Перейти до змісту

HBEDWARS [1.1-ARANDANO]

(0 відгуків)

1 зображення

HBEDWARS це плагін на міні гру bedwars, розробник якого заявляє, що плагін схожий з сервером Hypixel. Сам плагін працює на гілці 1.8, я навряд чи розробник буде підтримувати версії вище.

Ключі активації для плагіна HBEDWARS:

Якщо у нас не запускається плагін, то встановіть у config.yml параметр license-key:один з цих ключів:

ekmGKuj4jJkGw34BQo3en3DEi
redPSwRzRwqKcuTLJrpCODAIU
GjHV257m9VKyOUjCnFXqUgYPC
o8SLlCtHCZ6ZCwQUhsT5QOevL
XatR9qAzv9Uc8gXPDGKExyKuE
3YXYV8bRVsl6bm0czllBqLReS
lZL2Sfq3g5FxxxHM2CBz1fHeK
cDQY8M6UpQMN5EehLrf3ULwgb
n9JBe4F20t671FYUDD21uCBTN
m7NQHxYZ8NyKZhZsIx7vyKSDq
kLhK3hEJ09rj13N7ELjmM8IVk
nIYZoX5Dqr2KsRsntojNp7az5
8jDh7ayp9ChG7ZA5w7Rc821Si
dFU5kzqwoF7HfZJb51SkEX3rF
dF2ecIcxCIH1r6qZzQNFft6mZ
m42MStLqd4uPRzhnF56TZ0BSu
HpqHiubwXqnuEVLx7wwD1N9Nz
3GGKkiFD7K5It4JYrE6bNSKLz
GdwvymODJPbPNxrd3aS68qTsw
wdQjmMkNyhp9XYeeUzfy0JJvo
v96pu1OsLQn06RJboHraKWpKv
LkruZ58gywGPJ3B2mM6wQS9wB
qmtlqzsTSpNzUxHAUw7BmOJpf
2J5UUe2SB8HTkoh3xqPdWyApl
wskgRQCxvuW1npqKZIvtb9KM8
SFm4VY3xlNOeYWErdhMDjsrvS
nutFj1DfeHTcdeiSKXPrPgGLP
4mLCyKsANmE0obg5Qf0JwS4ms
7e56AMkDvNKBoKRh1GhMtV4oQ
tKSycJXxUfIPIE5kwPvVqOVUR
cNdRQykLGWOfWoqPN00c6sZd6
6byuJHhCkJNn2UVqrPk9V0XQ2
wcDZ52ph4GKKa1rD5kJPPepak
8ZtNPJsvdcIk14ilQdVXnKrzN
A3WNUY5l2FVLPa8x2zg5dONyU
2QVWoErOJsPoIxyJPV3M7pKrw
nBZFVZ9k8RA93Jj72VRE48WJD
iI5T3oNGvNPfmyplc1aWCMOkR
t16EFv1O9gH9cmndhXLB8AlfN
QsnH8d1fmlOJmjaXqBYQ8sDOD
rixjZhcfQIAIwd9OlJcj7f8cg
dZUsN3E19cy87yv4iarSDIohI
XfoKhCmaRzcHSxCz6ba7fm7Cw
fdraNcsPI7dfH0tsubQnEhbwZ
2rxoJxB1HtuKTsB8xgDSbz6vt
ZgZB5xOaHZ6EZYYnzVOmXdTC6
AMpiwLWQ1YFRKqUVinkhyWIaY
u37z9JgoAH4dD7fCt0bjjvpj7
mRQe4u1RfWr69tCYEhpyIsjIq
ZtvfCP8al3RoDqVzf5d7b6b3F
7VWHdSmb1sIMqYXza7QXKRU47
QImrJJ3MlCIOjdVxhSJ6ICSyg
ClJauGlbx3oMfUNdxB87Ei6q4
Psqy0txJHkd8dntOUISSAE7rG
N9JDvS1wtWg5yDMi8gmsxfb5k
aNRtKHYuRS9yEnjBAlCPEK9QN
SzKCUclGZQdEsDTukFwboMFfh
ImN2LeWQ0SKLTOKCex7R4r6BB
H9dpsmEDB5fbK8Ea1iYPKeFuT
L6mVAyNOJ11eVSgWvfHH5TNr2
Yp4Ckhh3C93yuz6KRg2QzIYQd
RcnPcopAmeciK73P2vtnJgg2z
7qTtUj8rI1EeFJ2rtFSl4PMZr
7X0RemWOF5cpXzetEvz0LilNH
1XoZDKoiY5DNO9q31Z2rqLejG
ewqv8kf6qAIQsEi612TaSga5a
bRu1ESCOuj6l6EVMeImMz70QQ
YlLHtlHEL96tYJVbpxsQREtW3
g68HkMXCV4SuUeOcCFwG86gf1
5Q2fioc8a3dsVuoBx2hm1BM2z
R86MvyzmiO0U12wdymuvSgKWa
ERD0D8XRCp1cLNQXYRcXkFZr7
it22KzQfJNPSzCB6ijIxmcTCh
FI40CJiwA15joY7JwAikOvrEC
RizD8UiVZHFYZNFyu2iQWCFFn
zFdhIhZVcYuc3vwjEfI3yPyQw
bXmjgIQJKhF8uj3KjSnXukAiU
LRqzZanTW5uH1Z1F8jgxqhZfK
DuDSCBhvcToa5rhIlCKaN7ukY
DAgxmqpiKqyEYiHw1aJSqyfGw
jFRv0RmyXlzU4aEEcX28kQExi
c4Puly9M8mVBwcJDNkGMOATdO
EEpUN5EyuuVt8VRJwYMvRN6o3
mCSJSmUMsVmDfw58NqvP1ffpb
fPKLb02cNk0v4rudDcFDYlU1K
khBkLQbgyEHnVg4B1g3hkQkMf
GuLi3Z55xO3vhOhyqsiQp4yFo
LWCw9MLW9pFWIgLXYrpQsrmqQ
vh1mVp3Op52A65q841FrgQU5B
1Bc713hW4x2x552bICxYGScq5
Tx1l5mN62lq49t3BHp0cvq8eZ
xbUShm19542z4Uyr3fJyVwloh
ethmv7trEDVPguEA7jcnm9oKA
8GKFKFA6T6r6JHQLij5Tfh1Gn
r6DjNk4skFHRKezXNlKKQvH2r
MrDVcAFL6DKYvHYV92Siqrvzj
6PTrMDEpxt2de9OOycQ3e72tQ
mXFGoYvj3xtvEpxt2HRSJxkjI
v9xWSi7jxpHGPR9SJiij7SYIw
sPfn0b5qVzG799ZZP1o6xVjuv
9pgufYaaC9bmZAMY5jpcTo580
wW27h32IDo09PMpaSt83WoR29
J01tGEkZPgqlWPdtkNM64blaM
mqueyKJEF6nkBEb7IDyGG8uNc
tLR2sbDvevch8LM4aHj2xH3V7
VuMXz3GODAHqoMfbDF63r94V9
Rl6yjCwi47wjPWKqgmatniDUN
Z6WAS9T9lrkwiZ8iZ3g1NCoLp
5Ru84nZAILNWMkFj0OEWLUDe6
yp32od23ogVp2CNM8tnbh63nE
U8xaEcuZP6PsksGOEzXGSdTlL
eYADuvXb6OXVlNhg2dlZww6gQ
6tdDMGjU15kdTAqMJpEQRqkJt
xfDFTVE7wemVLV0syxn0Nm4GN
RYKP6biw5e0rRwjmv3sHvqYQw
HpMPPd6oLpDTx220T5YqasWqj
ly38J3aDCTt6aBuF9BG6566Fh
a0NByV99OV309Ox7yb0fUaEfo
5r8cBLjoLAY926WgVhm3cOpUo
sSKq2hAZnbwSs17YR6b89b8sC
DlEFVpjXZHnLBCvzRF72NQrfw
4tz9Fw6hiIhJZE1hGNQlD4lx0
LbZTqIBkM4t1r9FHEu1TjzFmk
eRzZQYbdo8eVTqTd72FQYYfAt
UysyTAXuQZrelnJmX8OkYerNy
m7n14Qw99JssIK1rnMkQZJth
qtcoWoa8ub4ioej7lHnYXfYUv
0jXDFFWbgcmaVtaWYfSST9l72
dsYyP0N21EpxLRqyU1TSUbAib
1dZn4OK1o5IdiyO04mMkgL9HZ
eNTBVzALuLBKNzU1WuYyN4szL
Md2ohizgtfMQvwGBBr2aLQnjn
n7bIJqZCFoFiZH7B47nzp2pkn
r287exargtnc25tRnDxSKvNQx
bkuoimLB7asleOLJ3kbE2v8n3
MF4hIE0LZStyYq5Xp78z5ohaq
LX2Arg3zJEiRsRqWbk4fWWsWm
cu4JTbrBt2bPUJW9nnwOeQWEM
NdhaMtfuWTjKMs6WBFY9bjImc
9quT8yUnOJiv4TFHMoyEEDm0K
Ks6UCPzXStI5iewc9xAEuAIz5
kFZiXOCgkXZqF9sbIGBC2OeQZ
BCaLoZLGTjcB4XyWQfnq1gVuQ
JnTo9xTGJNqJOCJBRUZYDzH28
a0V07LtkqltdejJYt4a7aDEnO
62l3akpqcqGV59orn4QCQDOKX
Of0baPsyd9pwE29kR7FeGydP
adYRhN5TajjVnTEIpn7QwrXaY
1HRbPvpeCzwk0SLeS718GtfsP
DsqyZTk6wNoZHmvpt3w2Wvzko
MCbcAInPLQMy1jbp1OewjbZtb
N4retx46QwxVkM8PNf1HWdWxy
aS4VpRLH2evOyG1II33HD38eR
6xZhlGRM1KDsPxysK0IpuVEs3
yCVYbE0wu8ZNrTtdE6ywybM95
2mYV5ljgyMyZTIeJzfZrbbFP4
FBHzqPCrb910Memau9l7uImAz
5Hn9roFr7Rn8bQqHg7zcnkiXR
TpaQ201QcaupSHimuYatJzUMW
KbfYlpFNwISwrfNihSnFAzj31
PS69IiPeZ2MwnbNAtbvZfDx6b
8HN2fsNGPzk0tQLfvEa69vmGg
1hdZMVKEqlXzt2wUsiZ9ejjkg
wNmD6s1TVga3KJl6CVtmzUMj8
uvIayjOpe4BFIIlVPJvyW27rh
p581BQN4Y5tToigCcxaFOI7Mh

Команди плагіна HBEDWARS:

Спойлер

/bedwars

reload | Для скидання конфігурації плагіна це не на 100% ефективно!
leaderboard | Для перегляду часу, що залишився в таблиці лідерів!

/приєднатися

random | Для входу на арену будь-якої групи
random <group> | Для входу на арену певної групи!
menu <group> | Щоб відкрити меню групи!

/мова

List | Перегляд списку мов
/leave | Щоб вийти із арени!

/меню

Open | Щоб відкрити меню
create <name> <type> <size> | Для створення певного меню типи меню: користувальницьке, командне, глядацьке, enemy_tracker, map_selector.
edit | Для редагування вже створеного меню!
icon | Щоб відредагувати меню та додати новий пункт, необхідно використати цю команду та додати дії, а потім зберегти його!
List | Щоб переглянути список меню!

/party Команди для гри з друзями!

/бали

add | Додати очки гравцю!
remove | Забрати очки у гравця!
/Rejoin | Якщо ви випадково залишили гру, ви можете приєднатися до неї знову!

/налаштування

setpawn | Ця команда НЕОБХІДНА, якщо її не поставити, то вона не буде працювати!
create | Створити нову арену!
toppers | Створити новий острівний топпер!
waiting | Для редагування лобі очікування!
holograms | Створити/видалити топи, створені у файлі leaderboards.yml
tp | Телепортувати у світ!
/start | Для примусового початку гри необхідно вдвічі більше гравців у команді; 2x2
/Tntboost | Збільшує буст TNT відповідно до значення: /tntboost 10

Права плагіна HBEDWARS:

Команди

Мова команди: bedwars.command.language
Команда Point: bedwars.command.points
Команда Start: bedwars.command.start
Команда налаштування: bedwars.command.setup
Команда меню: bedwars.command.menu
Команда Tntboost: bedwars.command.tntboost
Команда Spec : bedwars.command.spect
Косметика | Якщо вам потрібна конкретна косметика, замініть * на id cosmetics!
bedwars.trails.*
bedwars.windance.*
bedwars.killeffects.*
bedwars.sprays.*
bedwars.cries.*
bedwars.shopkeepers.*
bedwars.killmessages.*
bedwars.glyphs.*
bedwars.beddestroys.*
bedwars.woodskins.*
bedwars.toppers.*

Чат

Використовувати кольори: bedwars.chat.color
Обходити охолодження: bedwars.chat.cooldown

Голоси

bedwars.votes.health.*
bedwars.votes.shop.*
bedwars.votes.time.*

Плейсхолдери плагіна HBEDWARS:

BEDWARS VARIABLES

STATISTICS OF ALL GROUPS!
<bw-total_games_played>
<bw-total_all_kills>
<bw-total_final_kills>
<bw-total_kills>
<bw-total_final_deaths>
<bw-total_all_deaths>
<bw-total_deaths>
<bw-total_beds_broken>
<bw-total_beds_lost>
<bw-total_wins>
<bw-total_winsteak>
<bw-total_losses>
<bw-total_blocks_break>
<bw-total_blocks_placed>
<bw-total_tnt_placed>
<bw-total_projectile_shoot>
<bw-total_projectile_hit>
<bw-total_fireball_shoot>
<bw-total_emerald_collected>
<bw-total_diamond_collected>
<bw-total_gold_collected>
<bw-total_iron_collected>
<bw-total_time_played>
<bw-total_kd>

STATISTICS OF A SPECIFIC GROUP, REPLACES GROUP BY NAME; solo
<bw-GROUP_games_played>
<bw-GROUP_all_kills>
<bw-GROUP_final_kills>
<bw-GROUP_kills>
<bw-GROUP_final_deaths>
<bw-GROUP_all_deaths>
<bw-GROUP_deaths>
<bw-GROUP_beds_broken>
<bw-GROUP_beds_lost>
<bw-GROUP_wins>
<bw-GROUP_winsteak>
<bw-GROUP_losses>
<bw-GROUP_blocks_break>
<bw-GROUP_blocks_placed>
<bw-GROUP_tnt_placed>
<bw-GROUP_projectile_shoot>
<bw-GROUP_projectile_hit>
<bw-GROUP_fireball_shoot>
<bw-GROUP_emerald_collected>
<bw-GROUP_diamond_collected>
<bw-GROUP_gold_collected>
<bw-GROUP_iron_collected>
<bw-GROUP_time_played>
<bw-GROUP_kd>
<bw-GROUP_wl>


OTHERS
<bw-level>
<bw-experience>
<bw-experience_next_level>
<bw-experience_bar>
<bw-lang>
<bw-points>
<bw-name>
<date>
<bw-version>

IN GAME
<bw-max_players>
<bw-current_players>
<bw-map>
<bw-displayname>
<bw-mode>
<bw-game_beds>
<bw-game_deaths>
<bw-game_kills>
<bw-game_final_kills>
<bw-time>

PLACEHOLDERAPI

import com.axeelheaven.hbedwars.api.events.game.arena.*;
import com.axeelheaven.hbedwars.api.events.game.player.*;
import com.axeelheaven.hbedwars.api.events.holograms.*;
import com.axeelheaven.hbedwars.api.events.levels.*;
import com.axeelheaven.hbedwars.api.events.npcs.*;
import com.axeelheaven.hbedwars.api.events.party.*;
import com.axeelheaven.hbedwars.arena.ArenaTeam;
import com.axeelheaven.hbedwars.arena.api.Arena;
import com.axeelheaven.hbedwars.cosmetics.beddestroys.BedDestroy;
import com.axeelheaven.hbedwars.cosmetics.killeffects.KillEffect;
import com.axeelheaven.hbedwars.cosmetics.windances.WinDance;
import com.axeelheaven.hbedwars.custom.holograms.Hologram;
import com.axeelheaven.hbedwars.custom.npc.NPC;
import com.axeelheaven.hbedwars.custom.party.Party;
import org.bukkit.Location;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.entity.Item;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.inventory.ItemStack;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

public class Main extends JavaPlugin {

    private BedWarsAPI bedWarsAPI;

    @Override
    public void onEnable() {
        this.bedWarsAPI = BedWarsAPI.getInstance();

        /*
            You can create your own bed destruction effect!
         */
        this.bedWarsAPI.addBedDestroy(new BedDestroy("custom", 1000, false) {
            @Override
            public void execute(Location location) {
                final Item item = location.getWorld().dropItemNaturally(location, new ItemStack(Material.DIAMOND));
                item.setPickupDelay(Integer.MAX_VALUE);
            }
        });

        /*
            You can create your own kill effect!
         */
        this.bedWarsAPI.addKillEffect(new KillEffect("custom", 1000, false) {
            @Override
            public void execute(Player player, Player killer) {

            }
        });

        /*
            You can create your own win dance!
         */
        this.bedWarsAPI.addWinDance(new WinDance("custom", 1000, false) {
            @Override
            public void execute(Player player, Arena arena) {

            }
        });
    }

    @EventHandler
    public void onRestart(final BedWarsGameRestartEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
    }

    @EventHandler
    public void changeState(final BedWarsGameStateChangeEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
    }

    @EventHandler
    public void onStart(final BedWarsGameStartEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
    }

    @EventHandler
    public void onWin(final BedWarsGameWinEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final ArenaTeam arenaTeam = event.getArenaTeam();
    }

    @EventHandler
    public void onBaseEntered(final BedWarsPlayerBaseEnteredEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer();
        final ArenaTeam arenaTeam = event.getArenaTeam();
    }

    @EventHandler
    public void onBaseLeave(final BedWarsPlayerBaseLeaveEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer();
        final ArenaTeam arenaTeam = event.getArenaTeam();
    }

    @EventHandler
    public void onDeath(final BedWarsPlayerDeathEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer();
    }

    @EventHandler
    public void onJoin(final BedWarsPlayerJoinEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer();
    }

    @EventHandler
    public void onKill(final BedWarsPlayerKillEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer(),
                victim = event.getVictim();
    }

    @EventHandler
    public void onLeave(final BedWarsPlayerLeaveEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer();
    }

    @EventHandler
    public void onRejoin(final BedWarsPlayerRejoinEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer();
    }

    @EventHandler
    public void onSelectTeam(final BedWarsPlayerSelectTeamEvent event) {
        final Arena arena = event.getArena();
        final Player player = event.getPlayer();
        final ArenaTeam arenaTeam = event.getArenaTeam();
    }

    @EventHandler
    public void onHologramDespawn(final BedWarsHologramDespawnEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final Hologram hologram = event.getHologram();
    }

    @EventHandler
    public void onHologramInteract(final BedWarsHologramInteractEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final Hologram hologram = event.getHologram();
        final BedWarsHologramInteractEvent.Click click = event.getClickType();
    }

    @EventHandler
    public void onHologramSpawn(final BedWarsHologramSpawnEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final Hologram hologram = event.getHologram();
    }

    @EventHandler
    public void onHologramUpdate(final BedWarsHologramSpawnEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final Hologram hologram = event.getHologram();
    }

    @EventHandler
    public void onLevelUpgrade(final BedWarsLevelUpgradeEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final int level = event.getLevel();
    }

    @EventHandler
    public void NpcDespawn(final BedWarsNPCDespawnEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final NPC npc = event.getNpc();
    }

    @EventHandler
    public void NpcInteract(final BedWarsNPCInteractEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final NPC npc = event.getNpc();
        final BedWarsNPCInteractEvent.Click click = event.getClickType();
    }

    @EventHandler
    public void NpcSpawn(final BedWarsNPCSpawnEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
        final NPC npc = event.getNpc();
    }

    @EventHandler
    public void onPartyCreate(final BedWarsPartyCreateEvent event) {
        final Player player = event.getPlayer();
    }

    @EventHandler
    public void onPartyDestroy(final BedWarsPartyDestroyEvent event) {
        final Party party = event.getParty();
    }

    @EventHandler
    public void onPartyInvite(final BedWarsPartyInviteEvent event) {
        final Party party = event.getParty();
        final Player player = event.getPlayer();
    }

    @EventHandler
    public void onPartyLeave(final BedWarsPartyLeaveEvent event) {
        final Party party = event.getParty();
        final Player player = event.getPlayer();
    }
}

 

User Feedback

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
  • Не буде показано іншим користувачам
  • Додати відгук...