Плагін додає шкоди від диму курця, який залишається після його вбивства.
При попаданні в хмару, та отриманні збитків, гравець матиме відповідний звук, повідомлення в Hint та HUD Damage.
Налаштування:
l4d_cloud_damage_enabled (default 1) - чи включений плагін?
l4d_cloud_damage_damage (default 2) - скільки шкоди завдаватися кожні 2 секунди?
l4d_cloud_damage_time (default 17) - як довго буде зберігатися шкода (у секундах)?
l4d_cloud_damage_radius (default 250) - радіус зони шкоди
l4d_cloud_damage_sound (default player/survivor/voice/choke_5.wav) - шлях до звуку шкоди
l4d_cloud_meleeslow_enabled (default 1) - замедлить
l4d_cloud_message_enabled (default 1) - 0 - відключено, 1 - маленьке повідомлення в HUD, 2 - велике HUD повідомлення, 3 - чат оповіщення
l4d_cloud_shake_enabled (default 1) - додати ефект трясіння, коли гравець кашліє?
l4d_cloud_blocks_revive (default 0) - заборонити лікуватися у хмарі?
l4d_cloud_gamemodesactive (default "versus,teamversus,realism") - визначити в яких режимах працює плагін
Встановлення:
Розкидати файли по папках (.smx в addons/sourcemod/plugins, .cfg в configs і так далі)
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.