Плагін фіксує не зовсім реалістичну поведінку блювоти в L4D2. А саме такі моменти:
Якщо гравець кинув банку з блювотою собі під ноги – він буде покритий блювотою
Танка забризкало від вибуху товстуна? Він буде покритий блювотою
Так само все це ставиться як до зомбі босів так і до звичайних
Налаштування плагіна:
l4d2_bile_the_world_radius (default 200) - радіус ураження блювотою від вибуху товстуна або банки з блювотою
l4d2_bile_the_world_enabled (default 1) - чи активний плагін
l4d2_bile_the_world_expl_pwr (default 150) - з якою силою вибух товстуна впливає на тих хто поруч
l4d2_bile_the_world_flingenabled (default 0) - чи відкидати гравців/зомбі, які виявилися поряд із вибухом?
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.