Перейти до змісту

EcoArmor [8.70.6]

(0 відгуків)

1 зображення

Найголовніше – EcoArmor не створений виключно для PvP. Звичайно, ви можете використовувати EcoArmor на сервері, орієнтованому на PvP, і він добре працюватиме - проте у нього більш узагальнений набір функцій. Ідеально підходить для Survival, MMORPG, Skyblock, Towny – для чого завгодно, EcoArmor буде працювати ідеально. Наділіть свої комплекти броні найкращими ефектами для всіх ситуацій, зробіть так, щоб комплекти працювали лише за певних умов – привнесіть у свою броню цілу метагру.

Крім того, EcoArmor повністю налаштовується на будь-який смак. Ви можете створювати власні набори броні та апгрейди в конфігурації, а при невеликому знанні кодування - створювати свої власні ефекти та умови. Небо – це межа!

Команди плагіна EcoArmor:

Спойлер

/ecoarmor give - Дати об'єкти
Роздільна здатність: ecoarmor.command.give

Дати об'єкт броні
Загальне використання команди:
/ecoarmor give <гравець> set:<set> [piece] [advanced] [tier] [amount]

Наприклад, якщо ви хочете дати гравцю 2 осмієвих

чоботи просунутого рівня "Жнець", ви повинні зробити наступне: /ecoarmor give <player> set:reaper boots true osmium 2

Або якщо ви хочете дати гравцеві повний комплект дефолтної молодої броні, ви зробите наступне:

/ecoarmor give <player> set:young
 

Дати кристал апгрейду

/ecoarmor give <player> crystal:<tier> [сума]
 

Дати уламок поліпшення

/ecoarmor give <player> shard:<set> [amount]

/ecoarmor reload - перезавантаження конфігурації
Роздільна здатність: ecoarmor.command.reload

/ecoarmor import - Імпортувати набір броні з lrcdb
Роздільна здатність: ecoarmor.command.import

Загальне використання: /ecoarmor import < id>

Знайти набори броні до lrcdb

/ecoarmor export - Експорт набору броні до lrcdb
Роздільна здатність: ecoarmor.command.export

Загальне використання: /ecoarmor export <id>

Стандартне дерево тирів виглядає так:

                                              /-> exotic
default --> iron --> diamond --> netherite --> manyullyn
          \-> cobalt --> osmium

ancient --> mythic

Як зробити кастомний набір в EcoArmor:

Типова конфігурація набору

- id: slayer
  conditions: []
  effects:
    - id: damage_multiplier
      args:
        multiplier: 1.5
      triggers:
        - melee_attack
        - bow_attack
        - trident_attack
      filters:
        onlyBosses: true
    - id: damage_multiplier
      args:
        multiplier: 0.9
      triggers:
        - take_damage
  advancedEffects:
    - id: damage_multiplier
      args:
        multiplier: 0.8
      triggers:
        - take_damage
    - id: damage_multiplier
      args:
        multiplier: 2
      triggers:
        - melee_attack
        - bow_attack
        - trident_attack
      filters:
        onlyBosses: true
  advancedLore:
    - ''
    - "<gradient:f12711>&lДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ БОНУС</gradient:f5af19>"
    - "&8» &4Принимайте урон на 20% меньше"
    - "&8» &4Наносите 2x урон боссам"
    - "&8&oТребуется надетый полный комплект"
  shard:
    item: prismarine_shard unbreaking:1 hide_enchants
    name: "<GRADIENT:f12711>Шар Достижения:</GRADIENT:f5af19> &4Охотник"
    lore:
      - "&8Бросьте его на &4Броню Охотника"
      - "&8чтобы сделать ее <GRADIENT:f12711>Дополнительной</GRADIENT:f5af19>."
    craftable: false
    recipe:
      - prismarine_shard
      - ecoarmor:set_slayer_helmet
      - prismarine_shard
      - ecoarmor:set_slayer_chestplate
      - nether_star
      - ecoarmor:set_slayer_leggings
      - prismarine_shard
      - ecoarmor:set_slayer_boots
      - prismarine_shard
  helmet:
    item: leather_helmet color:#750909 hide_dye
    name: "&4Шлем Охотника"
    advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительный</GRADIENT:f5af19>&4 Шлем Охотника"
    effectiveDurability: 768
    effects: []
    advancedEffects: []
    conditions: []
    lore:
      - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА"
      - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам"
      - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше"
      - "&8&oТребуется надетый полный комплект"
      - ''
      - "&fУровень: %tier%"
      - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения"
    craftable: true
    defaultTier: default
    recipe:
      - air
      - netherite_helmet
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - obsidian
      - ecoitems:armor_core ? nether_star
      - obsidian
  chestplate:
    item: leather_chestplate color:#750909 hide_dye
    leatherColor: "#750909"
    name: "&4Нагрудник Охотника"
    advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительный</GRADIENT:f5af19>&4 Нагрудник Охотника"
    effectiveDurability: 1024
    effects: []
    advancedEffects: []
    conditions: []
    lore:
      - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА"
      - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам"
      - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше"
      - "&8&oТребуется надетый полный комплект"
      - ''
      - "&fУровень: %tier%"
      - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения"
    craftable: true
    defaultTier: default
    recipe:
      - air
      - netherite_chestplate
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - obsidian
      - ecoitems:armor_core ? nether_star
      - obsidian
  elytra:
    item: elytra
    name: "&4Крылья Охотника"
    advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительные</GRADIENT:f5af19> &4Крылья Охотника"
    effectiveDurability: 1024
    effects: []
    advancedEffects: []
    conditions: []
    lore:
      - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА"
      - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам"
      - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше"
      - "&8&oТребуется надетый полный комплект"
      - ''
      - "&fУровень: %tier%"
      - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения"
    craftable: true
    defaultTier: default
    recipe:
      - air
      - elytra
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - obsidian
      - ecoitems:armor_core ? nether_star
      - obsidian
  leggings:
    item: leather_leggings color:#750909 hide_dye
    name: "&4Поножи Охотника"
    advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительные</GRADIENT:f5af19>&4 Поножи Охотника"
    effectiveDurability: 1024
    effects: []
    advancedEffects: []
    conditions: []
    lore:
      - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА"
      - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам"
      - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше"
      - "&8&oТребуется надетый полный комплект"
      - ''
      - "&fУровень: %tier%"
      - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения"
    craftable: true
    defaultTier: default
    recipe:
      - air
      - netherite_leggings
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - obsidian
      - ecoitems:armor_core ? nether_star
      - obsidian
  boots:
    item: leather_boots color:#750909 hide_dye
    name: "&4Сапоги Охотника"
    advancedName: "<GRADIENT:f12711>Дополнительные</GRADIENT:f5af19>&4 Сапоги Охотника"
    effectiveDurability: 1024
    effects: []
    advancedEffects: []
    conditions: []
    lore:
      - "&4&lБОНУС КОМПЛЕКТА ОХОТНИКА"
      - "&8» &4Наносите на 50% больше урона боссам"
      - "&8» &4Принимайте урон на 10% меньше"
      - "&8&oТребуется надетый полный комплект"
      - ''
      - "&fУровень: %tier%"
      - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения"
    craftable: false
    defaultTier: default
    recipe:
      - air
      - netherite_boots
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - air
      - ecoitems:boss_core ? heart_of_the_sea
      - obsidian
      - ecoitems:armor_core ? nether_star
      - obsidian

Розуміння всіх розділів

id : Назва набору
terms (умови): Умова складається з ідентифікатора та аргументів. Детальніше тут Налаштування умови
effects : Всі ефекти, які отримує гравець, одягнений у повний комплект броні.
advancedEffects : Всі ефекти, що накладаються на гравця, що носить повний комплект покращеної броні.
Гравець отримує лише розширені ефекти, якщо на ньому одягнена розширена броня.
Про те, як налаштувати ефекти, читайте тут: Налаштування ефекту
advancedLore - це історія, що додається до кінця звичайної історії просунутих предметів.

Конфіг предмету

Типова конфігурація предмета (предмета броні) виглядає так:

helmet:
  item: leather_helmet color:#bd15a9 hide_dye
  name: "&5Ангельский Шлем"
  advancedName: "<GRADIENT:f12711>Улучшенный</GRADIENT:f5af19>&5 Ангельский Шлем"
  effectiveDurability: 768
  effects: []
  advancedEffects: []
  conditions: []
  lore:
    - "&5&lБОНУС КОМПЛЕКТА АНГЕЛА"
    - "&8» &dПолучите 10 дополнительных сердец"
    - "&8» &dПостоянное восстановление"
    - "&8» &dНаносите на 10% меньше урона в ближнем бою"
    - "&8&oТребуется надетый полный комплект"
    - ''
    - "&fУровень: %tier%"
    - "&8&oУлучшается с помощью Кристала Улучшения"
  craftable: true
  defaultTier: default
  recipe:
    - netherite_block
    - ecoitems:enchanted_ender_eye ? netherite_ingot
    - diamond_block
    - air
    - golden_helmet
    - air
    - gold_block
    - ecoitems:armor_core ? enchanted_book mending:1
    - gold_block

Якщо ви хочете використовувати голову гравця як шолом, ви можете встановити текстуру таким чином:

item: player_head texture:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvNWM0ODZhZjNiODgyNzY2ZTgyYTBiYzE2NjVmZjAyZWI2ZTg3M2I2ZTBkNzcxZjNhZGFiYzc1OWI3MjAyMjZhIn19fQ==

Як зробити кастомний рівень в EcoArmor:

Типова конфігурація рівня

- id: manyullyn
  display: "&d&k!!&r <GRADIENT:f953c6>&lМАНЮЛЛИН</GRADIENT:b91d73>&r &d&k!!&r"
  requiresTiers:
    - netherite
  crystal:
    item: end_crystal
    name: "<GRADIENT:f953c6>Кристалл улучшения Манюллина</GRADIENT:b91d73>"
    craftable: true
    recipe:
      - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite
      - enchanted_golden_apple
      - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite
      - enchanted_golden_apple
      - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite
      - enchanted_golden_apple
      - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite
      - enchanted_golden_apple
      - ecoarmor:upgrade_crystal_netherite
    giveAmount: 1
    lore:
      - "&8Бросьте это на деталь брони"
      - "&8чтобы установить её уровень на:"
      - "&d&k!!&r <GRADIENT:f953c6>&lМАНЮЛЛИН</GRADIENT:b91d73>&r &d&k!!&r"
      - ''
      - "&8&oТребуется, чтобы броня уже имела уровень Незерита"
  properties:
    helmet:
      armor: 3
      toughness: 5
      knockbackResistance: 2
      speedPercentage: 0
      attackSpeedPercentage: 0
      attackDamagePercentage: 0
      attackKnockbackPercentage: 0
    chestplate:
      armor: 8
      toughness: 5
      knockbackResistance: 2
      speedPercentage: 0
      attackSpeedPercentage: 0
      attackDamagePercentage: 0
      attackKnockbackPercentage: 0
    elytra:
      armor: 3
      toughness: 0
      knockbackResistance: 2
      speedPercentage: 0
      attackSpeedPercentage: 0
      attackDamagePercentage: 0
      attackKnockbackPercentage: 0
    leggings:
      armor: 6
      toughness: 5
      knockbackResistance: 2
      speedPercentage: 0
      attackSpeedPercentage: 0
      attackDamagePercentage: 0
      attackKnockbackPercentage: 0
    boots:
      armor: 3
      toughness: 5
      knockbackResistance: 2
      speedPercentage: 0
      attackSpeedPercentage: 0
      attackDamagePercentage: 0
      attackKnockbackPercentage: 0

name - назва ярусу
display - те, як ярус буде відображатися на предметах броні
requireTiers - список рівнів, на яких може знаходитися предмет, щоб застосувати кристал.
Щоб пояснити це, ось приклад прогресії: дефолт -> залізо -> алмаз -> платина.
Для цього залізо вимагає дефолту, алмаз - заліза, а платина - алмазу.
Однак якби ви хотіли, щоб прогресія виглядала так: --> міфічний -\ дефолтний --> залізний -| --> елітний --> давній -/
Для застосування елітного потрібно або міфічний, або давній, так що вийде таке:

  requiresTiers:
    - mythical
    - ancient

 

User Feedback

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
  • Не буде показано іншим користувачам
  • Додати відгук...