Перейти до змісту

PlayerHeads 1.8

(0 відгуків)

1 зображення

Ви коли-небудь грали з кимось у PVP чи PVE з мобами та не отримували гарного лута? Відчуваєте, що заслуговуєте на трофей за перемогу?

Хочете простішу альтернативу великим плагінам, у яких реалізовано все, крім цікавого лута? Тоді PlayerHeads – це те, що вам потрібно! Тепер ви можете відрубувати голови ворогам у бою і встановлювати їх на жердині для загального огляду, носити обличчя противника як маску, як камуфляж, або просто збирати голови всіх мобів.

Конфіг плагіна

  • pkonly - true/false - Трофеї випадають лише тоді, коли гравець вбиває іншого гравця (на відміну втоплення тощо).

  • droprate - 0.0 -> 1.0 - Імовірність того, що трофей впаде після смерті гравця (1 - 100%, 0 - ніколи)

  • lootingrate - 0.0 -> 1.0 - Збільшує всі випадання на відсоток мародерства під час використання зачарованої зброї

  • mobpkonly - [true/false] - Трофеї моба випадають лише тоді, коли гравець вбиває моба (на відміну від лави або смерті від падіння)

  • fixcase - [true/false] - При створенні / перейменуванні головок намагатиметься зробити введення нечутливим до регістру

  • updatecheck - [true/false] - Перевіряє наявність оновлень під час запуску та надсилає адміністраторам посилання на завантаження наступної версії

  • broadcast - [true/false] - Надсилає глобальне або локальне повідомлення, коли хтось обезголовлений

  • broadcastrange - 0 - Відстань у метрах, на якій інші гравці бачитимуть повідомлення про вбивство гравця (0 не обмежено)

  • broadcastmob - [true/false] - Надсилає глобальне або локальне повідомлення, коли хтось обезголовлює моба

  • broadcastmobrange - 0 - Відстань у метрах, на якій інші гравці будуть бачити повідомлення про вбивство моба (0 не обмежено)

  • antideathchest - [true/false] - Встановлює голову ванільного моба або скін гравця

  • dropboringplayerheads - [true/false] - Дроп голови гравця після смерті

  • dropvanillaheads - [true/false] - Встановлює голову ванільного моба або скін гравця

  • convertvanillaheads - [true/false] - Якщо false, уникайте перетворення типу head, коли блок зламаний. При значенні true голова автоматично перетворюється на ванільний або очищений залежно від стану налаштування dropvanillaheads

  • nerfdeathspam - [true/false] - Якщо це true, не кидайте голову, якщо гравець нещодавно помер від того самого вбивці (у межах порога). Це полегшує деякі можливості формувати голови.
    Якщо pkonly вимкнений, гравець, який вмирає кілька разів від мобів, також отримує збитки аналогічним чином.

  • addlore - [true/false] - Якщо це true, знання, засновані на записах LORE_PLUGIN_NAME і LORE_HEAD_ *, можуть бути додані до заголовків користувача.Якщо false, ніякі знання ніколи не додаються.

  • clickspamcount - 5 - Кількість взаємодій кліків на головах для запису виявлення спаму.

  • clickspamthreshold - 1000 - Кількість мілісекунд для виявлення збігів клацань на головках для виявлення спаму.

  • deathspamcount - 5 - Кількість смертей гравців, які потрібно записати для виявлення спаму (якщо включеноnerfdeathspam )

  • deathspamthreshold - 300000 (5 хв) - Кількість мілісекунд для виявлення відповідних смертей гравців для виявлення спаму (якщо включений nerfdeathspam).

  • fixdroppedheads - [true/false] - Коли увімкнено, спробуйте автоматично оновити ім'я та знання про голови. (допомагає з видаленням води/поршнів)

  • requireitem - [true/false] - Якщо це true, елемент у списку обов'язкових елементів повинен бути в головній руці, щоб обезголовити.

  • requireditems - [axes] - Рядковий список матеріалів Bukkit, які дозволяють обезголовлювати, коли вони знаходяться в основній руці, якщо увімкнено 'requireitem'.

  • considermobkillers - [true/false] - Якщо це true, вважайте мобів, відповідальних смерть, «вбивцями». Це включає ефекти «requireitem» і «lootingrate» для моба.

  • considertameowner - [true/false] - Якщо це true, розглянемо атаки приборканих мобів (вовків) від їхнього власника. Потребує включення «allowmobkillers».

  • slimemodifier - [section] - розділ конфігурації, що містить модифікатори для кожного розміру слизу (1-4). Вони множаться на базовий випадання мобу. (наприклад: slimemodifier.1: 0,5 ділить навпіл найменшу краплю слизу)

User Feedback

Рекомендовані коментарі

Коментарів немає

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Додати коментар...