Reforges – це модифікації, які застосовуються до вашого предмету за допомогою меню reforge! Якщо ви коли-небудь грали в Hypixel Skyblock, система дуже схожа. Ви просто відкриваєте меню з командою /reforge (або налаштовуєте NPC на команду /reforges open %player%), і все готове. Це чудове доповнення до метагему предметів на вашому сервері, і воно відчувається як плавне доповнення до базової гри.
Команди та права плагіна Reforges:
/reforge , /reforges open <гравець>
Дозвіл відкрити для себе: reforges.command.reforge
Дозвіл відкрити для когось іншого: reforges.command.open
/reforges give - Дати гравцю камінь для перековування
Дозвіл: reforges.command.give
Загальне використання : /reforges give <гравець> <камінь> [кількість]
Наприклад, щоб дати гравцю 2 камені для ремонту Lavish: /reforges give <player> lavish 2
/reforges apply - Застосувати потоншення до предмета, що утримується Роздільна
здатність: reforges.command.apply
Загальне використання : /reforges apply <reforge> [player]
/reforges import - Імпорт рефорджу з lrcdb
Роздільна здатність: reforges.command.import
Загальне використання: /reforges import <id>
Знайти рефорджі в lrcdb
/reforges export - Експортувати рефордж в lrcdb
Роздільна здатність: reforges. command.export
Загальне використання: /reforges export <id>
Геймплей в Reforges:
Як перекувати предмет
Крок перший: відкрийте графічний інтерфейс.
Виконайте команду /reforge або підійдіть до NPC, який виконує команду /reforge open <нік гравця>.
Конфіг за замовчуванням
За замовчуванням можна знайти тут: GitHub
Як додавати reforge
reforge - це кожен конфігураційний файл, розміщений в папці /reforges/, і ви можете додавати або видаляти їх на свій розсуд. Тут є приклад конфігурації під назвою _example.yml, щоб допомогти вам!
Типовий конфіг reforge
# Идентификатор рефорджа - это имя файла .yml, # например, acute.yml имеет идентификатор acute # Вы можете разместить рефорджи в любом месте в этой папке, # включая подпапки, если вы хотите организовать конфигурации рефорджей # _example.yml не загружается. name: "<gradient:#AAFFA9>Динамичный</gradient:#11FFBD>" # Отображаемое имя рефорджа description: # Лор, добавляемый к предмету с этим рефорджем: - "&a+5% &fУрона" - "&a+10% &fКритического Урона" targets: # Цели, к которым можно применить этот рефордж - melee # Параметры для рефордж-камня stone: enabled: true # Если для этого рефорджа требуется использование рефордж-камня name: "<gradient:#AAFFA9>Динамичный</gradient:#11FFBD>&f Камень Рефорджа" # Отображаемое имя камня lore: # Лор камня - "&7Поместите справа от" - "&7меню рефорджа для применения" - "<gradient:#AAFFA9>Динамичный</gradient:#11FFBD>&7 рефорджа!" item: player_head texture:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvMmM0YTY1YzY4OWIyZDM2NDA5MTAwYTYwYzJhYjhkM2QwYTY3Y2U5NGVlYTNjMWY3YWM5NzRmZDg5MzU2OGI1ZCJ9fX0= craftable: true # Если камень рефорджа должен быть создаваемым price: # (Необязательно) Цена для применения этого рефорджа, переопределяет стандартную цену рефорджа value: 100000 type: coins # См. здесь: https://plugins.auxilor.io/all-plugins/prices display: "&6$%value%" recipe: # Рецепт для создания камня - air - ecoitems:blank_reforge_stone ? air - air - iron_block - daylight_sensor - iron_block - air - phantom_membrane - air # Эффекты рефорджа (т.е. функциональность) # См. здесь: https://plugins.auxilor.io/effects/configuring-an-effect effects: - id: damage_multiplier args: multiplier: 1.05 triggers: - melee_attack - id: crit_multiplier args: multiplier: 1.1 triggers: - melee_attack # Условия, необходимые для использования рефорджа conditions: [ ] # Эффекты для выполнения при применении рефорджа к предмету. on-reforge-effects: [ ]
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.