MythicCrucible - це додаток для MythicMobs, що дозволяє створювати власні предмети, об'єкти, що розміщуються, і рецепти ремесел!
Предмети можуть використовувати будь-які міфічні механіки та вміння, більшість тригерів (включаючи нові тригери спеціально для предметів), а також безліч нових спеціальних опцій!
Команди плагіна MythicCrucible DEV BUILDS:
/superworkbench (псевдонім: /swb ) - Використовується для відкриття сітки ремесел 5x5.
/megaworkbench (псевдонім: /mwb ) - Використовується для відкриття сітки ремесел 6x6.
/mm items generate - Використовується для створення пакету ресурсів .
Права плагіна MythicCrucible DEV BUILDS:
mythiccrucible.admin - Доступ до всіх команд Crucible.*
mythiccrucible.superworkbench - Доступ до команди /swb.
mythiccrucible.megaworkbench - Доступ до команди /mwb.
YAML:
TestRecipe:
Id: GOLD_NUGGET
Display: 'Test Recipe Item'
Recipes:
SHAPELESS:
Type: SHAPELESS
Amount: 1
IngredientsLeftover:
- bucket
Ingredients:
- water_bucket
- apple
Приклад конфігурації крафта
Наведемо приклад предмета, якого прив'язано кілька рецептів.
YAML:
TestRecipe:
Id: GOLD_NUGGET
Model: 5
Display: 'Test Recipe Item'
Recipes:
FURNACE:
Type: FURNACE
Amount: 1
CookingTime: 120
Experience: 5
Ingredient: diamond
SHAPED_1:
Type: SHAPED
Amount: 1
Ingredients:
- apple | air
- air | apple
BREWER_1:
Type: BREWING
Amount: 1
Ingredient: apple
InputItem: diamond
SHAPELESS_1:
Type: SHAPELESS
Amount: 1
Ingredients:
- apple
- apple
- diamond
- TestRecipe
Інтеграція
Для того, щоб інтегрувати цей інструмент у ваш сервер без необхідності введення команди гравцями, існує простий метод: Використовуйте командну механіку з вашого користувача моба/предмета/блоку/меблів.
YAML:
ExampleCraftingTable: Id: IRON_NUGGET Display: 'Мега стол для крафта' Type: FURNITURE Furniture: Material: GOLD_NUGGET Model: 5 Health: 1 Barriers: - 0,0,0 FurnitureSkills: - command{c="megaworkbench <trigger.name>"} @trigger ~onInteract
Приклади
Приклад рецепту форми із використанням сітки 6x6.
YAML:
ExampleItem:
Id: GOLD_NUGGET
Model: 1
Display: 'Пример предмета'
Recipes:
SHAPED:
Type: SHAPED
Amount: 1
Ingredients:
- AIR | AIR | AIR | AIR | AIR | STONE
- AIR | AIR | AIR | AIR | STONE | AIR
- AIR | AIR | AIR | STONE | AIR | AIR
- AIR | AIR | STONE | AIR | AIR | AIR
- AIR | STONE | AIR | AIR | AIR | AIR
- STONE | AIR | AIR | AIR | AIR | AIR
Постановка теми
Система боєприпасів має власний блок конфігурації предмета:
YAML:
TestGun:
Ammo:
Enabled: TRUE
Bullet: TestAmmo
ClipSize: 10
AmmoPerItem: 1
Приклад теми
Налаштовується у файлі предмета:
YAML:
TestGun: Id: BLAZE_ROD Model: 10 Display: '<purple>X-97 Testing Phaser' Ammo: Enabled: TRUE ConsumeOnUse: true Bullet: TestAmmo ClipSize: 10 AmmoPerItem: 1 Lore: - "&7Ammunition 10 / 10" Skills: - consumeammo{amount=1; onNoAmmo=TestGun-OutOfAmmo; onUse=TestGun-Fire} @self ~onUse - reloadammo{sync=false; onReload=TestGun-Reload; onFail=TestGun-Reload-Fail; onFull=TestGun-Reload-Full} @self ~onSwing
У файлі навичок:
YAML:
TestGun-OutOfAmmo:
Skills:
- am{m="&c&lOut of Ammo"}
TestGun-Fire:
Skills:
- raytrace{
origin=@forward{a=1;y=1};
entitySkill=TestGun-Damage;
locationSkill=TestGun-Fire-Effect}
- recoil{r=0.2;yawMod=-2to2;repeat=1;repeati=4} @self
TestGun-Damage:
Skills:
- damage{amount=10}
TestGun-Fire-Effect:
Skills:
- sound{s=block.conduit.activate;p=1.75;v=1} @origin
- particleline{p=mobSpell;color=#FFFFFF;db=2;
fO=true;origin=@MuzzleLocation{y=-0.2};audience=SELF}
- particleline{p=mobSpell;color=#FFFFFF;db=2;fromOrigin=true;audience=NONSELF}
TestGun-Reload:
Skills:
- actionmessage{m="&e&lRELOADING"} @self
- potion{type=SLOW_DIGGING;level=20;d=40}
- delay 1
- playanimation{audience=SELF;animation=0} @self
- delay 40
- potion{type=FAST_DIGGING;level=99}
TestGun-Reload-Fail:
Skills:
- actionmessage{m="&4&lOUT OF AMMO"} @self
- sound{s=item.flintandsteel.use;p=.1}
TestGun-Reload-Full:
Skills:
- actionmessage{m="&e&oAMMO FULL"} @self
- sound{s=item.flintandsteel.use;p=.1}
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.