Перейти до змісту

RayTraceAntiXray [1.15.0]

(0 відгуків)

1 зображення

Плагін для Paper для асинхронного багатопоточного трасування променів на стороні сервера для приховування руд, які піддаються впливу повітря, використовуючи двигун Paper Anti-Xray - режим 1.

Команда:

Спойлер

/raytraceantixray timings on - Включає таймінги.
Права:
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings.on

Команда:

Спойлер

/raytraceantixray timings off — Вимикає таймінги.
Права:
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings.off

Конфігурація плагіна RayTraceAntiXray:

# Это пример конфигурации. Строки, начинающиеся с #, являются комментариями и игнорируются.
#
# settings:
#   anti-xray:
#     update-ticks: 1                           # Период времени в тиках Minecraft для отправки обновлений блока.
#     ms-per-ray-trace-tick: 50                 # Целевое время одного тика трассировки луча в миллисекундах.
#     ray-trace-threads: 2                      # Количество потоков, используемых для трассировки лучей.
# world-settings:
#   default:                                    # Все миры наследуют настройки из раздела по умолчанию.
#     anti-xray:
#       ray-trace: true                         # Включать или нет трассировку лучей. Обратите внимание, что Paper Anti-Xray также должен быть включен с помощью функции engine-mode: 1.
#       ray-trace-third-person: true            # Включать или нет трассировку лучей. Обратите внимание, что Paper Anti-Xray также должен быть включен с помощью функции
#       ray-trace-distance: 64.0                # Максимальное расстояние между игроком (местоположение глаз) и блоком (центр) для трассировки лучей.
#       max-ray-trace-block-count-per-chunk: 30 # Максимальное количество блоков трассировки лучей в чанке. Подсчет начинается с нижней части мира и увеличивается вверх.
#       ray-trace-blocks:                       # Блоки, которые скрыты и трассируются лучами. Скрытые блоки, указанные в файле конфигурации Paper, скрываются только в том случае, если они не подвергаются воздействию прозрачных блоков. Если этот список пуст, используются скрытые блоки, указанные в файле конфигурации Paper.
#       - diamond_ore
#       - deepslate_diamond_ore
#       - emerald_ore
#       - deepslate_emerald_ore
#   lobby:                                      # Пример раздела для карты лобби. Недостающие параметры наследуются от секции по умолчанию.
#     anti-xray:
#       ray-trace: false                        # Отключить трассировку лучей в лобби мира.

settings:
  anti-xray:
    update-ticks: 1
    ms-per-ray-trace-tick: 50
    ray-trace-threads: 2
world-settings:
  default:
    anti-xray:
      ray-trace: true
      ray-trace-third-person: false
      ray-trace-distance: 80.0
      max-ray-trace-block-count-per-chunk: 100
      ray-trace-blocks: []

Оптимізований

settings:
  anti-xray:
    update-ticks: 1
    ms-per-ray-trace-tick: 50
    # Adjust to available (ideally unused) CPU threads.
    ray-trace-threads: 2
world-settings:
  default:
    anti-xray:
      ray-trace: true
      ray-trace-third-person: false
      ray-trace-distance: 64.0
      max-ray-trace-block-count-per-chunk: 30
      ray-trace-blocks:
      # You can add further blocks here,
      # but the max-ray-trace-block-count-per-chunk setting may need to be adjusted.
      - chest
      - diamond_ore
      - deepslate_diamond_ore
      - emerald_ore
      - deepslate_emerald_ore
      - gold_ore
      - deepslate_gold_ore
      - lapis_ore
      - deepslate_lapis_ore
      - spawner
  # Adjust world name.
  world_nether:
    anti-xray:
      # Note that ancient_debris never generates naturally exposed to air.
      # Normal engine-mode: 1 is sufficient, disable ray tracing in the nether.
      ray-trace: false
  # Adjust world name.
  world_the_end:
    anti-xray:
      ray-trace: false

(Повільніше, але краще ігровий процес і більше захисту).

settings:
  anti-xray:
    update-ticks: 1
    ms-per-ray-trace-tick: 50
    # Adjust to available (ideally unused) CPU threads.
    ray-trace-threads: 2
world-settings:
  default:
    anti-xray:
      ray-trace: true
      # Be aware that this is about three times as resource intensive.
      ray-trace-third-person: true
      ray-trace-distance: 80.0
      max-ray-trace-block-count-per-chunk: 60
      ray-trace-blocks:
      # You can add further blocks here,
      # but the max-ray-trace-block-count-per-chunk setting may need to be adjusted.
      - chest
      - diamond_ore
      - deepslate_diamond_ore
      - emerald_ore
      - deepslate_emerald_ore
      - gold_ore
      - deepslate_gold_ore
      - lapis_ore
      - deepslate_lapis_ore
      - mossy_cobblestone
      - spawner
  # Adjust world name.
  world_nether:
    anti-xray:
      # Note that ancient_debris never generates naturally exposed to air.
      # Normal engine-mode: 1 is sufficient, disable ray tracing in the nether.
      ray-trace: false
  # Adjust world name.
  world_the_end:
    anti-xray:
      ray-trace: false

Установка плагіна RayTraceAntiXray:

Спойлер

Завантажте та встановіть Paper 1.21. Folia підтримується, починаючи з версії Minecraft 1.20.1.

Увімкніть Paper Anti-Xray , використовуючи engine-mode: 1.

Завантажте та встановіть ProtocolLib .

Завантажте та встановіть RayTraceAntiXray. (Для старих версій Minecraft перегляньте історію оновлень).

Налаштуйте RayTraceAntiXray, відредагувавши файл plugins/RayTraceAntiXray/config.yml (див. стандартний конфіг нижче).

також: Рекомендовані настройки нижче.

Зауважте, що після кожного з цих кроків необхідно перезавантажити сервер. У жодному разі не включайте, не відключайте і не перезавантажуйте цей плагін на працюючому сервері (наприклад, за допомогою /reload, менеджерів плагінів тощо). Він не працюватиме належним чином і викличе проблеми.

 

User Feedback

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
  • Не буде показано іншим користувачам
  • Додати відгук...