Перейти до змісту

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

⭐ ExecutableEvents ⭐ PREMIUM

Наш потужний плагін дозволяє надати новий вимір вашому серверу, додавши до нього унікальні події/активатори!
З ExecutableEvents можливості справді безмежні.
Пориньте у царство, де атмосфера MMO/RPG поєднується з безмежними можливостями. З ExecutableEvents кермо правління у ваших руках - створюйте і контролюйте свої події саме так, як ви їх собі уявляєте.

Список активаторів / тригерів

Спойлер

BLOCK_DRY
CROP_GROW

ITEMSADDER_PLAYER_BLOCK_BREAK

PLAYER_ACTIVE_FLY
PLAYER_ACTIVE_SNEAK
PLAYER_ACTIVE_SPRINT
PLAYER_ALL_CLICK
PLAYER_BED_ENTER
PLAYER_BED_LEAVE
PLAYER_BEFORE_DEATH
PLAYER_BLOCK_BREAK
PLAYER_BLOCK_PLACE
PLAYER_BRUSH_BLOCK
PLAYER_BUCKET_ENTITY
PLAYER_CHANGE_WORLD,
PLAYER_CLICK_ON_ENTITY
PLAYER_CLICK_ON_PLAYER
PLAYER_CONNECTION
PLAYER_CONSUME
PLAYER_CUSTOM_LAUNCH
PLAYER_DEATH
PLAYER_DISCONNECTION
PLAYER_DISABLE_SNEAK
PLAYER_DISABLE_SPRINT
PLAYER_DISMOUNT
PLAYER_FOOD_CHANGE
PLAYER_MOUNT
PLAYER_DROP_ITEM
PLAYER_EDIT_BOOK
PLAYER_ENTER_IN_HIS_LAND
PLAYER_ENTER_IN_HIS_PLOT
PLAYER_FERTILIZE_BLOCK
PLAYER_FILL_BUCKET
PLAYER_FIRST_CONNECTION
PLAYER_FISH_BLOCK
PLAYER_FISH_ENTITY
PLAYER_FISH_FISH
PLAYER_FISH_NOTHING
PLAYER_FISH_PLAYER
PLAYER_HARVEST_BLOCK
PLAYER_HIT_ENTITY
PLAYER_HIT_PLAYER
PLAYER_ITEM_BREAK
PLAYER_JUMP
PLAYER_KICK,
PLAYER_KILL_ENTITY
PLAYER_KILL_PLAYER
PLAYER_LAUNCH_PROJECTILE
PLAYER_LEAVE_HIS_LAND
PLAYER_LEAVE_HIS_PLOT
PLAYER_LEFT_CLICK
PLAYER_OPEN_INVENTORY
PLAYER_PORTAL
PLAYER_RECEIVE_EFFECT
PLAYER_RECEIVE_HIT_BY_ENTITY
PLAYER_RECEIVE_HIT_BY_PLAYER
PLAYER_RECEIVE_HIT_GLOBAL
PLAYER_REGAIN_HEALTH
PLAYER_RESPAWN
PLAYER_RIGHT_CLICK
PLAYER_RIPTIDE
PLAYER_SEND_MESSAGE
PLAYER_SHEAR_ENTITY
PLAYER_SPAWN_CHANGE
PLAYER_TARGETED_BY_AN_ENTITY
PLAYER_TELEPORT
PLAYER_TRAMPLE_CROP
PLAYER_WALK
PLAYER_WRITE_COMMAND
PLAYER_PARTICIPATE_KILL_ENTITY
PLAYER_PARTICIPATE_KILL_PLAYER
PLAYER_PICKUP_ITEM
PLAYER_PROJECTILE_HIT_BLOCK
PLAYER_PROJECTILE_HIT_ENTITY
PLAYER_PROJECTILE_HIT_PLAYER

ENTITY_PARTICIPATE_KILL_ENTITY
ENTITY_PARTICIPATE_KILL_PLAYER
ENTITY_PROJECTILE_HIT_BLOCK
ENTITY_PROJECTILE_HIT_ENTITY
ENTITY_PROJECTILE_HIT_PLAYER
ENTITY_SPAWN
ENTITY_BEFORE_DEATH
ENTITY_BREAK_DOOR
ENTITY_BREED
ENTITY_CHANGE_BLOCK
ENTITY_COMBUST_BY_BLOCK
ENTITY_COMBUST_BY_ENTITY
ENTITY_DAMAGE_BY_PLAYER
ENTITY_DAMAGE_BY_ENTITY
ENTITY_DAMAGE_BY_BLOCK
ENTITY_DEATH
ENTITY_DROP_ITEM
ENTITY_ENTER_BLOCK
ENTITY_ENTER_LOVE_MODE
ENTITY_EXPLODE
ENTITY_PICKUP_ITEM
ENTITY_PORTAL_ENTER
ENTITY_PORTAL_EXIT
ENTITY_REGAIN_HEALTH
ENTITY_RESURRECT ENTITY_TAME_BY_PLAYER
ENTITY_TAME_BY_ENTITY
ENTITY_TARGET_PLAYER
ENTITY_TARGET_ENTITY
ENTITY_TELEPORT
ENTITY_TRANSFORM ENDERDRAGON_CHANGE_PHASE

 

Команди плагіна ExecutableEvents:

Спойлер

/ee create {id} — Створити нову подію ExecutableEvent
/ee editor або /ee show — Відкрити редактор / меню
/ee reload — Перезавантажити плагін
/ee delete {id} — Видалити подію, що виконується
/ee default_events — Перезавантаження блоків за промовчанням
ExecutableBlock clear [Нік гравця] — Заберіть усі коолдауни та відкладені команди EE
/ee actionbar {on або off} — Увімкнути/вимкнути панель дій EE

Права плагіна ExecutableEvents:

Спойлер

ee.* — Надати всі дозволи EE
ee.cmds — Надати всім командам дозволи EE
ee.cmd.create — Доступ до команди /ee create
ee.cmd.editor або ee.cmd.show — Доступ до команд /ee editor та /ee show
ee.cmd.reload - Право на перезавантаження плагіна.
ee.cmd.delete — Видалити подію, що виконується
eb.cmd.default_events — Доступ до команди /ee default_events
ee.cmd.clear — Доступ до команди /ee clear
ee.cmd.actionbar — Доступ до команди /ee actionbar

 

Інформація

Додав Yurii

Додано 27.09.24

Категорія Плагина

Для версій 1.8.✘1.9.✘1.10.✘1.11.✘1.12.✘1.13.✘1.14.✘1.15.✘1.16.✘1.17.✘1.18.✘1.19.✘1.20.✘1.21.✘

Java

Перегляд файла

  • 1 місяць через...

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...