Плагін створює після смерті гравців (як тих, що вижили так і заражених) якийсь предмет, який випадає випадковим чином.
Предмет з'являється на тому місці, де помер гравець. Також є функція додати дроп не тільки після смерті гравців, але і зомбі-ботів.
Налаштування:
Вам необхідно самостійно створити файл налаштувань на шляху
cfg\sourcemod з назвою l4d2_infected_loot_drops_loot_settings.conf
В архіві з плагіном є приклад файлу налаштування
l4d2_loot_config_filename - ім'я конфіг-файлу плагіна (який cfg/sourcemod)
l4d2_loot_enabled - плагін включений чи ні?
l4d2_loot_logging - Включити логування?
l4d2_loot_announce_mode - Сповіщати гравців про те, коли з'являється предмет? 0 = ні; 1 = Hint текст 2 = Текст у командний чат
Адмінські команди:
Для доступу до команд потрібен адмін рівень ADMFLAG_KICK
loot_reloadconfig - перезавантажує конфіг файл плагіна
loot_sim - симуляція дропа
loot_get_thingcount - дізнатися скільки разів вже з'являвся конкретний предмет
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.