Перейти до змісту

EpicAchievements 1.5.1

(0 відгуків)

1 зображення

EpicAchievements робить гру більш захоплюючою, додаючи більше 20 видів досягнень за такі завдання, як фермерство, дослідження та битви.

Плагін включає випробування та багаторівневі досягнення з налаштованими умовами та нагородами. Інтегрований із популярними плагінами, він дозволяє гравцям заробляти очки, отримувати нагороди та легко відслідковувати свій прогрес.

Команди плагіна EpicAchievements:

Команди для гравців:

Спойлер

/achievements menu — Відкриває головне меню досягнень.
/achievements rewards — Відкриває меню нагород.
/achievements tracker — Відкриває меню трекера.

Команди для адмінів:

/achievements setprogress <player> <achievement> <progress> — Встановлює прогрес досягнення гравця.
/achievements unlock <player> <achievement> — Розблокує досягнення для гравця.
/achievements reset <player> [achievement/category/rewards] [id] — Скидає прогрес досягнення гравця.
/achievements reload — Перезавантажує плагін.

Права плагіна EpicAchievements:

achievements.admin - Право, необхідне для використання адмінських команд.
achievements.track - Право, необхідне для відстеження досягнень.

Конфігурація плагіна EpicAchievements:

Досягнення

Інформація

Існує два типи досягнень:

CHALLENGE - одиночний рівень

TIERED – кілька рівнів Тип автоматично визначається за кількістю рівнів.

Приклад конфігурації досягнення:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

# Уникальный идентификатор. Не изменяй его, иначе игроки потеряют свой прогресс!
builder:
  # Тип задачи: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/tasks
  type: PLACE
  # Название, используемое в сообщениях и меню
  name: "Builder"
  # Описание достижения
  description:
    - "&fPlace blocks."
  # (Необязательно) Разрешение, необходимое для прогресса в достижении
  # permission: achievements.builder

  # Условия: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/conditions
  blocks:
    - STONE_BRICKS
    - BRICKS
  worlds:
    - world
    - resource_world
  game-modes:
    - SURVIVAL
      
  # Список уровней. Должен быть хотя бы один уровень
  tiers:
    1:
      # Прогресс, необходимый для завершения уровня
      required-amount: 10
      # Очки, присуждаемые за завершение уровня
      points: 25
      # Список наград. см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/rewards
      # Формат: REWARD_TYPE:VALUE
      rewards:
        - "VAULT:100"
        - "COMMAND:say {player} has completed the Builder achievement!"
    # Другие уровни можно добавить ниже

Приклад конфігурації:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

birdwatcher:
  type: ADVANCEMENT
  # Можно также указать пользовательское пространство имен
  # <namespace>:<resource-location>
  advancement: "adventure/spyglass_at_parrot"
  name: "Birdwatcher"
  description:
  - "&fWatch a parrot through a spyglass!"
  tiers:
    1:
      required-amount: 1
      points: 10

Приклад конфігурації:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

lumberjack:
  type: PLACEHOLDER
  placeholder: "%auraskills_foraging%"
  name: "Professional Lumberjack"
  description:
  - "&fCut down trees!"
  tiers:
    1:
      required-amount: 1
      points: 10
    2:
      required-amount: 2
      points: 15
    3:
      required-amount: 3
      points: 20

Приклад конфігурації:

Файл: achievements/survival/achievements.yml

first-nap:
  type: PLACEHOLDER
  placeholder: '%player_is_sleeping%'
  name: "First Nap"
  description:
  - '&fSleep for the first time!'
  tiers:
    1:
      placeholder:
        operator: EQUALS
        value: "yes"
      points: 10
      rewards: []

Приклад конфігурації:

Файл: config.yml

# ID сервера
server: survival

category.yml:

# Уникальный идентификатор категории
global:
  # Название, используемое в сообщениях и меню
  name: Global
  # Описание категории
  description:
    - '&7Achievements that can be completed'
    - '&7across all servers.'
  # Список серверов, на которых можно выполнить достижения
  servers:
    - ALL
  # Предмет, отображаемый в главном меню
  item:
    material: COMPASS
    slot: 12

Приклад конфігурації:

Файл: rewards.yml

rewards:
  # Диапазон уровней
  1-100:
    # Очки, необходимые для разблокировки награды. Поддерживаются математические выражения!
    required-points: "{level} * 100"
    # Список наград
    rewards:
      - "VAULT:{level} * 10"
    # Предмет, отображаемый, когда награда заблокирована
    locked-item:
      material: "COAL"
      name: "&cAchievement Reward"
      lore:
        - "&8Level {level}"
        - "&7Required Points: &e{points}"
        - ""
        - "&7Reward:"
        - "{rewards}"
        - ""
        - "{status}"
    # Предмет, отображаемый, когда награда разблокирована
    unlocked-item:
      material: "GOLD_NUGGET"
      name: "&aAchievement Reward"
      lore:
        - "&8Level {level}"
        - "&7Required Points: &e{points}"
        - ""
        - "&7Reward:"
        - "{rewards}"
        - ""
        - "{status}"
  # Другие уровни можно добавить ниже

Зауваження:

<required> - обов'язковий аргумент

[optional] - необов'язковий аргумент

API розробника в EpicAchievements:

Залежності

Помісти jar файл плагіна в папку всередині свого проекту:

Мейвен

<dependency>
  <groupId>dev.pixelstudios</groupId>
  <artifactId>EpicAchievements</artifactId>
  <version>{version}</version>
  <scope>system</scope>
  <systemPath>${project.basedir}/libs/EpicAchievements.jar</systemPath>
</dependency>

Gradle

dependencies {
  compileOnly files('libs/EpicAchievements.jar')
}

Установка плагіна EpicAchievements:

Вимоги:

Спойлер

Java 8 або вище

Minecraft версії 1.8.8 до 1.21

(Опціонально) база даних MySQL або MongoDB

Необов'язкові залежності:

EpicAchievements не потребує інших плагінів для роботи, але може інтегруватися з деякими зовнішніми плагінами для надання додаткових функцій.

PlaceholderAPI - потрібен для плейсхолдерів PAPI та досягнень PLACEHOLDER

Спойлер

Vault - потрібний для нагород в економіці

MythicMobs — потрібний для умов, пов'язаних з MythicMobs

ItemsAdder, Oraxen, MMOItems, EcoItems — для створення користувацьких предметів та блоків

WorldGuard — потрібний для умов, пов'язаних з регіонами

 

User Feedback

Рекомендовані коментарі

Коментарів немає

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Додати коментар...