EcoSkills дозволяє створити на вашому сервері RPG-подібний досвід: з вирівнюванням навичок, спеціальними ефектами/здібностями, MMO-статистикою, типами магії, такими як мана, абсолютно новою механікою та складнішими змаганнями! Він був натхненний Hypixel Skyblock, якщо ви знайомі з ним.
Вона працює на bungee/velocity з MySQL!
Команди та права плагіна EcoSkills:
/skills , /stats - Відкриває головне меню Роздільна здатність
: ecoskills.command.skills
/skills top - Перегляд таблиці лідерів
Роздільна здатність: ecoskills.command.top
/ecoskills give - Дати гравцю xp або рівні статистики Дозвіл :
ecoskills.command.give
/ecoskills give <гравець> <навичка/статистика> <хп/рівні>.
Наприклад, щоб дати гравцеві 30 сили, ви зробите /ecoskills give <player> strength 30
/ecoskills reset - скинути гравця Дозвіл
: ecoskills.command.reset
Загальне використання: /ecoskills reset <гравець>
/ecoskills recount
Роздільна здатність: ecoskills.command.recount
Загальне використання: /ecoskills recount <гравець>
За замовчуванням
Стандартні конфігурації можна знайти тут: GitHub
# Идентификатором стата является имя файла .yml,
# например, у saturation.yml идентификатор - saturation
# Вы можете размещать статы в любом месте в этой папке,
# включая подпапки, если хотите организовать свои конфиги статов
# _example.yml не загружается.
name: "&#f5aa42? Насыщенность" # Название стата, отображаемое игрокам
placeholder: "%level% / 3" # Заполнитель, отображаемый в описании, можно использовать выражения - например, %level% * 2
description: "&8Теряйте &a%placeholder%%&8 меньше сытости" # Описание, отображаемое в лоре и сообщениях
# Параметры стата в GUI
gui:
enabled: false # (Необязательно) Отображается ли стат в GUI
position:
row: 5
column: 5
icon: player_head texture:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvZDMzZGRiOTJjYjZiM2E3OTI4MGI4YmRjZWQ4OTc2YWVahYjEzYTRiZmZlYWVmMmQ0NmQ4MjhiZDkxZGVlMGYzZSJ9fX0=
# Эффекты стата (т. е. функционал)
# Смотрите здесь: https://plugins.auxilor.io/effects/configuring-an-effect
# Используйте %level% как заполнитель для уровня стата
effects:
- id: hunger_multiplier
args:
multiplier: "1 - (%level% / 300)"
# Условия, необходимые для активации эффектов,
# можно использовать %level% как заполнитель здесь тоже
conditions: [ ]
Типи магії за умовчанням
Мана
За замовчуванням
За замовчуванням можна знайти тут: GitHub
# Идентификатор типа магии - это имя файла .yml,
# например, mana.yml имеет идентификатор mana
# Вы можете размещать типы магии где угодно в этой папке,
# включая вложенные папки, если хотите организовать конфигурации типов магии
# _example.yml не загружается.
# Название типа магии, отображаемое игрокам
name: "(ffe6? Мана"
# Скорость восстановления магии в секунду
regen-rate: "0.02 * %ecoskills_mana_limit%"
# Максимальное количество этого типа, которое может иметь игрок
limit: "100 + %ecoskills_wisdom%"
# Если игроки должны начинать с полной магией (true) или пустой магией (false)
join-on-full: true
Плейсхолдери плагіна EcoSkills:
%ecoskills_average_skill_level%- Середній рівень навичок для гравця
%ecoskills_total_skill_level%- Загальний рівень навичок для гравця: сума всіх рівнів навичок
%ecoskills_<id>%- Отримати рівень, який у гравця є для будь-якого даного ефекту, статистики або навички
%ecoskills_<id>[I]numeral%- Отримати рівень, який у гравця є для будь-якого даного ефекту, статистики або навички, у вигляді римської цифри
%ecoskills[/I]<effect>[I]name%- Отримати форматоване ім'я (значок та колір) будь-якого ефекту. Використовується внутрішньо для конфігурації
%ecoskills[/I]<effect>[I]base%- Отримати форматоване ім'я (значок та колір) будь-якого ефекту. Використовується внутрішньо для конфігурації
%ecoskills[/I]<effect>[I]bonus%- Отримати форматоване ім'я (значок та колір) будь-якого ефекту. Використовується внутрішньо для конфігурації
%ecoskills[/I]<effect>[I]description%- Отримати будь-який ефект. Використовується всередині конфігурації
%ecoskills[/I]<stat>[I]name%- Отримати форматоване ім'я (значок і колір) будь-якої статистики. Використовується внутрішньо для конфігурації
%ecoskills[/I]<stat>[I]base%- Отримати базовий рівень, який гравець має для будь-якої статистики (перед застосуванням модифікаторів)
%ecoskills[/I]<stat>[I]bonus%- Отримати бонусні рівні, які гравець має для будь-якої статистики (від модифікаторів)
%ecoskills[/I]<stat>[I]description%- Отримати опис, який гравець побачить для будь-якої статистики
%ecoskills[/I]<skill>[I]percentage_progress%- Показує процентний співвідношення до наступного рівня навички
%ecoskills[/I]<skill>[I]current_xp%- Показує поточний досвід навички
%ecoskills[/I]<skill>_required_xp%- Показує необхідний досвід навички для наступного рівня
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.