Плагін дозволяє примусово змінити місію/голову з різних причин (наприклад, якщо всі гравці мертві тощо). Це прискорює час проходження.
Важливо: перед використанням плагіна видаліть nextmap.smx (або перемістіть у папку disabled)
Налаштування:
sm_l4d_fmc_version - Показує версію плагіна
sm_l4d_fmc - прискорено змінює місію в кінці карти
sm_l4d_fmc_ifdie - Примусово і швидко змінює рівень якщо всі гравці мертві у фінальній
битві
sm_l4d_fmc_def – на яку місію змінювати за стандартом?
sm_l4d_fmc_chdelayvs - Затримку перед зміною місії у Versus моді
sm_l4d_fmc_chdelaycoop - Затримку перед зміною місії в Проходження
sm_l4d_fmc_re_timer_block -
на скільки блокувати дублювання round_nd інформувати гравців у чаті про те, яка карта наступна?
sm_l4d_fmc_dbug - записувати дії плагіна в лог
Команди сервера:
sm_l4d_fmc_crec_add - Додає параметри sm_l4d_fmc_crec та sm_l4d_fmc_re_timer_block на конкретну карту
sm_l4d_fmc_crec_clear - обнулити значення sm_l4d_fmc_crec та sm_l4d_fmc_crec.
sm_l4d_fmc_crec_list - показати поточні значення у sm_l4d_fmc_crec та sm_l4d_fmc_re_timer_block
Цикл місій записаний у файлі addons\sourcemod\data\sm_l4dvs_mapchanger.txt і addons\sourcemod\data\sm_l4dco_mapchanger.txt (для версуса і проходження відповідно).
Файли мають таку структуру (де все інтуїтивно зрозуміло):
"ForceMissionChangerSettings"
{
"l4d_*current_mission_end_map*"
{
"next mission map" "l4d_*next_mission_map*"
"Next Mission Name" "*Next Mission*"
}
}
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.