна додати відразу кількаsv_cheats 1script_reload_code your_script_name1script_reload_code your_script_name2script_reload_code your_script_name3sv_cheats 03) Перезапустити сервер Інформація Додав Yurii Додано 12.12.24 Категорія Плагина Перегляд файла
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.