EcoEnchants додає сотні зачарувань користувача на ваш сервер і дозволяє вам створювати свої власні без будь-яких знань кодування. Він створений з нуля, щоб повністю інтегруватися з ванільним сервером та забезпечити безшовний та інтуїтивно зрозумілий досвід для ваших гравців. Він підтримує стіл зачарування, торгівлю в селах, ковадла, каміння помелу і навіть природний спавн по всьому світу в таких структурах, як кінцеві міста. Він відчувається як частина ванільної гри.
Команди плагіна EcoEnchants:
/give - Дати гравцю предмет
Через те, як він зроблений, EcoEnchants не потрібно мати власні команди для цього. Навіщо винаходити колесо? Замість цього вона підтримує команду /give з Essentials і CMI - а також працює в таких речах, як набори - вам не потрібно робити все "як EcoEnchants", просто робіть це так само, як ви вже робили.
/enchant - Дати гравцю зачарування
Проте існує команда /enchant через помилки в деяких серверних реалізаціях.
Роздільна здатність: ecoenchants.command.enchant
Використання як гравця: /enchant <enchant> <level>
Використання в консолі: /enchant <гравець> <enchant> <рівень>
/enchantinfo - Отримання інформації - опис, максимальний рівень, конфлікти тощо. буд. про зачарування
Роздільна здатність: ecoenchants.command.enchantinfo
/ecoenchants gui - Перегляд всіх зачарувань, які можуть бути застосовані до будь-якого предмета
Роздільна здатність: ecoenchants.command.gui
/ecoenchants giverandombook - Дати гравцеві випадкову книгу Роздільна здатність
: ecoenchants.command.giverando
ecoenchants giverandombook <гравець> [тип/сорт] [мінімальний рівень] [максимальний рівень]
Наприклад, щоб дати комусь випадкову спеціальну книгу між 2 та 3 рівнем, ви повинні виконати команду /ecoenchants giverandombook %player% special 2 3
/ecoenchants import - Імпорт зачарування з lrcdb
Роздільна здатність: ecoenchants.command.import
Загальне використання: /ecoenchants import <id>
Знайти енчанти в lrcdb
/ecoenchants export - Експортувати енчант до lrcdb
Роздільна здатність: ecoenchants.command.export
Загальне використання: /ecoenchants export
<id> ecoenchants toggledescriptions - Дозволяє гравцям перемикати описи зачарувань
Дозвіл: ecoenchants.command.toggledescriptions
Загальне використання: /ecoenchants toggledescriptions
Дозволяє гравцям вирішувати, чи бажають вони бачити описи зачарувань чи ні. Ця команда працює лише в тому випадку, якщо описи зачарувань включені до конфіги.
Дозволи чарівності
Хочете зробити чарівність доступною тільки через стіл чарівності для певних гравців?
Дозвіл на те, щоб зробити чарівність доступною зі столу чарівностей, виглядає так:
ecoenchants.fromtable.<id> .
За промовчанням доступні всі чарівності, і всі користувачі мають цю роздільну здатність за промовчанням:
ecoenchants.fromtable.*
Налаштування зачарувань в EcoEnchants
Приклад конфігурації
#
# Водный EcoEnchant
#
name: "Aquatic"
description: "Трезубец наносит дополнительный урон, когда выпущен из воды."
enabled: true
obtaining:
table: true
villager: true
loot: true
rarity: rare
general-config:
targets:
- trident
grindstoneable: true
conflicts: []
maximum-level: 8
config:
multiplier: 0.05 # 1 + (Уровень * Множитель) умножается на урон
Формула працює наступним чином:
cost = original_cost * exponent^original_cost
Отже, працюючи з експонентою 1,02 та первісною вартістю 25:
cost = 25 * 1.02^25
Якщо ви хочете додати або видалити чари, просто створіть або видаліть конфігураційні файли. Ці файли конфігурації можуть бути розміщені в будь-якому місці папки /enchants/, у тому числі у вкладених папках.
Пример конфигурации зачарований
display-name: "Пример" # Название заклинания в игре
description: "Дает бонус &a%placeholder%%&8 к урону" # Описание заклинания
placeholder: "%level% * 20" # Заполнитель для отображения в описании заклинания
type: normal # Тип заклинания, см. types.yml
targets: # Предметы, к которым можно применить заклинание, см. targets.yml
- sword
conflicts: # Заклинания, конфликтующие с этим
- sharpness
rarity: common # Редкость заклинания, см. rarity.yml
max-level: 4 # Максимальный уровень заклинания
tradeable: true # Можно ли получить заклинание от жителей
discoverable: true # Может ли заклинание генерироваться естественным образом в сундуках
enchantable: true # Можно ли получить заклинание от зачарованных столов
# Эффекты заклинания (т.е. функциональность)
# См. здесь: https://plugins.auxilor.io/effects/configuring-an-effect
# Используйте %level% в качестве заполнителя для уровня заклинания
effects:
- id: damage_multiplier
args:
multiplier: 1 + 0.2 * %level%
triggers:
- melee_attack
# Условия, необходимые для использования заклинания,
# вы также можете использовать %level% как заполнитель здесь
conditions: [ ]
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.