Античит відрізняється від інших.
Він не є всеосяжним античитом, він навіть не підходить під визначення як частину чистого античиту.
Але це один із найскладніших аддонів для античита, який прагне повністю підтримувати основний античит, компенсуючи слабкі місця вашої установки, додаючи унікальні перевірки для захисту вашого сервера та надаючи кілька утиліт для полегшення вашого життя.
Команди плагіна:
/anticheataddition - основна команда для виведення версії AntiCheatAddition
/anticheataddition debug [on/off] - перемикає налагоджувальні повідомлення в чаті
/anticheataddition info <player> - друкує огляд всіх порушень, які є у гравця.
/anticheataddition setvl <гравець> <module_id> <vl> — встановлює vl гравця з метою тестування
/anticheataddition tablistremove <гравець, чий таб-лист торкнувся> <гравець, який буде видалено> [тіки] — видаляє гравця з таб-листа іншого гравця . Може бути корисним для тестування та виявлення кілаурів.
Права плагіна:
anticheataddition.bypass.* - дозволяє обходити всі перевірки та дозори.
Якщо ви хочете дати дозвіл на обхід конкретної перевірки, використовуйте формат, заданий конфігом (в даному прикладі хітова частина Inventory):
anticheataddition.bypass.anticheataddition_inventory.parts.hit
anticheataddition.bypass.sentinel.* - дозволяє обійти всі перевірки sentinel.
Якщо ви хочете дати дозвіл на обхід конкретного вартового, дійте як при звичайних перевірках, наприклад:
anticheataddition.bypass.sentinel.custom.<SENTINELNAME>
anticheataddition.debug — дозволяє бачити налагоджувальні повідомлення в чаті, якщо це дозволено в конфігурації. Також можна отримати доступ до команди debug для перемикання цих повідомлень.
anticheataddition.info - дає доступ до команди info, яка друкує всі порушення, які є у гравця.
anticheataddition.setvl - дозволяє отримати доступ до команди setvl.
anticheataddition.tablistremove - дозволяє гравцеві отримати доступ до команди tablistremove.
Плейсхолдери плагіна:
{date} - буде замінено поточною датою (день, місяць і рік)
{player}- буде замінено ім'ям порушеного гравця
{ping}- буде замінено пінгом виявленого гравця
{server}- буде замінено ім'ям сервера (корисно при налаштуванні міжсерверних повідомлень)
{time}- буде замінено поточним часом (години, хвилини та секунди)
{tps}- буде замінено поточним tps сервером
{world}— буде замінено світом, у якому відбулося порушення
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.