EpicAchievements робить гру більш захоплюючою, додаючи більше 20 видів досягнень за такі завдання, як фермерство, дослідження та битви.
Плагін включає випробування та багаторівневі досягнення з налаштованими умовами та нагородами. Інтегрований із популярними плагінами, він дозволяє гравцям заробляти очки, отримувати нагороди та легко відслідковувати свій прогрес.
Команди плагіна EpicAchievements:
Команди для гравців:
/achievements menu — Відкриває головне меню досягнень.
/achievements rewards — Відкриває меню нагород.
/achievements tracker — Відкриває меню трекера.
Команди для адмінів:
/achievements setprogress <player> <achievement> <progress> — Встановлює прогрес досягнення гравця. /achievements unlock <player> <achievement> — Розблокує досягнення для гравця. /achievements reset <player> [achievement/category/rewards] [id] — Скидає прогрес досягнення гравця. /achievements reload — Перезавантажує плагін.
Права плагіна EpicAchievements:
achievements.admin - Право, необхідне для використання адмінських команд.
achievements.track - Право, необхідне для відстеження досягнень.
Конфігурація плагіна EpicAchievements:
Досягнення
Інформація
Існує два типи досягнень:
CHALLENGE - одиночний рівень
TIERED – кілька рівнів Тип автоматично визначається за кількістю рівнів.
Приклад конфігурації досягнення:
Файл: achievements/survival/achievements.yml
# Уникальный идентификатор. Не изменяй его, иначе игроки потеряют свой прогресс!
builder:
# Тип задачи: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/tasks
type: PLACE
# Название, используемое в сообщениях и меню
name: "Builder"
# Описание достижения
description:
- "&fPlace blocks."
# (Необязательно) Разрешение, необходимое для прогресса в достижении
# permission: achievements.builder
# Условия: см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/conditions
blocks:
- STONE_BRICKS
- BRICKS
worlds:
- world
- resource_world
game-modes:
- SURVIVAL
# Список уровней. Должен быть хотя бы один уровень
tiers:
1:
# Прогресс, необходимый для завершения уровня
required-amount: 10
# Очки, присуждаемые за завершение уровня
points: 25
# Список наград. см. https://wiki.pixelstudios.dev/epicachievements/configuration/rewards
# Формат: REWARD_TYPE:VALUE
rewards:
- "VAULT:100"
- "COMMAND:say {player} has completed the Builder achievement!"
# Другие уровни можно добавить ниже
Приклад конфігурації:
Файл: achievements/survival/achievements.yml
birdwatcher: type: ADVANCEMENT # Можно также указать пользовательское пространство имен # <namespace>:<resource-location> advancement: "adventure/spyglass_at_parrot" name: "Birdwatcher" description: - "&fWatch a parrot through a spyglass!" tiers: 1: required-amount: 1 points: 10
Приклад конфігурації:
Файл: achievements/survival/achievements.yml
lumberjack:
type: PLACEHOLDER
placeholder: "%auraskills_foraging%"
name: "Professional Lumberjack"
description:
- "&fCut down trees!"
tiers:
1:
required-amount: 1
points: 10
2:
required-amount: 2
points: 15
3:
required-amount: 3
points: 20
Приклад конфігурації:
Файл: achievements/survival/achievements.yml
first-nap:
type: PLACEHOLDER
placeholder: '%player_is_sleeping%'
name: "First Nap"
description:
- '&fSleep for the first time!'
tiers:
1:
placeholder:
operator: EQUALS
value: "yes"
points: 10
rewards: []
Приклад конфігурації:
Файл: config.yml
# ID сервера
server: survival
category.yml:
# Уникальный идентификатор категории
global:
# Название, используемое в сообщениях и меню
name: Global
# Описание категории
description:
- '&7Achievements that can be completed'
- '&7across all servers.'
# Список серверов, на которых можно выполнить достижения
servers:
- ALL
# Предмет, отображаемый в главном меню
item:
material: COMPASS
slot: 12
Приклад конфігурації:
Файл: rewards.yml
rewards:
# Диапазон уровней
1-100:
# Очки, необходимые для разблокировки награды. Поддерживаются математические выражения!
required-points: "{level} * 100"
# Список наград
rewards:
- "VAULT:{level} * 10"
# Предмет, отображаемый, когда награда заблокирована
locked-item:
material: "COAL"
name: "&cAchievement Reward"
lore:
- "&8Level {level}"
- "&7Required Points: &e{points}"
- ""
- "&7Reward:"
- "{rewards}"
- ""
- "{status}"
# Предмет, отображаемый, когда награда разблокирована
unlocked-item:
material: "GOLD_NUGGET"
name: "&aAchievement Reward"
lore:
- "&8Level {level}"
- "&7Required Points: &e{points}"
- ""
- "&7Reward:"
- "{rewards}"
- ""
- "{status}"
# Другие уровни можно добавить ниже
Зауваження:
<required> - обов'язковий аргумент
[optional] - необов'язковий аргумент
API розробника в EpicAchievements:
Залежності
Помісти jar файл плагіна в папку всередині свого проекту:
Мейвен
<dependency> <groupId>dev.pixelstudios</groupId> <artifactId>EpicAchievements</artifactId> <version>{version}</version> <scope>system</scope> <systemPath>${project.basedir}/libs/EpicAchievements.jar</systemPath> </dependency>
Gradle
dependencies {
compileOnly files('libs/EpicAchievements.jar')
}
Установка плагіна EpicAchievements:
Вимоги:
Java 8 або вище
Minecraft версії 1.8.8 до 1.21
(Опціонально) база даних MySQL або MongoDB
Необов'язкові залежності:
EpicAchievements не потребує інших плагінів для роботи, але може інтегруватися з деякими зовнішніми плагінами для надання додаткових функцій.
PlaceholderAPI - потрібен для плейсхолдерів PAPI та досягнень PLACEHOLDER
Vault - потрібний для нагород в економіці
MythicMobs — потрібний для умов, пов'язаних з MythicMobs
ItemsAdder, Oraxen, MMOItems, EcoItems — для створення користувацьких предметів та блоків
WorldGuard — потрібний для умов, пов'язаних з регіонами
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.