Перейти до змісту

Crucible or MythicCrucible DEV BUILDS

Рекомендовані відповіді

Опубліковано

Crucible or MythicCrucible DEV BUILDS


MythicCrucible - це додаток для MythicMobs, що дозволяє створювати власні предмети, об'єкти, що розміщуються, і рецепти ремесел!
Предмети можуть використовувати будь-які міфічні механіки та вміння, більшість тригерів (включаючи нові тригери спеціально для предметів), а також безліч нових спеціальних опцій!

Команди плагіна MythicCrucible DEV BUILDS:

Спойлер

/superworkbench (псевдонім: /swb ) - Використовується для відкриття сітки ремесел 5x5.
/megaworkbench (псевдонім: /mwb ) - Використовується для відкриття сітки ремесел 6x6.
/mm items generate - Використовується для створення пакету ресурсів .

Права плагіна MythicCrucible DEV BUILDS:

Спойлер

mythiccrucible.admin - Доступ до всіх команд Crucible.*
mythiccrucible.superworkbench - Доступ до команди /swb.
mythiccrucible.megaworkbench - Доступ до команди /mwb.

YAML:

Спойлер
TestRecipe:
  Id: GOLD_NUGGET
  Display: 'Test Recipe Item'
  Recipes:
    SHAPELESS:
      Type: SHAPELESS
      Amount: 1
      IngredientsLeftover:
      - bucket
      Ingredients:
      - water_bucket
      - apple

 

Приклад конфігурації крафта

Наведемо приклад предмета, якого прив'язано кілька рецептів.

YAML:

Спойлер
TestRecipe:
  Id: GOLD_NUGGET
  Model: 5
  Display: 'Test Recipe Item'
  Recipes:
    FURNACE:
      Type: FURNACE
      Amount: 1
      CookingTime: 120
      Experience: 5
      Ingredient: diamond
    SHAPED_1:
      Type: SHAPED
      Amount: 1
      Ingredients:
      - apple | air
      - air | apple
    BREWER_1:
      Type: BREWING
      Amount: 1
      Ingredient: apple
      InputItem: diamond
    SHAPELESS_1:
      Type: SHAPELESS
      Amount: 1
      Ingredients:
      - apple
      - apple
      - diamond
      - TestRecipe

 

Інтеграція

Для того, щоб інтегрувати цей інструмент у ваш сервер без необхідності введення команди гравцями, існує простий метод: Використовуйте командну механіку з вашого користувача моба/предмета/блоку/меблів.

YAML:

Спойлер
ExampleCraftingTable:
  Id: IRON_NUGGET
  Display: 'Мега стол для крафта'
  Type: FURNITURE
  Furniture:
    Material: GOLD_NUGGET
    Model: 5
    Health: 1
    Barriers:
    - 0,0,0
  FurnitureSkills:
  - command{c="megaworkbench <trigger.name>"} @trigger ~onInteract

 

Приклади

Приклад рецепту форми із використанням сітки 6x6.

YAML:

Спойлер
ExampleItem:
  Id: GOLD_NUGGET
  Model: 1
  Display: 'Пример предмета'
  Recipes:
    SHAPED:
      Type: SHAPED
      Amount: 1
      Ingredients:
      - AIR | AIR | AIR | AIR | AIR | STONE
      - AIR | AIR | AIR | AIR | STONE | AIR
      - AIR | AIR | AIR | STONE | AIR | AIR
      - AIR | AIR | STONE | AIR | AIR | AIR
      - AIR | STONE | AIR | AIR | AIR | AIR
      - STONE | AIR | AIR | AIR | AIR | AIR

 

Постановка теми

Система боєприпасів має власний блок конфігурації предмета:

YAML:

Спойлер
TestGun:
  Ammo:
    Enabled: TRUE
    Bullet: TestAmmo
    ClipSize: 10
    AmmoPerItem: 1

 

Приклад теми

Налаштовується у файлі предмета:

YAML:

Спойлер
TestGun:
  Id: BLAZE_ROD
  Model: 10
  Display: '<purple>X-97 Testing Phaser'
  Ammo:
    Enabled: TRUE
    ConsumeOnUse: true
    Bullet: TestAmmo
    ClipSize: 10
    AmmoPerItem: 1
  Lore:
  - "&7Ammunition 10 / 10"
  Skills:
  - consumeammo{amount=1; onNoAmmo=TestGun-OutOfAmmo; onUse=TestGun-Fire} @self ~onUse
  - reloadammo{sync=false;
      onReload=TestGun-Reload;
      onFail=TestGun-Reload-Fail;
      onFull=TestGun-Reload-Full} @self ~onSwing

 

У файлі навичок:

YAML:

Спойлер
TestGun-OutOfAmmo:
  Skills:
  - am{m="&c&lOut of Ammo"}

TestGun-Fire:
  Skills:
  - raytrace{
      origin=@forward{a=1;y=1};
      entitySkill=TestGun-Damage;
      locationSkill=TestGun-Fire-Effect}
  - recoil{r=0.2;yawMod=-2to2;repeat=1;repeati=4} @self

TestGun-Damage:
  Skills:
  - damage{amount=10}
 
TestGun-Fire-Effect:
  Skills:
  - sound{s=block.conduit.activate;p=1.75;v=1} @origin
  - particleline{p=mobSpell;color=#FFFFFF;db=2;
        fO=true;origin=@MuzzleLocation{y=-0.2};audience=SELF}
  - particleline{p=mobSpell;color=#FFFFFF;db=2;fromOrigin=true;audience=NONSELF}

TestGun-Reload:
  Skills:
  - actionmessage{m="&e&lRELOADING"} @self
  - potion{type=SLOW_DIGGING;level=20;d=40}
  - delay 1
  - playanimation{audience=SELF;animation=0} @self
  - delay 40
  - potion{type=FAST_DIGGING;level=99}

TestGun-Reload-Fail:
  Skills:
  - actionmessage{m="&4&lOUT OF AMMO"} @self
  - sound{s=item.flintandsteel.use;p=.1}

TestGun-Reload-Full:
  Skills:
  - actionmessage{m="&e&oAMMO FULL"} @self
  - sound{s=item.flintandsteel.use;p=.1}

 

 


  • Додав
  • Додано
    27.09.24
  • Категорія
  • Для версій
  • Java

 

  • 1 місяць через...

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...