Crates працюють на основі моделей ModelEngine або ItemsAdder, анімація нагород векторна, ми намагаємося зробити внутрішньоігровий редактор якомога повнішим, якщо ви бачите, що чогось не вистачає, будь ласка, повідомте нас.
Кінематика, що відображається під час відкриття скриньки, працює за допомогою пакетів.
Також система повторного кидка.
Команди та права плагіна Magic Crates:
/magiccrates key <give/take> <crateId> <player/*> <quantity> - magiccrates.admin | Залежно від команди приймає чи віддає ключ крейта.
/magiccrates play <crateId> - magiccrates.admin | Запуск кінематики крита, це можна використовувати для тестування.
/magiccrates editor - magiccrates.admin | Відкрити редактор, щоб розпочати налаштування ваших критів.
/magiccrates reload - magiccrates.reload | Перезавантажити файли конфігурації.
Рекомендовані коментарі
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.