WeaponMechanicsPlus (WMP) - це аддон для ArmorMechanics та WeaponMechanics. Хоча, так, ми розробили цей плагін для створення зброї, ви повинні думати про нього як про плагін, що сам налаштовується, для предметів. З WMP вашу користувальницьку броню, зброю, гранати та предмети тепер можуть бути покращені, модифіковані або повністю перероблені. WMP - це олія до хліба.
Числовий формат - це найбільш часто використовуваний формат, тому що більшість значень конфігурації є числами (такі як шкода, броня, час перезарядки, рівень наближення тощо). Давайте розглянемо приклад використання плейсхолдера у файлі item_generic_max_health.yml.
YAML:
Default_Mode: EMOJI Prefix: "<gray>" Suffix: "</gray>" Null_Format: "0" Colors: - "0.0 <green>" - "6.0 <gold>" Min: 0.0 Max: 20.0 Bar: Left_Color: "" # пустой, поскольку Colors обрабатывает это Right_Color: "<gray>" Left_Symbol: "|" Right_Symbol: "|" Symbol_Amount: 10 Emojis: - "2 ♥" - "1 +½"
Формат перерахування
Ці плейсхолдери доступні всім предметів.
<item_generic_armor>- Кількість броні, що додається атрибутом "Броня".
<item_generic_max_health>- Кількість здоров'я, що додається атрибутом здоров'я
<item_generic_movement_speed>- Кількість швидкості, що додається атрибутом швидкості пересування
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.