Плагін для Paper для асинхронного багатопоточного трасування променів на стороні сервера для приховування руд, які піддаються впливу повітря, використовуючи двигун Paper Anti-Xray - режим 1.
Команда:
/raytraceantixray timings on - Включає таймінги.
Права:
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings.on
Команда:
/raytraceantixray timings off — Вимикає таймінги.
Права:
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings
raytraceantixray.command.raytraceantixray.timings.off
Конфігурація плагіна RayTraceAntiXray:
# Это пример конфигурации. Строки, начинающиеся с #, являются комментариями и игнорируются.
#
# settings:
# anti-xray:
# update-ticks: 1 # Период времени в тиках Minecraft для отправки обновлений блока.
# ms-per-ray-trace-tick: 50 # Целевое время одного тика трассировки луча в миллисекундах.
# ray-trace-threads: 2 # Количество потоков, используемых для трассировки лучей.
# world-settings:
# default: # Все миры наследуют настройки из раздела по умолчанию.
# anti-xray:
# ray-trace: true # Включать или нет трассировку лучей. Обратите внимание, что Paper Anti-Xray также должен быть включен с помощью функции engine-mode: 1.
# ray-trace-third-person: true # Включать или нет трассировку лучей. Обратите внимание, что Paper Anti-Xray также должен быть включен с помощью функции
# ray-trace-distance: 64.0 # Максимальное расстояние между игроком (местоположение глаз) и блоком (центр) для трассировки лучей.
# max-ray-trace-block-count-per-chunk: 30 # Максимальное количество блоков трассировки лучей в чанке. Подсчет начинается с нижней части мира и увеличивается вверх.
# ray-trace-blocks: # Блоки, которые скрыты и трассируются лучами. Скрытые блоки, указанные в файле конфигурации Paper, скрываются только в том случае, если они не подвергаются воздействию прозрачных блоков. Если этот список пуст, используются скрытые блоки, указанные в файле конфигурации Paper.
# - diamond_ore
# - deepslate_diamond_ore
# - emerald_ore
# - deepslate_emerald_ore
# lobby: # Пример раздела для карты лобби. Недостающие параметры наследуются от секции по умолчанию.
# anti-xray:
# ray-trace: false # Отключить трассировку лучей в лобби мира.
settings:
anti-xray:
update-ticks: 1
ms-per-ray-trace-tick: 50
ray-trace-threads: 2
world-settings:
default:
anti-xray:
ray-trace: true
ray-trace-third-person: false
ray-trace-distance: 80.0
max-ray-trace-block-count-per-chunk: 100
ray-trace-blocks: []
Оптимізований
settings:
anti-xray:
update-ticks: 1
ms-per-ray-trace-tick: 50
# Adjust to available (ideally unused) CPU threads.
ray-trace-threads: 2
world-settings:
default:
anti-xray:
ray-trace: true
ray-trace-third-person: false
ray-trace-distance: 64.0
max-ray-trace-block-count-per-chunk: 30
ray-trace-blocks:
# You can add further blocks here,
# but the max-ray-trace-block-count-per-chunk setting may need to be adjusted.
- chest
- diamond_ore
- deepslate_diamond_ore
- emerald_ore
- deepslate_emerald_ore
- gold_ore
- deepslate_gold_ore
- lapis_ore
- deepslate_lapis_ore
- spawner
# Adjust world name.
world_nether:
anti-xray:
# Note that ancient_debris never generates naturally exposed to air.
# Normal engine-mode: 1 is sufficient, disable ray tracing in the nether.
ray-trace: false
# Adjust world name.
world_the_end:
anti-xray:
ray-trace: false
(Повільніше, але краще ігровий процес і більше захисту).
settings:
anti-xray:
update-ticks: 1
ms-per-ray-trace-tick: 50
# Adjust to available (ideally unused) CPU threads.
ray-trace-threads: 2
world-settings:
default:
anti-xray:
ray-trace: true
# Be aware that this is about three times as resource intensive.
ray-trace-third-person: true
ray-trace-distance: 80.0
max-ray-trace-block-count-per-chunk: 60
ray-trace-blocks:
# You can add further blocks here,
# but the max-ray-trace-block-count-per-chunk setting may need to be adjusted.
- chest
- diamond_ore
- deepslate_diamond_ore
- emerald_ore
- deepslate_emerald_ore
- gold_ore
- deepslate_gold_ore
- lapis_ore
- deepslate_lapis_ore
- mossy_cobblestone
- spawner
# Adjust world name.
world_nether:
anti-xray:
# Note that ancient_debris never generates naturally exposed to air.
# Normal engine-mode: 1 is sufficient, disable ray tracing in the nether.
ray-trace: false
# Adjust world name.
world_the_end:
anti-xray:
ray-trace: false
Установка плагіна RayTraceAntiXray:
Завантажте та встановіть Paper 1.21. Folia підтримується, починаючи з версії Minecraft 1.20.1.
Увімкніть Paper Anti-Xray , використовуючи engine-mode: 1.
Завантажте та встановіть ProtocolLib .
Завантажте та встановіть RayTraceAntiXray. (Для старих версій Minecraft перегляньте історію оновлень).
Налаштуйте RayTraceAntiXray, відредагувавши файл plugins/RayTraceAntiXray/config.yml (див. стандартний конфіг нижче).
також: Рекомендовані настройки нижче.
Зауважте, що після кожного з цих кроків необхідно перезавантажити сервер. У жодному разі не включайте, не відключайте і не перезавантажуйте цей плагін на працюючому сервері (наприклад, за допомогою /reload, менеджерів плагінів тощо). Він не працюватиме належним чином і викличе проблеми.
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.