Перейти до змісту
Переглянути в додатку

Кращий спосіб перегляду. Дізнатися більше.

Спільнота ігрових серверів

Повноекранний додаток на головному екрані з push-сповіщеннями, значками та іншим.

Щоб встановити цей додаток на iOS та iPadOS
  1. Торкніться Піктограма «Поділитися» в Safari
  2. Прокрутіть меню та натисніть Додати на головний екран.
  3. Натисніть Додати у верхньому правому куті.
Щоб встановити цю програму на Android
  1. Натисніть меню з трьома крапками (⋮) у верхньому правому куті браузера.
  2. Натисніть Додати на головний екран або Встановити програму.
  3. Підтвердіть, натиснувши Встановити.

Рекомендовані відповіді

Опубліковано
  • Адміністратор

Зміст

0. Вступ

1. Встановлення чистого сервера

2. Налаштування сервера

3. Встановлення Metamod

4. Встановлення та налаштування AMX Mod X

5. Встановлення античита на прикладі sXe-Injected

6. Встановлення моди для зниження пінгу

7. Сервер для двох протоколів (47 та 48): Dproto

Примітки

0. Вступ

Ця стаття про те, як створити сервер CS 1.6 з нуля. Відразу скажу, що для сервера потрібна досить потужна машина, тим більше якщо ви розраховуєте грати на своєму сервері з цього ж комп'ютера (Intel Pentium 4, 3 GHz, 1 GB Ram мінімум). Якщо сервер не тільки для локальної мережі, але і для інета, то вам знадобиться широкий канал (від 2 мб/с) і найголовніше - виділена IP адреса, він найчастіше купується у провайдера за окрему аб. плату (50-100 р/міс).

1. Встановлення чистого сервера

Спочатку визначимося, що таке HLDS і де його взяти. HLDS – Half Life Dedicated Server – виділений сервер для Half-Life та CS 1.6. Виділений - означає окремий, для його запуску краще використовувати окремий комп'ютер, сервер створюється без запуску гри, що дуже зручно. Найчастіше ставляться саме виділені сервери. У no-steam версіях CS він зазвичай встановлюється разом із самою грою, т.к. сервер використовує багато файлів самої гри (тобто HLDS – це серверна частина гри). Застосовувати цей сервер не рекомендується, але цілком реально. Нам потрібна остання, офіційна, чиста версія HLDS. Він безкоштовний, його можна завантажити з інтернету.

Сервер завантажується з офіційного сайту, 302 мегабайт.

Для цього нам знадобиться програма hldsupdatetool.

Завантажуємо її: hldsupdatetool.rar

Встановлюємо, шлях установки краще залишити за замовчуванням (C: Program Files Valve HLServer). Запускаємо HldsUpdateTool.exe, піде процес перевірки оновлень (програми, а не самого сервера). Якщо є оновлення, вона сама їх скачає та встановить. Створюємо папку serv на диску C:. У цю папку (C:serv\) буде завантажуватися сервер. Далі нам потрібно запустити HldsUpdateTool.exe із ключами -command update -game cstrike -dir c:\serv.

Як запустити програму з ключами? Найпростіше це зробити через ярлик: натискаємо правою кнопкою по hldsupdatetool.exe і вибираємо створити ярлик. Заходимо до його властивостей (правою кнопкою миші по ярлику -> властивості). Дивимось на полі об'єкт, там у нас має бути "C: Program Files Valve HLServer HldsUpdateTool.exe" (якщо ви робили все в точності за цією статтею). Нам потрібно лише до цього рядка додати ключі, написані вище. В результаті це буде виглядати так: "C:Program FilesValveHLServerHldsUpdateTool.exe" -command update -game cstrike -dir c:serv. Не наплутайте з пробілами, все має виглядати точно так, як написано; натискаємо "Застосувати". Запускаємо ярлик, піде процес завантаження HLDS.

Увага! Буває, що сервер не відповідає і скачу не йде, доведеться спробувати ще раз, але пізніше. Після закінчення завантаження в папці C:serv з'явиться купа файлів, це і є наш HLDS. Відразу зробіть копію цієї папки про всяк випадок, щоб було звідки відновлюватися. Папку з сервером можна перенести в будь-яке інше зручне місце. Нехай це буде D: Server.

Якщо у вас щось не вийшло з hldsupdatetool.exe ви можете завантажити цілий заархівований архів HLDS вже готовий звідси: hlds 4554

Сам сервер можна запустити, заходимо в папку сервера, запускаємо hlds.exe. Вибираємо параметри та Start Server.

Не забудьте, що зараз у вас в руках офіційний сервер, а значить із No-Steam (піратська кс) на сервер ви не зайдете. Буде помилка "STEAM validation rejected". Як це лікується, читайте в розділі про Dproto.

Як дізнатися версію сервера? Наберіть у консолі сервера version:

Код

Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6 (cstrike)
Exe build: 15:34:33 Jun 15 2009 (4554)

Screenshot_1.png

2. Налаштування сервера

Усі основні параметри сервера зберігаються у файлі cstrike\server.cfg.

Відкриваємо його блокнотом. Сміливо звідти все видаляємо та вставляємо наступне:

server.cfg

// Set the Host Name
hostname "Counter-Strike 1.6"// Ім'я сервера.

// Set the rcon password
rcon_password "password" // Пароль для керування сервером через консоль клієнта. Щоб ця функція не працювала, залиште пустим.

// Server Logging
log on // включаємо режим запису логів
mp_logdetail 3 // визначаємо детальність запису логів
mp_logmessages 1 // записувати повідомлення
sv_logbans 1
sv_logecho 1
sv_logfile 1
sv_log_onefile 0

// Server Variables
mp_timelimit 30 // Час на карту (у хв)
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 1 // Автоматичний баланс команд.
mp_c4timer 35 // Час таймера на бомбі (сек)
mp_flashlight 1 // Дозволити ліхтарик
mp_footsteps 1
mp_freezetime 4 // Час для закупівлі на початку раунду, коли не можна рухатися (у сек)
mp_friendlyfire 0 // Режим влучення за своїм тим-мейтам
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 0
mp_tkpunish 0
mp_roundtime 2.5 // Тривалість раунду (хв)
mp_buytime 0.50 // Час від початку раунду, коли ще можна купити зброю (в хв)
mp_fadetoblack 0
mp_forcechasecam 0
mp_forcecamera 0
mp_kickpercent 100
mp_playerid 1
mp_startmoney 800
mp_chattime 3
mp_falldamage 1 // Є шкода від падінь
mp_consistency 0

//sv_downloadurl "http://Ваш сайт для швидкого завантаження файлів/"
sv_allowupload 1
sv_allowdownload 1
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_restartround 1
sv_maxspeed 320
sv_proxies 1
sv_voiceenable 0
sv_alltalk 0
sv_voicequality 4
sv_voicecodec voice_speex
sv_aim 0
sv_cheats 0

allow_spectators 1
pausable 0
cl_weather 0

// Set Rates
sv_maxrate 50000
sv_spectatormaxspeed 500
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sv_minrate 7000
sv_minupdaterate 40
decalfrequency 10


// Enable/Disable LAN mode
sv_lan 0// Для локальної мережі – 1, для Інтернету – 0.

//mmtimer
sys_ticrate 512
mm_insane 0

Закриваємо та зберігаємо!

Примітка:

- також почитайте цю статтю про лаги у грі та способи боротьби , там є налаштування рейтів Лаги у грі: причини та способи боротьби

для тих хто не розуміє, що таке "рейти", то рейти, це ці налаштування в server.cfg

// Set Rates
sv_maxrate 50000
sv_maxupdaterate 101
sv_minrate 7000
sv_minupdaterate 40

Далі качаємо програму яка стежить за падінням і підняттям серверів!

hlr16stable.rar

Пояснення щодо встановлення Hlr

1) Screenshot_1.png

Натискаєте зелений + плюсик відкривається віконце

назва тут назва вашого сервера (не має значення будь-яке)

шлях до файлу сюди вставляємо шлях до файлу hlds.exe, а саме до того, що запускає ваш сервер

параметри для прикладу викладу параметри нашого сервера -console -game cstrike +maxplayers 26 +sv_lan 0 -insecure +map de_dust2 +rcon_passwor ******* +ip ***.***.***.*** -port 27015 -debug +log on -master

пріоритет ставимо "високий" (але виділ десь писали і "реального часу")

перший запуск через 30 сек (за скільки секунд коли запуститься програма буде запущено сервер)

перезапуск при закритті 5 секунд (коли сервер падає через скільки секунд його запустити - 5 секунд)

перезапуск через - 1440 хвилин (приблизно 24 години) робиться для того, щоб автоматично перезапустити сервер, щоб уникнути лагів від тривалої роботи

Щоденний перезапуск - У який час насильно перезапускати 1 раз сервер! (00:00) не перезапускати щодня!

Прив'язка до процесорів - вибираємо 0, тоді на всі ядра, 1 - на одне, 2 - на друге

запустити (ставимо галочку)

далі "ок"

2) Screenshot_1.png

Далі йдемо у вкладку "ВІКНА"

вписуємо помилки при яких північ падає а програма їх закриває та перезапускає сама сервер

Натискаєте зелений + плюсик відкривається віконце

пишем Fatal error - Dedicated server тиснемо "ок" і так робимо з іншими помилками

HLDS Launcher та

ssReborn.exe

Перезапускаємо сервер! Все !Тепер ваш сервер буде автоматично перезапускатися при падінні.

Думаю цей спосіб надійніший ніж .bat файл тому що при батфайлі були моменти що сервак падали не перезапускався а hlr працює стабільно!

3. Встановлення Metamod

Metamod служить для підключення додаткових модів на сервер, таких як AMX Mod X, StatsMe, античитів та ін.

Завантажуємо MetaMod!

metamod_p_1.19p32_windows.zip

У папці cstrike створюємо папку addons, а в ній папку metamod. І розпаковуємо файл metamod.dll у неї. Відкриваємо \cstrike\liblist.gam (блокнотом) і виправляємо рядок gamedll "dllsmp.dll" на gamedll "addonsmetamodmetamod.dll" і зберігаємо.

Все, MetaMod встановлений, можна приступати до встановлення мод.

4. Встановлення та налаштування AMX Mod X

Заходимо на офіційний сайт AmxModX і качаємо AMX Mod X Base (це базові файли для всіх модів) і Mod Addon Pack - Counter-Strike Addon - Windows

Відкриваємо перший архів, виділяємо у WinRar папку addons і натискаємо "витягнути в ...", вгорі пишемо шлях до папки \ cstrike (наприклад, у мене це D: \ Server \ cstrike), тиснемо Ок. Відкриваємо другий архів, робимо абсолютно все також, погоджуємось на заміну всіх файлів.

У папці cstrike/addons/metamod відкриваємо файл plugins.ini (створюємо, якщо немає його), там прописуємо рядок:

win32 addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.dll та зберігаємо. Так ми підключили AMX Mod X.

Ось так у нас виглядає папка addons:

--addons - папка addons в <server>/cstrike/ 
|--metamod - тут встановлено Metamod 
|--amxmodx - тут встановлено AMX Mod X 
|--dlls - файл amxmodx_mm.dll має бути тут 
|--modules - папка модулів (.dll) 
|--plugins - папка плагінів (.amxx) 
|--scripting - папка вихідних плагінів та компілятора скриптів | 
|--include - папка бібліотек (includes) 
|--compiled - скомпіловані плагіни 
|--doc - документація 
|--data - статистика 
|--lang - переклади різними мовами 
|--configs - файли налаштувань 
|--logs - логі AMX Mod X

Переходимо до налаштування AMX Mod X. Далі йдемо до папки csrtike/addons/amxmodx/configs. Відкриваємо файл amxx.cfg, в ньому містяться основні налаштування AMX Mod X, все видаляємо та вставляємо наступне:

amxx.cfg

fun
;engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich

Налаштування адмінки

Переходимо до файлу users.ini.
Як легко здогадатися, у ньому розписані повноваження користувачів. У самому низу файлу будуть рядки виду

Код

<name|ip|steamid> <password> <access flags> <account flags>
Один рядок – один користувач.

Код

<name|ip|steamid> - нік або ip або steam_id
<password> - пароль
<access flags> - прапори повноважень
<account flags> - прапори входу на сервер

Прапори повноважень:

Код

a - Прапор імунітету. Людину не можна кикнути/забанити/зробити slay/slap тощо.
b - Прапор, який дозволяє підключення до резервних слотів.
c - Прапор доступу до команди amx_kick.
d - Прапор доступу до команд amx_ban та amx_unban.
e - Прапор доступу до команд amx_slap та amx_slay.
f – Прапор доступу до команди amx_map.
g – Прапор доступу для змін cvar налаштувань через amx_cvar.
h - Прапор доступу до amx_cfg.
i - Прапор доступу до amx_chat та інших команд чату.
j - Прапор доступу до amx_vote та інших команд голосування.
k - Прапор доступу зміни cvar змінної sv_password.
l - Прапор доступу до amx_rcon та можливості зміни всіх cvar на сервері.
mt – Зарезервовані прапори (для сторонніх плагінів)
u – Прапор доступу до меню.
z - Прапор користувача. Не дає жодних повноважень.
Прапори входу на сервер:

Код

a - відключає гравця, якщо пароль не збігається
b - клан тег
c - це steam_id або won_id
d - це ip
e - пароль не перевіряється (потрібний тільки нік/ip/steam_id)
k - ім'я або тег чутливі до регістру (тобто якщо ви поставите цей прапор до нікe Player і на нього ніяких повноважень він при цьому не отримає)

Пропишемо себе адміном , додамо такий рядок:

"123.45.67.89" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
(де 123.45.67.89 – ваш ip, пароля не потрібно)

Або по ніку:

"My Name" "mcf "a"
(де My Name - ваш нік, а пароль - my_password , не забудьте перед коннектом до сервера прописати в консолі setinfo pw "mypassword" ) Тепер плагіни. Плагіни підвищують функціональність сервера, додають статистику, ефекти та інше. Відкриваємо файл plugins.ini , там бачимо набір стандартних плагінів. Вимкнути плагін можна так само, як модуль – поставити перед його назвою " ; ". Щоб встановити новий плагін, скопіюйте його в папку plugins , а в plugins.ini пропишіть назву файлу (не забудьте на кінці .amxx ). Усі карти на сервері мають бути прописані у файлі maps.ini . Додали нову карту до папки maps ? Не забудьте прописати її назву в maps.ini , інакше вона не з'явиться на голосуванні. (а файл mapcycle.txt який лежить в папці \cstrike повинен бути порожній)

5. Встановлення античита на прикладі sXe-Injected

Щоб встановити античит типу клієнт-сервер, потрібно спочатку поставити на свій сервер серверну частину, а гравець .

Одним з таких античитів є sXe-Injected , його ми спробуємо встановити.

Заходимо на офіційний сайт розробника: sXe -Injected (en), завантажуємо sXeInjected Server 6.0.8.9 for Windows_en (це для сервера) та sXeInjected Client 8.6 (це для гравців).

Відкриваємо перший архів, у файлі install.txt описаний процес встановлення англійською (так що, якщо є знання – вперед, там все дуже детально розписано).

Створюємо в папці addons папку sxei , в неї переносимо файли з архіву sxei.ini та sxei_mm.dll . У файл metamod/plugins.ini дописуємо рядок win32 addons/sxei/sxei_mm.dll . Залишилося прописати налаштування. Відкриваємо server.cfg та дописуємо:

// Налаштування античита sXe
__sxei_required 0 // кикати гравців без sxe? (1-так, 0-ні)
__sxei_srv_upg 0 // оновлювати версію античита на серві? (1-так, 0-ні)

апускаємо сервер і вводимо в консоль команду meta list, шукаємо приблизно такий рядок: sXe Injected RUN - sxei_mm.dll v6.9, якщо вона є, значить, все працює. Залишилося встановити гравцям клієнт sXe.

6. Встановлення моди для зниження пінгу

Дуже довго на windows серверах для зниження пінгу використовували booster версій 1.7, 2.4, booster-lite, alx-low ping ітд ітп! Але раджу ставити для антипінгу мод-mmtimer! З детальним описом з налаштування та встановлення - йдемо сюди mmtimer 1.6

7. Сервер для двох протоколів (47 та 48): Dproto

Як ви знаєте зараз активно грають на двох протоколах: на 47 та 48. На 47 – нонстим, на 48 – стимовці та нонстим з патчем на 48 протокол. Офіційно підтримується лише 48 протокол, і наш сервер, відповідно, теж. Тому доведеться почаклувати, щоб зробити сервер для двох протоколів. Раніше більш-менш вирішувалася проблема заміною swds.dll на патчений. Наразі з'явилося нормальне рішення від людини з ніком Crock.

Dproto - це бібліотека, що підключається через Metamod, дозволяє заходити на сервер із двох протоколів і має багато корисних налаштувань.

Завантажуємо останню версію звідси: Dproto 0. dproto_0_9_582.zip

Створіть папку dproto у каталозі <Server />\cstrike\addons\. Файл dproto.dll з архіву, в папці bin\windows скопіруєте в папку <Server />cstrike\addons\dproto\. У файлі metamod\plugins.ini допишіть такий рядок: win32 addons/dproto/dproto.dll.

Файл dproto.cfg з архіву помістіть у корінь сервера (у нас на прикладі D:\Server\). У ньому містяться параметри dproto, відкрийте його. В принципі, можна нічого не змінювати, тільки якщо ви самі знаєте що налаштовувати!

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.

Гість
Відповісти на цю тему...

Налаштування push-сповіщень браузера

Chrome (Android)
  1. Натисніть значок замка поруч з адресним рядком.
  2. Натисніть Дозволи → Сповіщення.
  3. Налаштуйте свої налаштування.
Chrome (Комп'ютер)
  1. Натисніть значок замка в адресному рядку.
  2. Виберіть Налаштування сайту.
  3. Знайдіть Сповіщення та налаштуйте потрібні параметри.