Плагін перетворює гру на якусь подобу режиму знайомого нам ще за CS 1.6 - захист VIP персону.
Суть у наступному: на початку раунду з тих, хто вижив, вибирається один гравець, який ставати обраним. У нього сильно збільшуються ХП, АЛЕ:
Якщо обраного обливали - решта команди теж сліпне
Якщо обраний отримав шкоду - інші теж отримують шкоду
Якщо обраний загинув - гра завершується моментально, ті, хто вижив, програють
Режим може спонукати гравців гра злагоджено й у команді, оскільки вони будуть зобов'язані захищати обраного.
Адмінські команди:
sm_selectchosen - дозволяє призначити конкретного гравця обраним, вказавши його нікнейм
sm_boomboom - створює вибух поряд з адміном
sm_spawnpack - створює хвилю зомбі
Налаштування плагіна:
l4d2_chosen_one_admin_select "1" - дозволити адмінам міняти обраного гравця?
l4d2_chosen_one_advert "1" - активувати оповіщення плагіна?
l4d2_chosen_one_advert_infected "4" - чи повинен і як плагін сповіщати обраного гравця про те, що він обраний? (0 = ні, 1 = у чаті, 2 = Hint текст, 3 = текст по центру екрану, 4 = інструкторська підказка)
l4d2_chosen_one_advert_survivor "4" - чи сповіщати інших тих, хто вижив про те, хто з них обраний? (0 = ні, 1 = у чаті, 2 = Hint текст, 3 = текст по центру екрану, 4 = інструкторська підказка)
l4d2_chosen_one_attach "1" - "прив'язати" тих, хто вижив до обраного? якщо вони відійдуть занадто далеко, то будуть покарані
l4d2_chosen_one_attach_announce "4" - як сповіщати гравців про прив'язку до обраного (0 = ні, 1 = у чаті, 2 = Hint текст, 3 = текст по центру екрану, 4 = інструкторська підказка)
l4d2_chosen_one_attach_damage "5" - скільки втрат наносити гравцям які віддалилися від обраного?
l4d2_chosen_one_attach_damage_interval "5" - з яким інтервалом в секундах завдавати шкоди?
l4d2_chosen_one_attach_incap "0" - показувати гравцям таймер до смерті, коли обраний прибити до землі чи його душать?
l4d2_chosen_one_attach_infected "hunter" - боси, яких створювати поруч із гравцем, який кинув обраного. Перераховувати через кому
l4d2_chosen_one_attach_interval "5" - з яким інтервалом показувати сповіщення про те, що гравець віддалився від обраного?
l4d2_chosen_one_attach_penalty "1" - яке покарання за ігнорування попереджень: 0 = вивести з ладу, 1 = завдавати шкоди, 2 = заморозити, 3 = вбити, 4 = створити боса прямо перед обличчям
l4d2_chosen_one_attach_radius "3000" - максимально допустима дистанція між обраним та гравцем
l4d2_chosen_one_attach_warnings "5" - скільки попереджень показати перед покаранням
l4d2_chosen_one_color "6" - в який колір пофарбувати обраного? 1 = червоні, 2 = синій, 3 = зелений, 4 = чорний, 5 = невидимий, 6 = не фарбувати
l4d2_chosen_one_end_time "0" - через скільки секунд після смерті обраного завершити матч?
l4d2_chosen_one_friendly_fire "1" - що зробити якщо обраний отримав шкоду від союзників? 0 - нічого, 1 - вилікувати, 2 - вилікувати обраного та покарати винуватця
l4d2_chosen_one_friendly_fire_disable "1" - відключити у обраного можливість завдавати шкоди своїм?
l4d2_chosen_one_friendly_fire_punish "100" - скільки відсотків шкоди отримує винуватець? Відсоток вираховується з тієї кількості, скільки наніс винуватець.
l4d2_chosen_one_health "150" - скільки здоров'я у Вибраного?
l4d2_chosen_one_hurt_all "1" - чи повинні інші, хто вижив, отримувати ту ж шкоду, що й обраний?
l4d2_chosen_one_hurt_all_damage "50" - скільки відсотків від збитків отриманого обраним, отримують інші люди, що вижили?
l4d2_chosen_one_penalty "1" - що трапиться з командою якщо вмирає будь-хто з тих, хто вижив? 0 = вибух у радіусі, 1 = кінець гри, 2 = втрата ХП, 3 = укласти на землю всіх хто в радіусі
l4d2_chosen_one_penalty_health "75" - скільки ХП забирати у тих, хто вижив?
l4d2_chosen_one_power "1500" - потужність вибуху
l4d2_chosen_one_radius "450" - радіус вибуху при смерті того, хто вижив
l4d2_chosen_one_suicide "1" - якщо включено, то плагін помітить якщо обраний вирішить померти навмисне, і вибере нового гравця
l4d2_chosen_one_vomit_all "1" - чи має засліпнути вся команда, якщо обраного обливали?
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.